..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 2 3 4 5 ... 19      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.063-6>Stoupa
Pokud si vzpomínám, v Majdaleně se vyráběly a vyrábějí jen betonové sloupy. dřevěné imprefnované sloupy a pražce se vyrábějí někde u Soběslavi. Impregnace neprobíhá natíráním, ale pod tlakem v autoklávu.
06.06.18 - 11:21
555.116Tahle na fotce ji zjevně má (je to ten válec nad blokem šoupátkové komory).
A když dosloužily ve Velimi P8, tak Riggenbachovu brzdu dostalo pár štokrů depa Kolín.
04.05.18 - 8:03
555.116Čistě teoreticky, ty kořistní lokomotivy byly vybaveny Riggenbachovou brzdou?03.05.18 - 10:57
130.047-4Z hlediska výrobce elektřiny,čím méně hospodárný spotřebič, tím lépe :-)19.04.18 - 14:51
122.045-8Není, protože ve Chvaleticích zprovoznili vykládku z kontejnerů teprve minulý týden. A ty kontejnery pro Chvaletice jsou modré :-)26.03.18 - 11:44
Ol 49-59Před pár lety, vraceje se ze služebky do Polska, jsem trochu upravil trasu, abychom jeli souběžně s tratí Poznaň - Wolsztyn. Najednou kolega začal vykřikovat: "Koukejte, támhle hoří les!"
Ujistil jsem ho, že se jedná o pravidelný vlak, nechtěl mi věřit, dokud tu Olinu neviděl :-)
17.03.18 - 20:36
Ol 49-59A jak je ženský tvar od slova "koloťuk"?14.03.18 - 9:35
534.027Tak to se omlouvám, já ji naposled viděl rozloženou na několika železničních vozech.14.03.18 - 8:48
387.043Jo, je tam i s nápisem Jihozápadní dráha, Depo Klatovy.
Avšak foto je v kvalitě zde nepřípustné :-)
07.03.18 - 17:53
387.043Ona zatravněná kolej byla v té době hojně využívána k nakládce /vykládce zboží (stavebniny, zavařovací sklenice pro Frutu, uhlí, řezivo) a pokračovala jako vlečka k silu obilí (dnes už snesená).
A k té kolizi komína a stožáru - tenkrát mne ani nenapadlo, že to budu dávat na nějakou ŽelPage s přísnou porotou; byl jsem vůbec rád, že jsme na to dostal opušťák.
07.03.18 - 16:26