..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 ... 346 347 348 349 350      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
720.509-9hele lidi,

kdo "trefíte na Posázavský pacifik" (spolek) - nejní ten Hektor z Teplic/Novosedlic/UE? Před třemi roky nám tam jeden přebejval a dával jsem souhlas k jeho prodeji. Pak šel můj život jinudy a nevím, jak to dopadlo. Dle papírů můj Hektor na kolejišti najel víc km, než onen zagarážovaný, který obsloužil vlečku na uhlí výtopny Novosedlice tehdy a jen tehdy, když už ČSD/ČD opravdu nemohla (nevzpomínám, že by firma v letech 2000 - 2005 měla kohokoliv, "kdo by si směl vylézt do boudičky" a jet.
28.05.07 - 13:04
423.0145ad Mačety, kombajny a spol.:

osobně uznávám z dob mladistvého šotoušování s výsledkem vybledlého fotografizmu, že je NAPROSTO NEZODPOVĚDNÉ a ZAVRŽENÍHODNÉ, že zemědělci (tehdy družstevní, nyní soukromí) zhoršují plodinami přístup na na pravá ořechová místa, ještě přízemější jsou chataři a domkáři s ploty, no a pes za plotem - to by snad mělo být trestné, hned jak to kohosi napadne. Hanba jim!

Návrh na anketu: kolik z nás si eště pamatuje "focení na dráze zakázáno"? (a v NDR obzvláště?)
28.05.07 - 12:45
749.006-3ano, čučí z okna (fíra)

ale i fíra je člověk. (memoáry) 1991 jsem je z od Lyonu do Paříže TGV a (jak je mým blbým zvykem, tu mašinu jsem i po tmě musel vidět), fíra se šel prostě vyčurat na koleje před stroj ...
28.05.07 - 12:12
423.0145Za bůra, nejen kvůli anabázi s řepkou.

... ono se to hezky kecá, ze stínu kanceláře, v pohodlném křesle, avšak: kdesi v minulém týdnu byla obdobná souprava (stejné vozy, o řazení se nepři, a kdosi z respondentů pravil něco ve smyslu "něco mi na tom vadí, nevím co". Ta nesourodost soupravy. Ale to není "vadění", když si jen pomyslím, že nejní snadné ta vozidla udržet v chodu, vypravit na trať a to v podmínách spíše nadšeneckých, než s plně chápavým pohledem a podporou statutárních přepravců.

Takže zaplať pánobožko za ty dary!
28.05.07 - 9:35
215.902-8 + 215.907-7Píšu si o strojích, resp. řadě, skupině řad, 214 až 218 DB, které vznikaly po 221 jako jednoagregátové (s výhradou přídavné spalovací tubiny) typově na přelomu 50 a 60 let. I některé tuzemské prameny z poloviny 60 let připouštějí / konstatují blízké zadání a ideové úvahy při řešení strojů.
Zvláště pak když bylo jest experimentováno u nás s hydraulickým přenosevm výkonu.

Pokud jde o názor na fotočku, vždy jsem byl ujetej, zajímá mne CO na fotce je, necítím se (a nechce se mi cítit se) kvalifikovaný k estetickému, ne-li uměleckému názoru. Substance over form.
27.05.07 - 22:10
433.002Milosi, to má asi na vztek gumokolům a nesprávným seřizovačum vstřikovacích čepadel a strojů samých zabudované elektrofiltry, doplněné látkovým filtrem, navíc v topeništi rošty nahrazené cirkofluidem - ten dýmeček je jak z dobře odčmoudíkované elektrárny s optimalizací všech druhů vzduchu, které do spalovacího procesu vstupují.

(Neumím topit v mašině a určitě ne za jízdy. Jako elektrárník, který již jako malý chlapeček projížděl kolem stochiometrické rovnice nahlížím, že oheň je ošetřen)
27.05.07 - 20:32
433.002dal jsem bůra za "vzpomínkouvou fotku".27.05.07 - 20:11
215.902-8 + 215.907-7... až na způsob přenosu, ideová příbuznost v době zrodu s Bardotkou ... a šmelení fotek z odporných imperialistických časopisu v 70 letech ... Fahrt Frei, meine Herrschaften! (škoda že jsem nestih okomentovat BR 103 mezi Berlinem a Drážďany . to je nádherné vyvrcholení ideologické diverze)27.05.07 - 18:13
743.004-4Paráda - tak se píše a dokumentuje historie - myslím to vytížení manipuláku. Dobrý podnět synkovi pro "vlakotvorbu" na kolejišti.27.05.07 - 17:49
434.2186Místo i foto hezké, oblíbené, stroj nejmilovanější, škoda "Pouťové" dekorace - nápisu27.05.07 - 17:46