..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Filip Štajner":

  1 2 3 4 5 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.069-6Mimořádné řazení bylo následkem ranní nehody poblíž obce Kařízek, během které osobní vlak narazil do konce nákladního vlaku převážející škodovky (v místě, kde probíhá Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany a kde trať byla zároveň jednokolejná). Pro rychlíky byla v podstatě pro celý den mezi stanicemi Hořovice a Rokycany zavedena NAD, z čehož vyplývá, že nedaleko od místa pořízení ukončila tato souprava svojí jízdu. Dle slov přítelkyně, která tímto vlakem jela, ve vlaku nepanovala nejpříjemnější nálada. Pochopitelně, cílovou stanicí je Mnichov, jedním důvodem byla o poznání zkrácená souprava (viz pravidelné řazení vlaku: http://www.zelpage.cz/razeni/11/vlaky/cd-356) a tím značná přeplněnost vlaku a druhým samozřejmě nutný přestup do autobusů v Hořovicích...23.09.11 - 19:02
350.006-3Jako autor mohu jen souhlasit...29.07.11 - 13:58
749.100-4 + 749.256-4Martine, ti brejlovci (na R 1251) souhlasí, ten druhý (750.703-1) byl právě ten neschopný z R 1249.12.05.11 - 17:46
749.100-4 + 749.256-4Rabín) Budějovická 749.100-4 se vracela domů, vezla do Prahy hl.n. R 1249 za neschopného brejlovce. Ten den to nebyla jediná provozní mimořádnost - R 1250 měl v čele 749.146-7, společně ve dvojici s budějovickou "oranžádou" 749.252-3.11.05.11 - 9:20
750.702-3Jedná se o hřeben Holý vrch. :-)26.04.11 - 17:50
T 435.0108Děkuji všem za potěšující ohlasy. :-)11.04.11 - 23:11
753.768-1 + 753.769-9Budu-li mluvit o dni, kdy byla fotka pořízená, přijelo Pn 65690 z Rudné (Nučic) do Hostivic přibližně v 14.13 hod s 16ti Wapkami. V tomto úseku je řazený brejlovec vždy na jednom konci (viz jízda úvratí v Rudné). K samotnému pořízení došlo ve 14.44 hod, načež mezitím došlo k posílení soupravy o dalších 16 vozů řady Faccs (ložených štěrkem), které byly odstavené v žst. Hostivice. Postrk žádný nebyl, což mě trochu překvapilo...

Dle mých dostupných informací a získaných postřehů však záleží na aktuálních okolnostech, a proto se odjezdy z žst. Hostivice liší. Stejně tak mnou uváděné časy nesouhlasí s těmi, které uvádí JŘ.

Inu, snad jsem shrnul podstatné. :-)
16.03.11 - 19:59
4Duhy. :-)31.12.10 - 12:53
363.080-3Ano, cílem je zvýšení traťové rychlosti. Podobně ostrých oblouků, který se ostatně nacházel i zde, bylo a v současné chvíli ještě existuje v úseku Beroun - Zbiroh tratě č. 170 více (Zdice - Stašov, Hořovice - Cerhovice). Někde se jednalo o vybudování hlubokého zářezu či dokonce krátkého tunelu, jinde naopak vysokého náspu (zde). Jak píše Pepa Petrák, poloha nosné konstrukce viaduktu se oproti původní mírně natočila a došlo k úpravě náběhu tratě do tohoto oblouku ze směru od Zdic, což je patrné ze záznamu, který přiložil Špáňa.

Změny názorně vysvětlují i přiložené mapy u článku.
18.09.10 - 16:13
242.276-4Jedná se o úsek Stašov-Praskolesy.Jinak pěkné.03.06.10 - 19:15