Fotka | Zpráva | Datum |
AC44i 8292 | Vypadá to trošku jako by tam navazovala nepodbitá část koleje v rekonstrukci - bílý štěrk a rezivé kolejnice. | 23.09.15 - 22:57 |
704.011-6 | To vypadá na pomalou, ale přecejen řízenou demolici. Někdo znalejší by mohl poradit? | 21.09.15 - 20:48 |
751.141-3 | Výluka osobních vlaků je až do Jeseníka, ale od Javorníka se jezdí až do Lipové a nákládní vlaky taky skrz Lipovou jezdí (úvratí). Včera jich tam stálo plné nádraží (všechno musí přes Głuchołazy). | 21.09.15 - 20:44 |
754.044-6 | Tohle tam běžně jezdí? | 18.09.15 - 22:42 |
Hua Lamphong Station | Hlavní nádraží v Bangkoku je celé neskutečně vlhké vlivem vody rozprašované z trysešk pod střechou. Snad pro zmírnění horka nebo záchyt částeček dýmu z dieselových lokomotiv. | 08.09.15 - 12:12 |
742.293-4 + pk.742.272-8 | O jaký odklon jde prosím? Vozy pro dřevo do Javorníka + zbytek do Jeseníka nebo ještě něco jiného? A 742 jezdí vždy ve dvou kvůli Głuchołazům? | 05.08.15 - 20:54 |
810.408-5 | Jde o návěst stůj (červené a modré světlo) na vloženém návěstidle typickém pro Veselí. | 30.07.15 - 0:18 |
754.012-3 | Díky, další pěkná vzpomínka na 260 bez drátů. Proč zastavoval pošťák v Adamově a navíc ještě „v protisměru“? | 07.07.15 - 12:28 |
T 466.0 + 433.0 | Mně připadá, že ta paní běží rychle zachránit aspoň část bílého prádla (nemá koš), když si všimla, co se to blíží po kolejích… | 29.06.15 - 16:03 |
5921 + 5189 + 6494 + 8687 | Moje zkušenost převážně ze západu USA je, že skoro všude podél tratě vede plot, takže se obyčejní smrtelníci ke kolejím nepřiblíží. I na snímku je z obou stran železnice patrný nepřerušený plot. Pokud jsem lezl při focení, kam jsem neměl (za krajní nástupiště ve stanici, kde by si mě v ČR nikdo ani nevšímal), dostal jsem dlouhý výklad o tom, jak jsem nedobrým příkladem ostatním a jak by to vypadalo, kdyby to dělal každý. | 16.06.15 - 0:56 |