..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "SimyV":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
743.004-4Martin: Já to pochopil :) Vzhledem k tomu,že na celém úseku Tábor - Milevsko jsem pro tento čas našel celé dva dobré fleky, klidně tady vyfotím i celou ucelenku wapek :)31.10.15 - 18:27
743.004-4Martin: Foceno v 19:45. Před tím Mn jede ještě Os v podání 814+91431.10.15 - 17:46
363.517-4classic 90s:
Děkuji (snad nejen za sebe, ale i všechny fotiče v okolí) za tento komentář. Souhlasím a přidám pár poznámek:

Most přes dálnici měří 100 metrů, čili délka vlaku by měla být aspoň 200 metrů, aby byl konec vlaku na eskatádě. U rychlíku to znamená aspoň 7 vozů, což na trati 220 je jev spíše výjimečný. Snad až se půjde do Prčic :)
S nákladkou je to veselejší, ale musí jet s náskokem, aby bylo světlo z boku. A nesmí v ní být řazeny prázdné plošiňáky :)

Tento koment není výmluva, proč to nešlo líp. Je to hodnocení situace, že je to vážně poměrně náročný flek
11.10.15 - 12:01
742.437-7Doplním, že to je Mn Branice ( - Milevsko) - Tábor. Foceno v poslední den jízdy vlaku v dopolední časové poloze23.09.15 - 11:54
751.219-7 + 749.019-6Honza: Asi jsou skutečně natřené z výroby (byly modré ještě dřív, než se natírala eskatáda). Ale proč tomu tak je...29.08.15 - 22:04
751.219-7 + 749.019-6Martin: Jednalo se o dynamickou zátěžovou zkoušku nového mostu přes D3 (zde vlak přejíždí eskatádu, která je za mostem). Více fotek viz http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3395541 Fundovaný popis Oldcerryho si dovolím citovat přímo (převzato z http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3396008):

V noci se nejdříve provedla statická zkouška pomocí lokomotiv 2x771 (1. kolej) a 751a749 v koleji 2. Najetí, uklidnění, sjetí, uklidnění a znovu
Dynamická zkouška: Přejíždělo se současně 15,30,40,50,60 km/h. Vždy tam (po uklidnění) a zpět (po uklidnění).
Pak se brzdilo z těchto rychlostí a to tak, že se před mostem začalo brzdit, aby se na označeném místě na konci mostu zastavilo. Po zastavení se počkalo na uklidnění vibrací mostu a srovnaly se lokomotivy na stejnou úroveň a následoval současný rozjezd. Poslední bylo jen přejíždění celého konvoje po jedné a druhé koleji rúznými rychlostmi.
Prostě ničení lokomotiv a personálu v přímém přenosu...
26.08.15 - 19:30
123.013-5Daniel Rohlíček:
Díky. Opravdu je to foceno ze Střekova :)
26.07.15 - 19:34
363.045-6 + 363.047-2Nebude ta jízda na přední sběrač daná tím, že jsou tu dvě lokomotivy za sebou? Neboli aby žhavé kousíčky od sběrače nelétaly na přední sklo druhé mašiny. Podobná situace je posána na http://www.atlaslokomotiv.net/page-sberace.html :
Lokomotiva vede vlak RoLa
Pokud lokomotiva vede vlak RoLa, tedy vlak přepravující kamiony, má v provozu přední sběrač, protože žhavé odletující částečky obložení smykadla by silně znečistily (či spíše poškodily) čelní sklo kamionu umístěného hned za lokomotivou.
13.07.15 - 22:58
844.012-5DoktorPetr: Jelo to vyjímečně při akci S Vydrou do Bechyně (odtud ten text v poznámce): http://www.cd.cz/jihocesky-kraj/nostalgicke-vlaky/-22883/04.04.15 - 12:57
708.701-8(gp): Právě sis dokázal, že topič soudí (přinejmenším o průměru kmene) dobře. Pokud je pařízek velký jako svítilna, která má (dle stránek AŽD) průměr 270 mm, potom měl ten kmínek obvod u země necelých 85 cm. Pochybuju, že by měl ve výšce 130 cm průměr 80 cm.19.03.15 - 21:29