Komentáře uživatele "Josef Petrák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
253.015 | Asi nikdo nic k Regental Cargo nemá. :) | 14.07.14 - 19:26 |
80-30.015-9 | Kterým směrem to vlastně jede? Nevidím fíru, ale taky nevidím červené koncové světla... | 01.07.14 - 0:14 |
1216.233 | classic 90s: Tou opcí se moc neuspořilo, resp. není s čím srovnávat, že se uspořilo. :) A ještě se musí z Rakouska pronajímat lokomotivy, zatímco naše k tomu účelu koupené musí jezdit jinde. | 23.06.14 - 1:27 |
X4 E - 852 | Tome, mění se to každý den. Uvidíme. X4E je už min. 16, viz http://www.railcolor.net/index.php?nav=1407582&lang=1 | 30.05.14 - 9:17 |
X4 E - 852 | Rabín: Tak Vectrony X4E se teď produkují ve velkém a je jich už celkem dost v provozu. :) | 29.05.14 - 22:01 |
223.065 | Jirka Panter: Plzen - Ostrava 5 1/2 hodiny, Plzen - Oberstaufen 7 hodin :) To se ještě dá. | 28.05.14 - 13:36 |
124.601-6 | 743 010-1: To jsme se špatně pochopili. Já z komentáře pochopil, že ne patří pro ICR vozy. | 28.05.14 - 10:49 |
124.601-6 | 743 010-1: To hodnocení by mě zajímalo. :) Rád bych porovnal osobní zkušenost s tím, co se drbe po internetu. | 27.05.14 - 19:40 |
124.601-6 | Rubmgaakutkt: Přesně tak. A vrátili provoz klasických souprav na VRT Breda - Rotterdam - Amsterdam, akorát pod značkou InterCity Direct. http://en.wikipedia.org/wiki/Intercity_Direct | 27.05.14 - 14:57 |
124.601-6 | Jo, používali je na náhradních soupravách FYRA. Jezdily 160 s s Traxxy F140 MS. Teď se zavádí InterCity Direct, ať se zbaví špatné značky, ale nevím nic o tom, že by NS měly lokomotivy na 200. :) | 27.05.14 - 9:54 |