..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Vlad":

  1 2 3 4 5 6 ... 74      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.006-7Tak, České dráhy si to vyzkoušely...
A já se budu těšit, že tím pádem začne zase jezdit ráno do Prahy jedenácti- až třináctivozový Ostravan jako v dřívejších dobách, s pořádnou hospodou, kde budou umět na snídani udělat i vajíčka na cibulce či šunku s vejci... :-)
23.05.16 - 15:09
NaopakNo jo, ale v Rakousích to už přeci jezdí trošku déle a tamější fírové asi už maji vychytané na kterém stanovišti je to pro ně "výhodnější". A mohli by snad ovlivnit, jak chtějí, aby byly stroje nastříkané a pak ladily do soupravy. (Pravda, i na fotkách z Rakouska to je občas otočené). Takže bych pak očekával, že se podobné zkušenosti přenesou i dál.
A nebo o nátěru rozhodne nějaký úředník na Nábřeží, který v té mašině nikdy ani neseděl a on se přeci nebude nikoho ptát?
23.05.16 - 7:08
NaopakTo je opravdu tak problematické lokomotivu v Praze "otočit", aby "seděla" k soupravě?22.05.16 - 19:25
754.049-5Kolegové, díky za technické objasnění.12.05.16 - 18:54
754.049-5(OT) Louisi, mohu mít dotaz?
Jsem sice stavař, ale nikoliv dopravní. Když už se dělá reko trati, u které se uvažuje o elektrizaci, je tak velký problém tam přidat v rámci reko patky pro sloupy TV a udělat tak "přípravu"? Nemám představu, jak moc bude při elektrizaci pak nutno znovu zasahovat do samotné trati.
12.05.16 - 8:25
Na kusu skály cestou vesmíremA přece se točí!09.05.16 - 18:54
RABDe 500 + RABDe 500Trošku delší souprava. To by se jim k plaňanskému nástupišti asi nevešlo.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/zkz168.jpg
02.05.16 - 16:51
A ještě podpis, prosím.Láká mne napsat: "Nemají ten semafor nějak blbě? Červená přece patří nahoru a zelená má být úplně dole," ale to bych zase rozpoutal bouři v komentářích. :-)30.04.16 - 10:09
1216.234-5Samozřejmě!
Pro ÖBB by nebyl problém trasu upravit - dělá to pravidelně na mnoha jiných úsecích. Občas troška sentimentu, ať fotografové mají radost...
21.04.16 - 12:46
1216.234-5Ondřeji, podle informací od mých rakouských přátel jde o nepsanou (a oficiálně nešířenou) dohodu mezi rakouskými železničními fotografy a vedením divize dopravní cesty ÖBB.
Rádi toho využijí i naši fotografové, kteří vědí o snížené rychlosti v tomto úseku. Podívejte se na fotografie z daného mezistaničního úseku:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=extend&trat=all&st1=31989&st2=&parent=all&title=&id_autor=all&sort=title&smer=asc
Fotografové vám potvrdí, že vlak pohybující se nižší rychlostí je jednodušší fotit, než když se kolem nich prožene souprava v rychlosti 220 km/h (v Německu, Francii... i rychleji).
20.04.16 - 21:43