..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 ... 347 348 349 350 351 ... 356      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
486.007 + 498.022Konečně po letech důstojné stroje na této trati16.06.07 - 9:52
854.002-3bura za duhu15.06.07 - 15:26
751.217-1 + 751.239-5 + 751.004-3 + 751.167-8počkej, počkej -kolik má WAPka ložný objem a kolik je měrná hmotnost mosteckého uhlí? Já to wulgo znám jako "suma je 50t". (Nepočítal jsem, neověřoval, nevážil. A na modelovém kolejišti se mi jich mezi námezníky s 555.0, nebo 555.1 vejde jen 8 a problém nemám ...)

Jó, pro mRKEF osobně - dostal jste mejl? Funguje ta adresa v odkazu?
15.06.07 - 14:34
749.251-5ad Pivo:

Zastaví, i se rozjede. Ale někdo se bude muset naučit létat, pokud bude chtít vystoupit ...
15.06.07 - 14:33
230.083-8.. no vidíte, kluci, a já si od dětských let myslel, že tyhle a zrovna tyhle krásné stroje byly KONSTRUOVÁNY na to, aby hravě zvládaly stoupání z Tišnova do Žďáru a dneska jsem si přečet, že ani s rychlíkem 450 - 470 t tu traťovou nadosáhnou/neudrží. Je-li to pravda, je to baff.15.06.07 - 14:31
123.022-6no, pane Davide, ono to v předminulém století vzniklo jako konkurence k původní levobřežní trati mezi Vídní a Drážďanami pro rychlíky. Za sócializmusu trať byla příšerně přetížená. Ale ač pamětník, hlava mi nebere, kam se "to uhlí" ztratilo, (?ztrácelo?), když elektrárny Opatovice i Chvaletice (od 1995-6 zase jen po dráze) berou furt. Hodonín dále bere Moravské lignitové doly - že by to udělala "plyno a mazutofikace" Tepláren Brno a změna palivové základny v jiných Moravských či Slovenských obcích?15.06.07 - 11:47
751.217-1 + 751.239-5 + 751.004-3 + 751.167-8tý brďo, co souhrnné zatížení na mostech? To mohlo být na hraně (si myslím - třeba blbě)15.06.07 - 11:34
810.287-3jézusmaríjamíjá! Teď jsme napsal hanopis na 810 na tratích vyšších parametrů, než "krátké lokálky dle K.u.K. normálií" a Vy kontrujete tímhle! SUpéér! (Bura dám až z domova, z práce mi to klasifikaci nebere)15.06.07 - 11:22
749.251-5Na německém servru Bilder und Fotos von Eisenbahn und Zuegen .."" byly v tomto týdnu fotky rekonstruovaného "Bmto" z Polska.
Vycházím z toho, že ta skříň je "těžké" stavby. Mé úvahy se ubírají směrem - chci-li komfort při přepravě, chci-li potenciálnímu zákazníkovi nabídout komfort při přepravě, pak asi v tomto tisíciletí je klimoška podmínka nutná, nikoliv však postačující. A ta něco váží. A spíš se vnutí do bytelné konstrukce, než vylehčené "motorákové". Pro rozbor nový patrák (na trhu je jich habaděj) nebo rekonstrukce nemám vstupy. (pomíjím otvírání/zavírání dveří - to má řešení určitě, jen chtít).
15.06.07 - 10:14
749.251-5k tématu na fotce:

.. nevím, nemám k dispozici ekonomické údaje, avšak:

- jako cestující se domnívám, že "patro" a mašina by mi konvenovalo jako přepravní nádoba na osobáku (zejména příměstském v nezávislé trakci), než deriváty 810 a možná i jiné "motory" (můj zadek si při jízdách pacifikem nestěžoval)
- možná by tenhle kočár mohl dostat klimošku a nezávislé topení snáz, než "vozy lehké stavby". Jistě - v zimě bufík té elektriky zase tak moc nepotřebuje, klimoška by potřebovala "šťávu" z mašiny

Co vy na to?
15.06.07 - 8:31