..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 ... 17 18 19 20 21 ... 24      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Armatury I.Mám takový dojem, že první mechanické přikladače pro ř. 475.1 byly z Francie dodány včetně kulatých trojitých manometrů.14.06.13 - 10:58
365.404Neví někdo, jestli ČSD u těch Bubikopfů nechali po celou dobu provozu povrchové ohřívače napájecí vody (Oberflachevorvärmer)nebo jestli jako nestandardní demontovali?11.06.13 - 8:16
T 679.1006Ad štokry v EMĚ: V elektrárně je točna; nevím zda dosud funkční, ale na gůglích fotkách je vidět. Byla to údajně nejdelší točna v síti ČSD, protože byla navrže na plánované lomotivy 1'E1', ř. 569.08.06.13 - 12:01
434.2186Stoupa > Já tedy myslím, že pan výpravčí Hubička měl na peróně lepší ordnung.
Ale fotka krásná.
07.06.13 - 16:21
423.094Borovička > Myslím, že v roce 1981 ještě opravdu v pravidelném provozu. Prý kvůli tomu, že všechny diesely, co tam měli, velmi brzy "odešly" protoře jim nědělal dobře provoz v prašném prostředí pískovny. Každopádně, tenkrát jsem tam jel na blind a mašina, jak vidno, jezdila.
423.009 jsem tam fotil zatopenou ještě na konci jara '83. třeba to taky někdy vyhrabu.
07.06.13 - 11:10
č. 1Miloš> Je to jak rádio Jerevan: Ano, v Mladějově mají RIIIC vyrobenou v Adamově, ale tahleta to fakt není. Tahle mašina je v Linci u Krauzů přestavěná RIIIC, z původní mašiny zbyl jen pojezd s parním strojem, dýmníce a komín. Oproti RIIIC má delší kotel a podpůrný tendr.05.06.13 - 22:07
U 34.904 + U 45.903Kocurku, kde má mašina kouřovody?
Myslíte, že z uhlí žádné nánosy nevznikají? Ostatně co bránilo tomu topit dřevem suchým?
21.05.13 - 22:11
452.022-7Antony > A myslíte si že je fakt pokrok, když toto rychle akcelerující a nízkopodlažní vozidlo je na trati, kde se prohánělo posledních 40 let, nahrazeno "moderním" vozidlem ř. 810 či 814? Zlatej panťák!
A to mlaskání kontroléru...
21.05.13 - 22:07
PionýrV době pořízení fotky už byla pára mimo koleje. Ty, kdož si nevšimli si dovolím upozornit že lokomotiva měla tendr, teď už odvěšený vyčuhuje za dymnicí.21.04.13 - 23:39
718.501-0 + 731.001-4 + T 419.0507Potvrzuji, že výstava se opravdu oficiálně pořádala k výročí 90 let výroby lokomotiv ČKD a něco takového měla v názvu. Na tom není nic špatnýho, ne?
Ostatně, když maladoboleslavská Škodovka slavila 100 let výroby automobilů, taky si započetli léta, kdy se firma jmenovala L&K.
12.04.13 - 22:06