..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "CzechDave":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 11      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
240.109-9OT: Kdykoliv vidím laminátku, vzpomenu si na dvě věci: tou první je autobus Šx11 (tvar čela s "blinkry" pod čelním oknem, boční střešní okénka, kulatý design) a tou druhou věcí jsou barokní andělíčci v kostelích, protože laminátka je také taková celá barokní, buclatá a špekatá... jen jí dát křidélka a zavěsit někam nad oltář ;-).25.09.10 - 2:07
754.066-9Tak tímhle vláčkem jsem coby středoškolák jezdíval celkem pravidelně z Lípy do Ústí a zpět. Pamatuju se, jak jsem byl po letech v DDR kožence unešen těmi luxusními kupé s plyšovými křesílky, lampičkami na čtení i v druhé třídě a nádherně čistými okny. To bylo svezení.19.09.10 - 21:10
365.404Stoupa: Carevny bývaly k mání i v provedení bílá / chrom, zejména ty, co šly na export do Belgie. Jak já to ale vidím, Trainmaniak bude muset překopat mašinu, přestříkat volhu a poučit pána, aby nesnižoval socialistickou morálku svým nahrbeným postojem, aby to bylo v ažúru :-D.30.08.10 - 23:32
T 435.0140str: Mě to přijde celkem v pořádku. Měsíční světlo má ostré stíny, protože je polarizované; nemyslím si, že by tady "ošmirglování" LEDky bylo co platné. Spíš je na fotce patrné, že scéna byla osvětlená bodovým zdrojem "měsíčního" světla. Možná by pomohlo nasvítit scénu více LEDkami s tlumeným svitem ze stejného směru, takže nasvícení by bylo rovnoměrné pro celou plochu a tudíž i mnohem realističtější.29.08.10 - 14:15
65.1024 + 01.531Drahoši, za Tebou se budu muset zajet podívat, protože Ty nebudeš reálná osoba. Takové poklady nemůže mít doma smrtelný člověk. Takové poklady má doma jen železniční bůh či jak to nazvat. Prostě a jednoduše, díky za Tebe a díky za ty fotky!09.08.10 - 22:44
E 422.001Robury byly jen nouzovou náplastí na naprostý nedostatek lehkých jedno- až třítunek v tehdejší ČSSR. Praga tehdy začala masově vyrábět Pragu V3S pro vojenské účely, typ RN už tehdy byl silně zastaralý a S5T byl určený pro těžké podmínky. Tatra 805 byla pro lehký nákladní provoz také nepoužitelná. Nikdo jiný v ČSSR tehdy malé náklaďáky nevyráběl. Robury se dovážely z NDR zejména jako skříňové, mikrobusy a hasičské speciály. Situace se zlepšila až po nákupu licence od Saviemu a zahájení výroby Avií na konci šedesátých let. Ještě v 80. letech byly skříňové Robury ke spatření (dodnes vidím v jasných barvách ty točící se větráčky na střechách nástaveb).05.08.10 - 23:12
DR 675.019-4Koncept TransEuropeExpress ve východoněmeckém pojetí. Ještě krásnější by tahle jednotka byla při jízdě jihočeskými loukami a lesy za Třeboní směr Velenice.
Jinak souhlas, je to Design s velkým D. A pak se mi každý diví, že se mi líbí vozidla ze šedesátých až osmdesátých let...
02.08.10 - 23:52
163.085-4V Budějicích postává jeden (nebo ještě nedávno postával), jezdí na relaci ČB - Košice.29.06.10 - 19:27
01.118Drahoši - díky. Tohle nemá chybu. Je možné k Tobě uspořádat exkursi? Vsadím se, že se u Tebe nudit nebudu! ;-)11.06.10 - 19:32
Px 48-1784Vělká kukadla - jasné Polsko. A ono to tak opravdu je :-). Drahoši, měl bys tyhle fotky vydat knižně a dopsat k nim nějaké krátké příběhy. Myslím, že by se to dobře četlo a koukalo.02.06.10 - 16:39