..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří z Adamova":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
AC44i 8292Vypadá to trošku jako by tam navazovala nepodbitá část koleje v rekonstrukci - bílý štěrk a rezivé kolejnice.23.09.15 - 22:57
704.011-6To vypadá na pomalou, ale přecejen řízenou demolici. Někdo znalejší by mohl poradit?21.09.15 - 20:48
751.141-3Výluka osobních vlaků je až do Jeseníka, ale od Javorníka se jezdí až do Lipové a nákládní vlaky taky skrz Lipovou jezdí (úvratí). Včera jich tam stálo plné nádraží (všechno musí přes Głuchołazy).21.09.15 - 20:44
754.044-6Tohle tam běžně jezdí?18.09.15 - 22:42
Hua Lamphong StationHlavní nádraží v Bangkoku je celé neskutečně vlhké vlivem vody rozprašované z trysešk pod střechou. Snad pro zmírnění horka nebo záchyt částeček dýmu z dieselových lokomotiv.08.09.15 - 12:12
742.293-4 + pk.742.272-8O jaký odklon jde prosím? Vozy pro dřevo do Javorníka + zbytek do Jeseníka nebo ještě něco jiného? A 742 jezdí vždy ve dvou kvůli Głuchołazům?05.08.15 - 20:54
810.408-5Jde o návěst stůj (červené a modré světlo) na vloženém návěstidle typickém pro Veselí.30.07.15 - 0:18
754.012-3Díky, další pěkná vzpomínka na 260 bez drátů. Proč zastavoval pošťák v Adamově a navíc ještě „v protisměru“?07.07.15 - 12:28
T 466.0 + 433.0Mně připadá, že ta paní běží rychle zachránit aspoň část bílého prádla (nemá koš), když si všimla, co se to blíží po kolejích…29.06.15 - 16:03
5921 + 5189 + 6494 + 8687Moje zkušenost převážně ze západu USA je, že skoro všude podél tratě vede plot, takže se obyčejní smrtelníci ke kolejím nepřiblíží. I na snímku je z obou stran železnice patrný nepřerušený plot. Pokud jsem lezl při focení, kam jsem neměl (za krajní nástupiště ve stanici, kde by si mě v ČR nikdo ani nevšímal), dostal jsem dlouhý výklad o tom, jak jsem nedobrým příkladem ostatním a jak by to vypadalo, kdyby to dělal každý.16.06.15 - 0:56