..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 2 3 4 5 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.003-4> To jste se překlikl, nejlepší elektrická lokomotiva je v galerii o jedno okénko výše.
:-)
24.11.17 - 22:18
363.043-1Dovolím si podotknout, že důl patří ČEZu a elektrárna EPH, což nejsou ti samí vlastníci, naopak často konkurenti.
Přechod na kontejnery zvažují i jiné elektrárny, kam se dosud vozí uhlí po železnici.
24.11.17 - 15:02
750.308-9 + 434.2315Já tedy osobně bych do ložisek strojní olej nelil (pokud nejsou přidřená).
Ta mašina se má opravit do stavu vystavovatelného nebo provozního?
16.11.17 - 22:09
434.2186Někdy v dobách, kdy už byly Kralovice pod vodou, ale nádraží ještě ne, jsem tam na vlastní oči viděl 534.03. Ta přeci nemá lepší přechodnost než čtyřkolák, ne?13.11.17 - 16:38
556.0506Děkuji vám za vstřícnost a vyčerpávající odpověď.
:-(
11.10.17 - 7:51
556.0506Můžete, prosím, trochu rozvést termín "nesprávná obsluha"? Jako nesprávnou obsluhu vedoucí k netěsnosti na kotli si dovedu představit zatopení bez vody nebo obnažení topeniště vlivem nedostatečného napájení.10.10.17 - 9:11
464.008Co pamatuji, tak žebříky se na parních mašinách vozily v dobách jejich majority zcela běžně.25.08.17 - 7:45
93.1360Mašinka pěkná, vagonky strašné.01.08.17 - 9:21
146.247-2Před rokem jsem stál přesně na tomhle místě, a čekal s foťákem, jestli něco pojede. Nedočkal jsem se ...14.07.17 - 7:48
556.0238Ovšem lokomotivní kotel má minimálně o 10% horší účinnost než kotel stacionární (a když není využit přehřívač, tak ještě horší).30.06.17 - 8:00