..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 ... 15 16 17 18 19 ... 24      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Železniční nehody - I.Honza: Ano, tak by to být mohlo.18.12.13 - 16:58
Železniční nehody - I.Ale ano, mašina je Štégu, to nezpochybňuji, ale nádraží patří Severozápadní a topič napsal
...ve stanici nymburské (spol. st.dr.).
K tomu směřuje můj údiv.
18.12.13 - 15:10
Železniční nehody - I.No mne by zajímalo, z čeho vůbec usuzujete na StEG, když v době kol. roku 1900 byl Nymburk stále ještě doménou dráhy Severozápadní (ÖNWB).18.12.13 - 14:53
162.011-1 + 162.001-2Bartik > no to terno je přeci v tom, že jste ušetřil 16 Kčs za rychlíkový příplatek.27.11.13 - 11:19
M 131.1081Rodíl mezi oběma traťmi je v tom, že trať Chotětov - Skalsko byla kategorie regionální s osobní dopravou, zatímco trať Chotětov - Brodce byla pouhou vlečkou.26.11.13 - 9:29
749.181-4Můžu se zeptat, k čemu ty zelené vozy jsou?08.11.13 - 12:53
1144.248>zirecek
Já nevím, dle čeho tak soudíte, ale když jsem nedávno projížděl na kole podél řeky Enns tak na souběžné trati ve většině nádraží nakládali právě jen dřevo.
26.08.13 - 21:29
Dobrá voda!>Stoupa
Dozbrojeno není neb tyč sloužící k ovládání chobotu jeřábu není dosud na svém místě.
26.08.13 - 21:26
477.043Mně spíš vadí, že se dá dohromady mašina s pěknými, dobovými vozy a pak si tam četa dá svůj doprovodný vůz, obvykle nějaký WL... a tím celkový vzhled soupravy poničí. Ale za to, samozřejmě, fotograf nemůže.19.07.13 - 14:34
556.042Tý mašiny je škoda; ještě v prosinci '79 absolvovala hlavní opravu a začátkem roku '84 už jsem ji viděl v Liberci zdevastovanou s odpálenými součástkami aby náhodou někoho nenapadlo ji zachovat v provozu. A tak v Čechách nemáme štokra s velkýma ušima.
Foto, jak jinak, super.
19.07.13 - 14:30