Komentáře uživatele "Pavel Randák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Armatury I. | Mám takový dojem, že první mechanické přikladače pro ř. 475.1 byly z Francie dodány včetně kulatých trojitých manometrů. | 14.06.13 - 10:58 |
365.404 | Neví někdo, jestli ČSD u těch Bubikopfů nechali po celou dobu provozu povrchové ohřívače napájecí vody (Oberflachevorvärmer)nebo jestli jako nestandardní demontovali? | 11.06.13 - 8:16 |
T 679.1006 | Ad štokry v EMĚ: V elektrárně je točna; nevím zda dosud funkční, ale na gůglích fotkách je vidět. Byla to údajně nejdelší točna v síti ČSD, protože byla navrže na plánované lomotivy 1'E1', ř. 569. | 08.06.13 - 12:01 |
434.2186 | Stoupa > Já tedy myslím, že pan výpravčí Hubička měl na peróně lepší ordnung. Ale fotka krásná. | 07.06.13 - 16:21 |
423.094 | Borovička > Myslím, že v roce 1981 ještě opravdu v pravidelném provozu. Prý kvůli tomu, že všechny diesely, co tam měli, velmi brzy "odešly" protoře jim nědělal dobře provoz v prašném prostředí pískovny. Každopádně, tenkrát jsem tam jel na blind a mašina, jak vidno, jezdila. 423.009 jsem tam fotil zatopenou ještě na konci jara '83. třeba to taky někdy vyhrabu. | 07.06.13 - 11:10 |
č. 1 | Miloš> Je to jak rádio Jerevan: Ano, v Mladějově mají RIIIC vyrobenou v Adamově, ale tahleta to fakt není. Tahle mašina je v Linci u Krauzů přestavěná RIIIC, z původní mašiny zbyl jen pojezd s parním strojem, dýmníce a komín. Oproti RIIIC má delší kotel a podpůrný tendr. | 05.06.13 - 22:07 |
U 34.904 + U 45.903 | Kocurku, kde má mašina kouřovody? Myslíte, že z uhlí žádné nánosy nevznikají? Ostatně co bránilo tomu topit dřevem suchým? | 21.05.13 - 22:11 |
452.022-7 | Antony > A myslíte si že je fakt pokrok, když toto rychle akcelerující a nízkopodlažní vozidlo je na trati, kde se prohánělo posledních 40 let, nahrazeno "moderním" vozidlem ř. 810 či 814? Zlatej panťák! A to mlaskání kontroléru... | 21.05.13 - 22:07 |
Pionýr | V době pořízení fotky už byla pára mimo koleje. Ty, kdož si nevšimli si dovolím upozornit že lokomotiva měla tendr, teď už odvěšený vyčuhuje za dymnicí. | 21.04.13 - 23:39 |
718.501-0 + 731.001-4 + T 419.0507 | Potvrzuji, že výstava se opravdu oficiálně pořádala k výročí 90 let výroby lokomotiv ČKD a něco takového měla v názvu. Na tom není nic špatnýho, ne? Ostatně, když maladoboleslavská Škodovka slavila 100 let výroby automobilů, taky si započetli léta, kdy se firma jmenovala L&K. | 12.04.13 - 22:06 |