..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "topič":

  1 2 3 4 5 ... 402      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.0506NIcKON: Budu-li mít čas...
Netuším. Asi něco strašně tajného. Podle toho, že se údajně nesprávně obsluhoval kotel, tak by to mohly být uvolněné rozpěrky, vyhřáté (prohnuté)rošty nebo něco dalšího. :-)
16.10.17 - 13:21
477.043Farkač Karel: Stocker Club se o něj dobře staral, protože vždy, pokud byla jízda objednána - lokomotiva vyjela.

Kecáš kraviny, aniž bys měl konkrétní zkušenosti.Fakta: V r. 2008 na objednanou jízdu fotovlaku ho SC odmítl zatopit, s tím, že je mašina odvodněná a že mrzne. Na poslední chvíli, na objednané a již zaplacené jízdě, zaskočila plzeňská 475.111. O rok později štokr na fotovlak vyjel, ale protože četa chtěla v Klatovech obědvat a nejmenovaný "hlavní" strojvedoucí odmítl za regulátor pustit náhradníka, tak polovina objednané a zaplacené fotojízdy přišla vniveč. Letos v zimě to dopadlo podobně. A s tím dobrým staráním se o mašinu to taky nebude zcela v pořádku. Na zmíněném fotovlaku v r. 2009 mašině silně podcházela pára u pravého válce tak silně, že pravá strana pojezdu byla stále zapářená. A tak to bylo i další roky.
A když srovnám ochotu a snahu čety vrúteckého štokra vyhovět přáním fotografů při zaplacených a tedy objednaných jízdách, tak budějovičáci prohrávají na celé čáře.
Raději tady nešiř nepodložené nesmysly.
12.10.17 - 22:54
464.008velkej423: Když si někdo zaplatí vlak pro natáčení filmu, tak by bylo smutný, kdyby to nefungovalo. Takže "tleskat" někomu za to, že dělá práci, za kterou dostal slušně zaplaceno je trochu mimo mísu. To by mělo být přece zcela běžné.20.08.17 - 1:05
914.176-3Lapil: Fotka má hodnocení od autorů v rozmezí 3* - 5*, tedy od dobré přes pěknou po vynikající. Nejčetnější je hodnocení 4*. Výsledná "známka" vychází na 4. Nic, co by bylo nějak vybočujícího. Stejně je na tom v tuto chvíli v hodnocení uživatelů, což nebývá pravidlem.:-)15.08.17 - 11:47
310.093s přihlédnutím k debatě o nadhledu pod tvojí fotkou brejlí, by se tady hodilo být o kus níž a mít na fotce o něco více oblohy09.08.17 - 11:41
Orenstein & Koppel, 40 HP, 600 mm, Cta co třeba krátké přivření regulátoru před obloukem? při opakovaném průjezdu fotovlaku se téměř vždy čeká až se kouř rozptýlí, pokud netlačí na čas ostatní provoz, což na řepařce opravdu nehrozí :-)09.08.17 - 9:51
310.093a co třeba krátké přivření regulátoru před obloukem? :-)09.08.17 - 9:49
Orenstein & Koppel, 40 HP, 600 mm, Ctjednonásobné projetí oblouku při Mikulášských jízdách04.08.17 - 9:58
433.001zirecek: Jiný směr jízdy? Stačí se podívat trochu pozorně na fotky. Obě zachycují vlak ve stejném směru a podle stínů by se dalo soudit na jinou denní dobu fotografování.
Co takhle průjezd křižovatkou? Nemohl by to být důvod přítomnosti obou chlapů na stupátkách mašiny?
https://mapy.cz/s/1MHsM
27.06.17 - 10:53
Telgártské zátišíPodobný pohled jsem zkoušel na podzim o rok dříve s 422.0108. Přes zamčené dveře domečku stavědla se nedalo zabrat tolik vnitřku a problém byl s odrazy ve skle dveří. Zimní fotovlak s 475.196 jel také za zatažené oblohy a tak jsem zkusil reparát. První opět se zamčenými dveřmi s ještě horším výsledkem. Při opakované jízdě se naštěstí v Telgártu křižovalo a staniční zaměstnanec při stavění výhybek dveře odemkl. Pak se stačilo jen domluvit, aby postál venku, trochu šoupnout stoličkou, urovnat papíry na stole a zmáčknout to ve vhodný okamžik. S četou na mašině jsem nic nedomlouval, nebyl na to ani čas ani důvod. Po předchozích dvou pokusech jsem věděl, jak to chci vyfotit. Exponováno na jasy, aby se nevypálily. Uvnitř domečku velmi málo světla, venku taky bůhvíjak nešajnilo. Vyšší ISO, delší čas a nízké clonové číslo. Následně "vyvolání" z rawu, úpravy v APS a Nik Color Efex. :-)23.06.17 - 9:54