Komentáře uživatele "Pavel Randák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
771.099-9 | Podle míry ošuntělosti vozidla a stavu spalovacího motoru jsem z náhledu tipoval Albánii. | 21.06.23 - 10:39 |
140.052-2 | Pokud ta bobina nejede na postrku, tak máte opačně směr. | 10.02.23 - 12:25 |
193.620 | Taky to mohlo být tak, že začalo pršet, tak to zabalili. Vlhké obilí nejde vymlátit. | 22.02.22 - 8:22 |
193.276 | Štěpka se obvykle vozí v kontejnerech Innofreight. | 23.11.21 - 11:22 |
M 152.0002 | Přesně tam řada M152 už dávno patří. | 03.11.21 - 8:23 |
E 499.062 | Bobina krásná, ale chtělo by to zelené vagónky. | 08.10.21 - 10:16 |
193.276 | S železniční tématikou souvisí i zachycené výškové stavby - vlevo komíny železničních dílen a vpravo budova železničního učiliště. V křoví na levé straně stával strážní domek. | 13.07.21 - 12:39 |
33-248 | Ad čistota lokomotiv - v posledních pěti letech parního provozu na ČSD už některé provozní lokomotivy byly ve stavu blížícím se vyobrazené němce. Třeba takový papoušek 477.043 v posledním roce provozu vypadal žalostně. Co se provozu v Bosně týče - na koci prvního desetiletí jsem navštívil snad všechny doly a elektrárny v Bosně a Hercegovině, parní provoz tam byl běžný, nejvíce tam jezdily tříspřežky, vyráběné továrnou Duro Dakovic dle amerického vzoru. Ty mašiny vypadaly zubožené, ale byly funkční. Stejně na tom bylo ostatní zařízení dolů a elektráren. Prostě ve válkou zubožené zemi nebyly a nejsou peníze na investice do nového, tak se s minimálními náklady udržuje staré. | 14.06.21 - 16:03 |
E 636.236 | Horký favorit? To je přeci jasný vítěz! | 20.05.21 - 9:47 |
754.051-1 | To jsou ty nové netrakční jednotky dodávány v retro-nátěru? | 05.05.21 - 9:01 |