..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jakuza":

  1 2 3 4 5 ... 57      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Krauss-Linz 7485 "Jednička"Kolmix: no ten dav brzdaru co tam je na brzdny procenta mi proste po vizualni strance nesedi. Na druhou stranu storky o.vozech nekolikrat za rok ruzne v poli jsou od pametniku stale cerstve14.10.17 - 20:14
365.001-7Asi bych měl přestat tu vestu házet na okno17.05.17 - 8:42
742.134-0pěkný. Z čeho je to focený?25.01.17 - 17:39
L18H č. 1Rabín: Ještě doplním že šlo zároveň o letitý sen osádky vlaku vyzkoušet pluh opět v akci. Poslední tři roky sledujeme počasí a sníh nikde. Takže v rámci přípravy na jízdu se vyplužilo trošku víc. A v smrčkách za Vekslem byla jízda s pluhem solidní kalba10.01.17 - 10:16
464.202paráda. už na videu co jsem koukal bylo tohle místo parádní07.11.16 - 8:52
749.019-6Za 10 minut už svitily i pozičky05.03.16 - 9:06
1245.05 + 1020.018(gp): klavírní koncert je když pc reguluje každý TM zvlášť na hraně skluzu. Mimo to že jsi stále v riziku synchroního skluzu kdy při předpisovém nastavení Mirelu jsi blízko rizika NZ chybiÿ překročení max rychlosti. Tak mám zkušenost že pokud stáhnu výkon a nechám lokomotivu usadit a znova ji vytáhnu do výkonu tak výsledek v součtu je lepší (vycházím z PC udaje součtu tažné síly). Přičítám to k tomu že jak se lokomotiva klouže tak se i vrtí a tím adhezi taky nepřidává plus PC přidává výkon co to jde a pak zase stahuje. Tyto všechny fakty přičítá k rozvážení lokomotivy.
Na druhou stranu v návodu k použitá pro řadu 1216 výrobce píše že při nepříznivých adhezních podmínek má dát obsluha výkonou páku do maxu a přenechat práci PC což koresponduje s tvým příspěvkem.
09.01.15 - 23:04
1245.05 + 1020.018(Gp) s hrbatou a 2500t v udolí Labe z ustí nad labem jsme 70 jezdili spokojeně. Z Bohušovic kde jsou podobné sklonové podmínky ta hrbatá s plus 500 běhala taky 80 a mohlo padat co chtělo. Tohle je důsledek hlavně kotoučových brzd které jsou sice nutné kvůli lehčí brzdě a nevypruženým hmotám. Ale adhezi kotouč moc nepřidá. Proč má 380,440........ všechny škodovky čistítcí špalíka. Díky tomu je 380vsTaurus výrazně adhezně lepší. (Tím ukončím výčet všech výhod mimo to že to je off topic)

Neště k rychlosti nákladních vlaků. Nedávno zkoušel Metrans jezdit svoje vlaky pravidelně 120. pokud byli vozy atd. Volně cituji p. Petra Šimrala. V jednom příspěvku uvádí že mimo to že došlo k výraznému nárustu spotřeby tr energie tak k časové uspoře až tak výrazné nedošlo. Zato došlo k výrazně zvýšené náročnosti provozu a opotřebení vozů.
09.01.15 - 12:45
1245.05 + 1020.018samozřejmě fotka je super. Dělá to hodně kfajina, tady by i regina vynikla.....


K tažné síle. Zrovna sedím na 6megovým Tauru a na háku 2100t. Padají lehké exkrementy a ukazatel tažné síly mi skáče mezi 50-80 kN v rychlosti 70km/h. Jakmile přiložím pod kotel akkrát mašina rozehraje klavírní výstup tm a jede ještě míň. Tak na co mi je taková mašina mimo toho že to je vícesystémovka. Tažná síla je hodně ovlivněná např převodem. Reálný výsledek taky ovlivní hodně špalková brzda s Bp bez mraky snímačů dělajícího z strojvedoucího řidiče. Kdy si mašinu hlídáte proti skluzu a zároveň tím občas očistíte jízdní plochu. To vše pomáhá adhezi......... pro rýpaly tento příspěvek je psán z 4. koleje žst Polom
09.01.15 - 0:30
1245.05 + 1020.018Jenom k diskuzi o výkonu: ne výkon ale tažná síla je to co by vás mělo zajímat.
A něco z praxe. Jezdím dnes jak na opěvovaných strojích 1216.2 tak i na české babičce řady 121. A na otázku s čím si více věřím že to rozjede sázím na dvoumegovou dřevěnou lokomotivu jež je na náklady stavěná, namísto naspýdované hyper super lokomotivy, která ale bez tuny písku nerozjede ani rychlík.
Kdysi se řešila náhrada po americku silné lokomotivy dvěmi slabšímy. 781 Vs 2*742 které v zadání měli náhradu sergejů v dvojčlenu. Tehdá se neřešil nedostatek lidí v dílně a platbu za nápravu DC. To samé je lamina kdy v dvojčlenu musí být tahavost perfektní a adhezně ji díky špalkové brzdě věřím víc než moderním baletkám (střídavky neznám, nemohu konkrétně hodnotit)
08.01.15 - 1:44