..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Franta Plášek":

  1 2 3 4 5 ... 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
315.0517Lokomotiva je to vůbec zajímavá: registrovaná v Polsku má VKM firmy Slovenská železničná dopravná spoločnosť, a.s. (PL-SZDS), ale přitom nese reklamu ostravské firmy Cargo Motion, která ji má patrně pronajatou :). Nelze vyloučit ani nějaké kapitálové propojení těch dvou dopravců...

Lokomotiva má PL registraci prostě proto, že změnila majitele až po účinnosti pravidel pro registraci vozidel.
SSŽDS a CMO pokud vím nemají žádné majetkové propojení, SŽDS v současnosti neprovozuje drážní dopravu, její nástupce na Slovensku je dopravce I.G.Rail, prostě nějaké lokomotivy pronajali.
CMO podle mých informací založili bývalí manažeři Vítkovice doprava po odprodeji VD firmě CSG p.Strnada.

Jinak přileju olej do hádek ohledně 181/182... doporučuju tento článek https://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1819
06.11.19 - 9:46
770.541-1Ale do Jaroměřic na 241 Čmeláka už nepustili. Stál celou dobu, než se vše naložilo, v Okříškách.


Jasně že nepustili....nejsme blázni ;-) Mašiny se plánují i podle přechodnosti...u IDSC se to hlídá :-)
23.06.18 - 10:36
T 478.2069Pokud vím, tak prázdné vozy držitele Railco. Možná revize, správky, likvidace..netuším.18.06.18 - 16:18
770.541-1Lokomotiva MAXIMA Voith 30CC, u nás 783.001 má OFICIELNĚ třídu příčné přechodnosti 2 (jak bylo zmíněno p.Sedlákem - díky konstrukci podvozků).
Může například na trať Havl.Brod - Humpolec, kde se v minulosti pod "vlajkou" IDSC vyskytovala.
18.06.18 - 16:16
TMBJde o kombinaci ozubnice a normální adhezní trati. Jezdí celkem 3 soupravy (rok 2016) a křižují se v několika výhybnách.

A zakončení ? Nic podle představ bezpečnostních techiků, bych řekl.. :-)

http://www.alamy.com/stock-photo/tramway-du-mont-blanc.html

Ještě bych doplnil perličku, že ve výhybnách nejsou vždy "standartní" nástupiště, ale pouze jakési mini-perony v místech, kde jsou po zastavení soupravy dveře.

Na fotce na odkazu je to vidět vpravo u okraje fotky :
https://www.gettyimages.co.jp/detail/%E5%86%99%E7%9C%9F/france-haute-savoie-saint-gervais-le-fayet-le-tramway-du-%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%83%E3%82%AF%E3%83%95%E3%82%A9%E3%83%88/574899829
11.04.18 - 14:21
121.065-7 + 749.181-4Co je na vozech muzejního? .....jde o normální soupravu plošinových vozů s nástavbou na přepravu dřeva.22.03.18 - 21:51
753.784-8 + 742.408-8Kromě výše uvedené 784 nemají ostatní tři kusy záznam v ISOŘi minimálně dva roky.21.03.18 - 15:33
741.705-8 + 741.703-3Je to tak prosté - 96 dopravců tahá (možná už i víc) s čím se dá

Pokud vycházíte z údajů o počtu dopravců s licencí, tak už možná 100. Nicméně těch opravdu aktivních (ne takových, kteří mají licenci jen kvůli stavbám, nostalgii, příležitostným přepravám vozidel např. do oprav, takových, kteří třeba zajišťují tzv."last mile" pro jiné) odhaduju na tak 15.

A ano, někdy se opravdu dopravcům vyplatí provézt vlak pod dráty dieselem, protože prostě nejde vždy "rozmístit" lokomotivy tak, aby se dalo přepřahat, když skončí nebo začnou dráty. A kupodivu, i když se za použití D lok pod dráty platí vyšší poplatek za dopravní cestu, tak jsou trasy a přepravy, kdy je použití "traktoru" efektivnější. Zkuste někdy uvažovat jinou optikou. Koneckonců i (z hlediska používání el.lokomotiv pod dráty) ten vyzdvihovaný a jediný správný ND a.s. nebo jeho dceřinka, používá nezávislou trakci pod dráty....a dokonce turnusově.
06.03.18 - 11:26
741.705-8 + 741.703-3TOHLE jede pod drátama až z Bíliny?

To je snad věc dopravce, jak si vyřeší ekonomiku přeprav...přestaňte už konečně (myslím obecně všichni) diktovat dopravcům jak si své vlaky odvezou. Když jsou ochotni přistoupit na případné sankce SŽDC za diesel po dráty, je to jen a jen jejich věc, věc kalkulací sazeb za přepravu a jejich (dopravců) vztahu se zákazníkem.

Všichni ostatní můžou tak akorát držet ústa...a koukat se.
04.03.18 - 21:21
E 499.112Já osobně tedy R UnL-Kolín za zrovna prestižní vozbu nepovažuji (a to je používám - nebo možná právě proto)...jeden Sysel, reko Btn a AB.... :-(07.12.17 - 15:52