..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "SimyV":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Schafbergbahn "Z12"Pavel Vlček:
Pravda, vyrábí páru, tedy parní je. Spíše mám dojem, že tento způsob pohonu je zvolen kvůli turistické atraktivitě. Měl jsem tedy napsat, že mašinky se sice tváří jako historické, ale jsou pseudohistorické.
27.01.14 - 19:57
Schafbergbahn "Z12"stoupa:
Motorák jako takový jsem tam nepotkal. Myslel jsem dieslovou mašinku, která sune vagóny: http://goo.gl/dFbfK6
27.01.14 - 16:46
Schafbergbahn "Z12"Pavel Randák:
Máte pravdu, tyhle mašinky se jako parní jen tváří. Ještě tam jezdí dieslové mašinky moderního vzhledu a snad i ty opravdové parní. Tu jsem ale neviděl ani jednu (a že v době mé návštěvy byla kapacita tratě prakticky naplněna = křižovalo se v každé výhybně)
27.01.14 - 15:27
363.518-2str: Ano, jak psal Machy, je to rozšíření na dvojkolejku. Ken pro zajímavost, dnes už neexistuje ani jeden "bod" tratě uvedený v popisku: Hradlo Stoklasná Lhota bylo zrušeno během listopadu a prostor výhybny Čekanice se stal součástí ŽST Tábor. Dnes by tedy popisek zněl Chotoviny - Tábor20.01.14 - 17:07
EM 400.001R 206:
Byl to spoj cca v 15:20 z Tábora. Několik kolegů bylo ukryto v tom houští v popředí vlevo. Před Elinkou ještě jela Bobina a na ni čekala dvě auta u polního přejezdu, pak odjela (násvit už pro ně nebyl ideální)
16.01.14 - 23:09
EM 400.001Rabín: Poměrně obšírná diskuze o tomto na Káčku, odkaz na první příspěvek na toto téma v řadě: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=296728707.12.13 - 23:19
814.060-0stoupa: Diskuzi na toto téma nechci nijak vířit, nicméně v návrhu JŘ na příští rok je prý plánován návrat řady 113. Tak uvidíme16.06.13 - 19:15
362.127-3zirecek: Máte pravdu, nebyl to patrně nejlepší nápad. Na druhou stranu oceňuji, jak pozorně tuto galerii sledujete ;-)

Martin Klecán: Chápal jsem vyznačení stanic jako symetrický vztah, kde na pořadí stanic nezáleží. Vzhledem ke směru jízdy vlaku je to špatně, ale vzhledem ke kilometráži trati dobře :-)
22.05.13 - 20:10
M62-1482Martin: To není výhybka, ale místo křížení kolejí. Čili tam lze jet vždy jenom rovně. Jinak splítka obou rozchodů na zhlaví: http://www.k-report.net/discus/obrazky/42/57/784257.jpg Vpravo normální rozchod, vlevo široký19.12.12 - 12:44
M62-1482Tohle je skutečně normálněrozchodná lokomotiva; ta kolej vpravo je však širokorozchodná18.12.12 - 15:43