Komentáře uživatele "Pavel Randák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Železniční nehody - I. | Honza: Ano, tak by to být mohlo. | 18.12.13 - 16:58 |
Železniční nehody - I. | Ale ano, mašina je Štégu, to nezpochybňuji, ale nádraží patří Severozápadní a topič napsal ...ve stanici nymburské (spol. st.dr.). K tomu směřuje můj údiv. | 18.12.13 - 15:10 |
Železniční nehody - I. | No mne by zajímalo, z čeho vůbec usuzujete na StEG, když v době kol. roku 1900 byl Nymburk stále ještě doménou dráhy Severozápadní (ÖNWB). | 18.12.13 - 14:53 |
162.011-1 + 162.001-2 | Bartik > no to terno je přeci v tom, že jste ušetřil 16 Kčs za rychlíkový příplatek. | 27.11.13 - 11:19 |
M 131.1081 | Rodíl mezi oběma traťmi je v tom, že trať Chotětov - Skalsko byla kategorie regionální s osobní dopravou, zatímco trať Chotětov - Brodce byla pouhou vlečkou. | 26.11.13 - 9:29 |
749.181-4 | Můžu se zeptat, k čemu ty zelené vozy jsou? | 08.11.13 - 12:53 |
1144.248 | >zirecek Já nevím, dle čeho tak soudíte, ale když jsem nedávno projížděl na kole podél řeky Enns tak na souběžné trati ve většině nádraží nakládali právě jen dřevo. | 26.08.13 - 21:29 |
Dobrá voda! | >Stoupa Dozbrojeno není neb tyč sloužící k ovládání chobotu jeřábu není dosud na svém místě. | 26.08.13 - 21:26 |
477.043 | Mně spíš vadí, že se dá dohromady mašina s pěknými, dobovými vozy a pak si tam četa dá svůj doprovodný vůz, obvykle nějaký WL... a tím celkový vzhled soupravy poničí. Ale za to, samozřejmě, fotograf nemůže. | 19.07.13 - 14:34 |
556.042 | Tý mašiny je škoda; ještě v prosinci '79 absolvovala hlavní opravu a začátkem roku '84 už jsem ji viděl v Liberci zdevastovanou s odpálenými součástkami aby náhodou někoho nenapadlo ji zachovat v provozu. A tak v Čechách nemáme štokra s velkýma ušima. Foto, jak jinak, super. | 19.07.13 - 14:30 |