..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Josef Petrák":

  1 2 3 4 5 ... 350      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
193.205-2Pavle, podle čeho jsi to rovnal? Mám pocit, jakoby celá Štrba padala doprava. :)10.02.15 - 12:04
362.086-1Ještě, aby ty vozy měly i tlakotěsné přechody. :) To má u nás max. pendolino a railjet.03.02.15 - 0:05
80-30.032-4 + 363.061-3Chary: Ty si to nebereš osobně. :)27.01.15 - 15:20
80-30.032-4 + 363.061-3Chary: Já se musím divit představě, že každá fotka v galerii musí oslnit. To nestačí, aby byla dobrá?27.01.15 - 13:10
193.206-0chio: Slyšel jsem, že prý to nemůže být problém, protože většina je podmíněných a RJ si jen vymýšlí problémy, jak zakrýt problémy s lokomotivou nekompatibilní s infrastrukturou ŽSR. :) (irony)22.01.15 - 22:50
193.206-0Ondřej Fejfar: Myslím, že na takovou diskusi je dost brzo ještě. Při zachování současného JŘ by stačilo pronajmout jeden další Vectron a RJ má problém vyřešený.22.01.15 - 8:04
193.206-0Náhodou, toto je hezký kompromis mezi "ŽelPage kompozicí" a "Streber kompozicí" lokomotivy do brány TV. :)20.01.15 - 16:55
362.042-4 + 193 RJ1003/1010 se sleduje zde:
https://sites.google.com/site/knihajazd/162-163
Do ČR přijela 193.206 v pátek a od té doby zaskakuje za jednu ze 162.
05.01.15 - 11:41
3x844Drahoš Švestka: Porovnávejme porovnatelné, tj. 3x nová DMU120 vs nová DE mašina + 5-6 nových/rekonstruovaných vozů. To, že se tu žije z podstaty, jednou skončí. Pořád se tu odhadují náklady na tento jeden spoj, ale pokud tenhle vlak v Domažlicích rozpojí a pak obslouží 2-3 jiné vlaky, zatímco na ty večerní výkony bych v tradičním pojetí musel z depa vytahat další vozidla, znamená to, že sice něco možná ušetřím na naftě, ale zase udržuju víc vozidel, mám s nimi více prázdných jízd a pak chci vidět, co bude v celku výhodnější koncept pro objednatele. Ten se určitě bude ptát dopravce, jestli mu na ten odpoledne špičkový vlak náhodou neúčtuje i to, že zbytek dne ta souprava stojí v kopřivách, popř. se vrací někdy téměř prázdná.29.11.14 - 18:00
3x844Já bych chtěl vidět ty čísla. :) Mít fundamentální problém s 3x DMU120 na soupravě vs. 754+5xBdtee je sice hezké, ale nic to nevypovídá o celkových nákladech pro objednatele. Hlavně, pokud by se snažil dopravce vozidlo využít celodenně, večer by to skončilo u srandy 754+1/2xBdtee a pak co, bude objednatel hradit prokazatelnou ztrátu za příliš drahou cestu lokomotivy? :)29.11.14 - 0:59