..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jindřich Březina":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ER20-008Nevím proč mi ten stroj připomíná Leonida Brežněva...22.02.13 - 18:02
MPV 22.1-01Tož hezky to čistí22.01.13 - 14:35
181.040-7 + 741.507-8 + 480.002-5Tak tu 480 jsem chvíli hledal :)11.12.12 - 14:24
T 679.1600 + T 679.1578Takovouto akci závidím03.07.12 - 14:46
750.163-8Ano je to foceno směrem na Zlín, kolej ztrácející se vlevo je traťová na Zlín. Foceno večer, byl jsem tam kolem 21:30 do 22:00. 750 nám tu setrvala jen pár dnů.17.06.12 - 18:02
140.085-2Nejprve jsem myslel že to je moje foto :)13.02.12 - 15:13
470.002-7Ví někdo jak se říkalo těm patrákům na pravé části snímku? Je to ucelená souprava že? Existuje ještě nějaká provozní v režimu historického vozu?12.09.11 - 16:03
263.011-9Honza: ze začátku se navíc mluvilo o tom, že 381 je záloha 263, tedy dokud budou pojízdné tak jezdí 263, 381 jen pokud se 263 porouchá. Nevím jestli to bylo myšleno tak, že 381 je exkluzivní záloha nebo mezitím bude dělat jiné výkony.30.08.11 - 11:12
263.011-9Martin Š.: Jestli jsem pochopil správně, tak nelze soupravu dělit mimo dílny, protože má klasickou UIC šroubovku jen na čele řidičáku a krajním voze, ale možná si to s něčím pletu.29.08.11 - 17:16
263.011-9wen: ZSSK má objednáno 10 těchto souprav (2x vložák + 1 řídící vůz). Upravuje všechny svoje lok. ř. 263 aby s touto PUSH-PULL soupravou mohli jezdit. Plus ZSSK u Škody objednala 2 loko řady 381, což je odvozenina od naší ř. 380, v čem se liší nevím. Už asi 2 soupravy jsou snad u nich na testech, možná i s cestujícími. Více lze nalézt v Železničním magazínu29.08.11 - 14:16