..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Majra":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Ráno v Pyawbwe@ Jiří Navrátil: ono je to ukryto v řádku "místo focení", stát Myanmar je znám také jako Barma ;-)19.01.21 - 9:56
122.005-2 + 123.005-1J.Kocourek + stoupa: Nemůžu si pomoci, ale s tímto mostem neměl Perner co do činění - kdyžtak mě někdo opravte :-) ... Jinak tedy Perner se při projektaci i stavbě trati Praha - DD dost poučil z povodní již proběhlých tak, aby ta trať nejen něco vydržela, ale také aby jejím novým výskytem v terénu nebylo ohroženo okolí např.nedostatečnou kapacitou propustí a mostů.14.03.17 - 5:18
810.583-5@Ondřej Fejfar: název Klidná síla byl použit pro rychlík Plzeň-Praha-HK-Jeseník a zpět v GVD 05/06.03.02.16 - 23:30
810.153-7 + 810.431-7Pánové, je pěkné vést polemiku o M152.0 / 810 , nicméně tento záběr má v sobě daleko více, než připomenutí jedné z mnoha rozhrkaných krabic, jíž halda z nás jezdila do školy, práce, na výlet či kamkoliv jinam .... Toho 4.11.1990 se jelo do Selbu :-)26.12.14 - 21:56
423.009(gp): ok, upravuji na "v mnou sledované čsti ulice" ... v době vzniku trať město obcházela a za kolejema téměř nic nebylo ještě za první republiky. Pak se Mýto nějak natáhlo i za trať a bylo. Na druhou stranu, podle plánu výluk by se měl letos zabezpečit přejezd u pivovaru a na MěÚ se projednávaly i další přejezdy ... takže se třeba dočkáme doby, aby se na křížení trati s ul.Prokopa Velikého pořád něco nesráželo a zároveň se přes město nemuselo jet tak zoufale pomalu ...

Dotaz na aktuálně znalé: jak je na tom 310.922, která Mikulášské vlaky tahávala dříve a před časem u Jihlavy vykolejila?
15.12.14 - 8:22
423.009Záběr je to pěkný a z tohoto úhlu jsem trať moc často neviděl. Zhruba v úrovni té vykukující tabule před zastávkou jsem si před mnoha lety leccos užil, děkuji za vzpomínku na dětství. Co hodinu motorák na Litomyšl nebo zpátky, plná 810 s jedním nebo dvěma bafíky a hlavně v prokladu hektoři s náklady ... Nezřídka i přes dvacet vozů a jelikož pár desítek metrů za posledním vozem na snímku je za přejezdem konečně možno zabrat (sice z 20 kmh na 50, ale aspoň něco), dal tomu Hektor obvykle plný kotel ještě na přejezdu, takže se na domech náležitě třásly okenní tabulky :-) . Když už je tu řeč o protihlukových stěnách, co vím, tak v Mýtě si na té ulici nikdy nikdo nestěžoval na randál - prostě jel vlak a když jede vlak, tak je to slyšet a hotovo :-)12.12.14 - 11:55
749.252-3@Toffess: To vypadá jako z mostu 4proudovky nad zastávkou.

@Martin Klecán: Gratuluji k pěknému záběru! 5*
23.07.12 - 13:09
814.166-5Fotka jako taková je pěkná, jinak ale musím souhlasit s Martinem Grillem - reklamní designéři to určitě umí i líp.15.07.12 - 11:18
T 478.1M 474 003 : dovolím si jemně oponovat - "dole" se jezdilo do roku 1982.

Jinak chválím za pěkný historicky-dokumentační záběr :)
29.03.12 - 9:01
810.617-1Jak pravil klasik - v jednoduchosti je krása :) Moc pěkný záběr, dnes již historický. (touhle 617tkou jsem se do školy něco najezdil)

Ad.Ohryzek: Při pořizování kreditové jízdenky na SA jsem se styděl sám před sebou, ale co se dá dělat, když na Junior pas či jeho modifikace už nějaký ten "pátek" holt nepasuju :)
01.03.12 - 10:09