..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "piškot":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
809.281-9Super fotka, neokoukané pěkné místo, gratuluji. Nenechte se otrávit jistými komentátory, kteří vám doporučují značně okoukaná místa pod Řípem nebo ve Velvarech, kde je to sice hezké či místopisné, ale nikoho už to nepřekvapí a nezajímá.16.03.18 - 16:17
232.589-2 + 233.314-4To je fakt jedinečná teorie AN o tom, že jedině ČR má hlavní město uprostřed, to opravdu žádná jiná země nemá:-). Ano logicky je vše směřováno do Prahy, protože tam se odehrává všechno podstatné, nikoliv v Podmoklech! A že nejde objíždět Prahu? Copak např. uhelná relace Třebušice - Řečany jezdí snad přes Prahu? Diskutér AN asi moc nezná síť SŽDC:-). MHD vlakem nikdy nenahradíš? Ano, v Podmoklech tedy ne, když tam spíš vlaky ruší (viz. kozina), ale rádi uslyšíme od AN, které pak spojení MHD je rychlejší např. na trase P-Klánovice - P Masarykovo n., stačí se podívat do Idosu:-). Ano, furt lepší pár usmolených linek metra s úspěšnou sítí S-bahnu než nefungující MHD jen s autobusy jako někde na Balkáně. O kapacitě tratí pro S-linky rozhoduje SŽDC jakožto přídělce kapacity a evidentně kapacita pro pražské S-linky stále je:-)20.08.16 - 22:36
742.013-6stoupa,Nickon: tak samozřejmě, že to je tak jak píšete, je hodně smutné, že o obsluhách zákaznických míst rozhodují levicový odboráři místo zákazníků samotných, pak se divíme, že ekonomika MN a samotných ČDC stále klesá spíše k nule, jak vidno, tak vedení ČDC chtělo s ekonomikou tohoto Mn něco udělat, ale zvítězily opět odbory, které když je potřeba něco odvést, tak spíš vymýšlejí jak to neudělat. Položme si otázku kolikrát do roka takový Mn 84101 veze takovouhle zátěž a kolikrát do roka vůbec zajistí obsluhu všeho plánovaného a to prosím jede dokonce 2xtýdně! Když už se tady hovoří o tom, že Mn z HK nedojede do Dvora, tak u tohoto Mn je to stejné. Obsluha Košťálova by také zajistil hradecký Mn, ale otázka je koilkrát do roka vůbec, nafta už ani nestojí za řeč kolikrát jede. Všechno je otázka směrování těch nejpravidelnějších relací, každopádně aby každý vůz nemusel objíždět půl republiky, tak by bylo alespoň záhodno, aby jezdily Mn po celé trati nebo alespoň se někde Mn předávaly zátěž, kde nejezdí Pn a samozřejmě jen byla by potřeba.
Každopádně si nemyslete, že o tom zda pojede či nepojede Mn od září rozhoduje nějaký šotouš či řadový zaměstnanec ČD!
14.08.16 - 20:36
731.004-8Pokud chce někdo mazat či retušovat grafity či dokonce sloupy, jak je dnes moderní, tak snad ani už nemusí chodit ke trati, to si může ,,dělat" fotky doma na PC, protože je to iluze a ne realita, takže všechna čest autorovi, že nic nemazal, navíc zajímavá mašina na pěkné trati:-)12.02.16 - 22:55
742.530-9Pěkná vojenská bangle na známém místě u hřbitova, gratuluji, dost lidí má podobnou na tomto místě, A.N. prostě jenom závidí. Ne nadarmo se mu přezdívá ředitel zeměkoule:-). Rád kritizuje ostatní, když něco neřeknou z nějakého důvodu, ale sám zásadně dává report stylem, že během sběru hub jel ,,náhodou" nějaký Mn, i když sám moc dobře věděl z interních systémů ČDC, že něco takového pojede, pak už mu jen zbývá dodat, že kdo nedal, už nedá....

Žíža: Jinak ta 731 004 na obrataňské je super, určitě vzácnější než nějaká 742 431:-)
12.02.16 - 22:39
193.821-6Tak zase na druhou stranu proč tohle nevyfotit, ono se řekne na koridoru něco furt jezdí, ale zkuste si tam někdy vyfotit třeba zajímavé soukromnické bobiny, to chce také trocha umu, trpělivosti (klidně i léta) a hlavně štěstí, takže nějaké Libochovice jezdící 2x do roka zas tak několikaleté čekání nevyžadují, to spíš byla daleko zajímavější ta 749KŽCD s luxusní klasickou soupravou na libochovické, což bylo také KŽC vhodně doporučeno z Ropidu:-)11.02.16 - 20:02
731.042-8Mě se zase zdá, že fotka je až příliš dozelena, ale to může být i tím ostrým světlem, jinak gratuluji, protože vyfotit takové výkony už chce trochu inteligence, štěstí a hlavně trpělivosti, i když na této trati se dá při troše štěstí vyfotit i něco ,,lepšího", viz třeba brýlovci s žel. rudou z Polska několikrát na 2x do Opatovic. fakt je, že focení manipuláků se zabývá v ČR poměrně už dost lidí a fotky se zhodnotí až časem, jak známo:-)

Že někdo fotí 10 let ještě není známkou, že fotí dobře a všechno zná a ví, to se dá říci jen o fotografech, kteří sbírají ocenění na mezinárodních polích a pořádají výstavy, což se o šotouších moc říci zrovna nedá.
11.02.16 - 17:01
240.108-1 + 240.109-9Dost dobré foto s laminátkovými krasavicemi, v tomhle úseku mít takovej pěknej náklad na pěkným místě je hodně slušná práce, gratuluju. Kdo hledá pěkné fleky, tak najde a obvykle se tyhle fleky najdou spíše z vlaku než z auta u přejezdu.
Jinak milevský odklon dost mizerný na focení, šlo to jen za Záhořím, ale kdo tam má nafocenou bardotu na Mn do Vlastce (zpět se dalo s mech. předvěstí Vlastce, případně když 751232 odvážela vozy z Balkovy Lhoty do lounské žosky), tak nic moc zajímavého, takže laminátková volba byla zcela správná:-). Bohužel dále na Milevsko rozumně nevyfotitelné, samotná stanice Záhoří s pozadím sila, zvláště v případě dlouhého vlaku s rajkami aniž by byla vidět stanice, tak také moc místopisné není, bohužel, pak je nanejvýš vhodné se věnovat spíše těm elektrikám:-).
25.10.15 - 12:48
122.047-4Pěkné vděčné místo na Hradubicku a pěkná autosoupravička:-)02.09.15 - 19:37
SU42.1003Pěkné Rozewie, škoda jen, že už ne se starým SU.02.09.15 - 19:35