..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Kodl":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.121-0Ad Bakiy: Jen pro upřesnění a doplnění - měřící vůz v Písku ve středu 23. 5. okolo 16. hodiny v soupravě 5 vozů v čele s 242 245-9. Takže "dlouhý vlak" …..26.05.18 - 3:28
RBH 276 (151.151) + RBH 275 (151.147)Malebné údolí Mosely. Ale já pořád, co mi na té fotce chybí. Protihlukové stěny. Jak to tam ti Němci můžou bez PHS vydržet ??? Nebo že by byla chyba někde jinde ?16.06.16 - 13:54
831.234-0 + 830Teď jsem si uvědomil - na Sp 992/993 nejezdily za mé éry žádné Balmy, ale 050 - dnes Bmx(765)! To jen pro upřesnění, aby se toho někdo nechytil.01.11.13 - 11:17
831.234-0 + 830vikititor: Ale vzadu je ta 830 - čili 2 motory na 4 Balmy, a tím vlastně motor na 2 Balmy, což už bylo běžné skoro na všech tratích.

A třeba na 201 z Tábora do Ražic jezdil v neděli odpoledne posílený vlak ve složení 830 (831) - 3x Balm - 830 (831).

Lapil: Tak ráno to ten samý manévr nebyl - strakonická a písecká větev se ráno nespojovaly a do Prahy přijely každá zvlášť. Aspoň pokud jsem s tím jezdil (v letech 1978 - 1985). A potvrzuje mi to i JŘ z roku 1988/89, kde není žádný vlak se ST do Březnice s příjezdem kolem 8. hodiny (Sp 993 z Písku v Březnici 8,07-8,14). Strakonická větev se do Prahy dostávala docela krkolomně, aspoň podle JŘ.
01.11.13 - 11:11
749.006-3Pokud se nemýlím, tak na tomto Švejkovi byly právě řazeny 4 vozy.

Fotografie získá bohužel již brzy atribut historická - nad barunami se začínají stahovat mračna. A na Protivínce se možná stahují mračna i nad "klasikou" všeobecně. Snad zůstanou jen vybrané víkendové spoje, jinak bude od nového grafikonu jezdit zatím bůhví co.
10.07.12 - 21:01
123.007-7Trochu z jiného soudku, a snad prominete, že všeobecně.
I vzhledem ke zprávám o změně směru jízdy na koridoru Břeclav-Přerov-Ostrava, když vidím toto foto - kde ještě všude v síti ČD (SŽDC ?) se jezdí vlevo ? Děkuji.

A k fotce - toto sice je umělecká galerie, ale primární by tak jako tak měla zůstat železnice .....
10.07.12 - 20:50
2 x M 131.1Tak podobná souprava se dlouho až do začátku 80. let objevovala i na trati 201 Ražice-Písek-Tábor. 1x M240 + 1x Balm jezdil tuším v 9 hodin z Písku. A když se nezadařilo a onemocněla nějaká kredenc, bylo možno párkrát vidět i soupravu M240+Balm+Balm+M240.

Krásná připomínka doby před 30 a více lety .....
24.06.12 - 16:39
2 x M 262Vlaky mého mládí ....

Když si uvědomím, že navlas stejná souprava jezdila v 70.-80. letech třeba i na trati 201 z Tábora do Písku (v neděli odpoledne, v 17,42 v Písku), tak .... kde ty předloňské sněhy jsou ! Dneska to zvládá poloprázdná regína.

A pokud mne paměť neklame, tak rovněž stejná souprava v 60. letech jezdila trasu R JUNÁK z Plzně přes Písek na Brno. Aspoň si jí ve vzpomínkách vybavuju na zastávce Písek-město, když jsme čekali na následný osobák.
09.11.11 - 15:02
749.107-9Místní vědí, ostatním pro vysvětlení:

Vedle mostovky je SAMOSTATNÉ těleso lávky pro pěší. Po katastrofální povodni 2002 byla tato lávka definitivně uzavřena, neboť už stejně nebyla využívána, protože souběžně se železničním mostem je silniční Šrámkův most (ze kterého Martin fotil).

Po povodni prošla mostovka generální opravou (výsledek je patrný třeba na fotce http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/842304.jpg). Ale těleso lávky se neopravovalo (zřejmě s výhledem jeho snesení někdy v budoucnu). Proto to vypadá tek, jak to vypadá.

Takže žádný strachy - z tohohle mostu hned tak žádný vlak nespadne !
08.11.11 - 8:10
T 435.003Dovolte poznámku k výstražníkům: 2 jsou stále v provozu na trati 201 v úseku Písek-město - Vrcovice na křížení se silnicí 3. třídy z Písku do Vrcovic. Další pak byl (nevím zda ještě je) o pár kilometrů dál těsně před stanicí Vlastec.

Foto ve mně evokuje vzpomínky na léta dávno minulá ..... krása.
14.07.11 - 23:12