..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stegovka":

FotkaZprávaDatum
726.030-0Ještě jsem našel záznam: v srpnu 2000 byla 725.247 v Telči, kam dovezla historii z Č.Třebové.06.10.14 - 20:34
726.030-0petr.284: Dovolil bych si drobnou opravu, v Poličce to byla 725.247 a dále 725.268. Já fotil 725.268 na osobním vlaku mezi Svitavami a Poličkou ještě v únoru a také v květnu 1999. A myslím, že jeden z posledních výkonů 725.247 byl v zimě 1999/2000.06.10.14 - 20:30
Železniční nehody - I.Stoupa: prosím tě, osvětli mi, které engertky jezdily v Sasku? Trošičku jsem se o ně zajímal, Pokud vím, jezdily na obou větvích StEGu, Jižní dráze, Buštěhradské dráze, pak ve Švýcarsku a Francii. Rád bych si rozšířil obzory.
Dnes jsou zachovány z konstrukce Engerth stroje KLADNO v NTM Praha, GENF v Dopravním muzeu Luzern a L´ADOUR v muzeu SNCF v Malhůzách. V modelu existuje např. lokomotiva KAPPELEN Rakouské jižní dráhy (Südbahn). Dokonce se před léty uvažovalo o postavení její repliky, sešlo z toho.
19.12.13 - 14:53
T 478.4045 + T 478.3146Jestli je to opravdu "čtyřka", tak by to mohla být 4062, která měla žlutý pruh dole nad rámem. Ale jinak skvělý vzpomínkový snímek, podle délky vlaku R 674 Podlužan.04.03.13 - 13:23
5070.008Motorová jednotka Graz -Köflach - Bahn (GKB = privátní drána z Grazu do Köflachu s odbočkou do Wies-Eibiswald).Původní označení GKB VT 70, nyní 5070. Výrobce byl SGP/BBC/ABB. Konkrétní jednotka VT 70.08 vyrobená v roce 1985 SGP Graz, el.výzbroj dodala ABB.25.12.12 - 9:11
Zima na Ospizio BerninaPodobný obrázek mi vyšel kdysi, když jsem si místo vývojky nalil do tanku nejprve ustalovač. Prakticky v tom okamžiku, kdy mi větší část ustalovače mizela v tanku, jsem si tento omyl uvědomil a rychle ustalovač vylil a pak jsem do tanku nalil správnou vývojku. Vznikl jakýsi polo negativ, polo pozitiv. Zkažený film 6x6 s parními lokomotivami v Oschatz.04.06.10 - 21:39
475.1124Rychlíky na trati 260 vozila pára ještě v letech 1972-73, ale pamatuji si v létě 1975 na lokomotivu 475.1 (číslo jsem bohužel nezaznamenal) nasazenou na R 679. To už ale byla mimořádnost.Hradlo je skutečně HR Banín, tunel za ním směrem k Brnu je Muzlovský, podle dnes již zaniklé obce Muzlov.Fotka je skvělá od pana Hájka. Ale skvělé jsou také pana Drahoše Švestky, které se zde dosud ukázaly.Doufám, že se zde objeví také jiné z trati č.260 a také z ČT z dob parního provozu.29.03.10 - 13:24