..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Filip Štajner":

  1 2 3 4 5 6 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.116-5Opravdu, jedním slovem nádhera... Stejně jako některým mi fotografie připomíná USA (takovou Montanu nebo Wyoming). :)19.01.09 - 14:58
99.731Po všech stránkách nádhera...

Psát zde cokoliv o nenasvíceném uhlí mi přijde opravdu více než scestné. :/
09.01.09 - 20:45
163.024-3Úplný původ přezdívky pro tuto řadu je snad všude udáván podle zmiňovaných amerických raket Pershing (snad nebude vadit přímá citace z ŽM, atlas vozidel, 1. díl, Elektrické lokomotivy ČD a ŽSR, 2000, str.: 49: "" - "peršing" podle počátečních provozních problémů po dodávce lokomotiv. V přeneseném významu měly totiž rychlý "start" (rozjezd) a střední "dolet" (dojezd), podobně jako americké rakety Pershing, tehdy rozmisťované v Evropě. Tato přezdívka se používá pro všechny stejnosměrné lokomotivy, stejně jako pro řady 363/362, - "patriot" - používaná na Ostravsku pro řadu 162, neboť stejně jako u zmiňovaných amerických raket jde o konstrukční pokračování "peršingů"."

Nechci zde odvádět téma nesprávným směrem či psát vlastně to, co zde napsali pěkně jiní přede mnou, ale přišlo mi zajímavé zmínit přesnou definici, kterou uvádí odborná železniční literatura. :)

A americký (překvapivě) těžký (později střední) tank z roku 1945 byl též celým názvem M26 Pershing...
02.01.09 - 20:49
363.085-2Kdybych alespoň tušil, jak se věci mají, tak bych ani nic nehrotil a fleku bych si beze všeho nevšímal. Bohužel. Já jsem také dnes na sousední 200-ce sekal jedno místo a zítra k němu chci jet znovu a dodělat ho definitivně (i když z něj mám dnes fotku, pro kterou již flek adekvátně odkřovený je, ale chci, aby alespoň nějaký ten čas vydržel akceptovatelně fotitelný bez zásadnějších práce). A nedělám to pro sebe, nýbrž i pro druhé, kteří si z něj mohou klidně přivést pěknou fotku (tím nechci tvrdit, že tahle třeba pěkná je, své mouchy má, to netvrdím), ale budu ten poslední, kterému by to vadilo. Ať mi to někdo věří či ne, je tomu tak. Nikomu bych to nevyprávěl a ani bych nechtěl, ale něco opravdu nedokáži pochopit...30.12.08 - 19:51
749.258-0Tímto děkuji všem za vesměs kladné komentáře, kterých si velmi vážím. Dovolím si trochu popsat, za jakých podmínek fotografie vznikla.

Do poslední chvíle před příjezdem vlaku jsem si opravdu myslel, že si domů nepřivezu nic jiného než ošklivou černou fotku. Jak píše Toušisko, hororová atmosféra doslova panovala. Vše zaprvé umocňovala totální tma a zadruhé díky cestě po rozblácené polňačce k místu s tunami bláta na botách, a s minimální šancí na světlo (případné sluníčko je v tuto roční dobu v tento čas již hodně nízko plus nemalá oblačnost) nebyla moje nálada také přirozeně nejlepší. Jenže v okamžiku, kdy přijel vlak, se z ničeho nic rozsvítilo a po průjezdu opět zatáhlo. Sám jsem tomu nedokázal uvěřit (dalších půl hodiny jsem se překvapením klepal). :)
24.12.08 - 13:34
EsoAndrew33) To víš, tady se člověk od určitých jedinců dozví věci! :D22.12.08 - 21:22
T 444.0060Nádhera. Právě jsem si o této akci přečetl v prosincové Dráze. Věřím, že to muselo být asi opravdu moc pěkné...

Mám jen drobný dotaz, zda též vznikl snímek s požárním vlakem a Pištou (T 466.0254)? :)
21.12.08 - 22:57
99.735Tak tomu říkám umění...15.12.08 - 18:30
Ty2-911Osobně nerozumím tomu, proč by snímek měl působit jako parodie. Naopak hodnotím autorovo neotřelé originální pojetí, s kterým se lze určitě čas od času setkat. Kupříkladu jsem si nedávno prohlížel podobně upravené fotografie v časopisu DIGIfoto, o internetu nemluvě... Mně se to líbí.11.12.08 - 16:54
M 240.0113 + Blm5-2243 + M 286.1032Nemám slov, je to opravdu nádhera...07.12.08 - 17:47