..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Kocurek":

  1 2 3 4 5 ... 45      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 262.1212Farkač Karel: Z toho je vidět, že mít oddělené nádraží pro příměsto a pro dálkovou dopravu není ideální stav. Masaryčka má aspoň fajnovou návaznost na tramvaje, na Wilsonovo nádraží se horko těžko snaží tramvaje napojit. Brrr, no považte, zřizovat něco takového nově?27.10.19 - 13:33
665.001 Sirius pro Leo Express (CRRC)... vykrade know how a pak vyrábí klony, na kterých v začátku nic zásadního nevymyslela, to provádí nesrovnatelně nižší pracovní silou díky komunistickému řízení masy lidí.

A přesně takhle jde popsat příběh tramvaje T3.
04.10.19 - 19:09
372.012-5Marně je hledám na fotomapě. Ony už šly k zemi, na starší mapě ještě jsou.16.07.19 - 16:30
3303 + 3306Ta trolej mi přijde proklatě vysoko, neplánují oni doublestacking?25.06.19 - 17:05
310-004Marcel Štancl: Ono je to vlastně šotosprávně, když si správce nepustí na koleje cizí společnost. Nebo ne? :D

Jinak pokud narážíte na spojení Lulbaň - Záhřeb přes Trebnje a Karlovac, tak lepším přirovnáním by byla trasa Praha - Brno ale Posázavským pacifikem a starou Tišnovkou. Novou nedělat.
To v případě obnovení Zemského zřízení a osamostatnění státu Morava, aby tam ta státní hranice teda byla. Přičemž Slovensko by Moravu neuznalo s poukazem, že Velká Morava vždycky patřila Slovákům. Byla by z toho tehdy v 90. letech vojna.

Pokud narážíte na spojení z Chorvatska do Chorvatska přes území Bosny, tak kořen toho sváru prorůstá doby Předlitavska a Zalitavska, vyhlášení nezávislosti na Osmanské říši v roce 1878 a dále do minulosti k roku 1463, kdy Bosnu zabrali Osmani. A čert ví jak hluboko do historie místní potyčky vedou, rozhodně jsou ty spory násobně starší než USA.
30.05.19 - 19:59
464.202qwertico: Díky za info!07.05.19 - 13:18
M 260.001Hádám, že na Strele bude vadit to, že nejezdí na olovnatý benzín, který už dneska nekoupíte. Veteránisti do Naturalu 95 dodávají aditivum na bázi draslíku, címž olovo nahrazují. Takže ikdyby na ní bylo všecko původní, tak si kafral najde tohle. :(

A pak taky ... na parní lokomotivě nemá vysílačka co dělat. Když ji vyrobili, tak vysílačky ještě neexistovaly. Ještě vyřešit, jak z historického vozidla vyhnat signál pro mobilní telefony. :D
27.04.19 - 12:16
151.006-4Taky to mělo všecko nejmíň 20 minut zpoždění. Jako dříve. Jen teda ta jízdní doba do Ostravy by i bez zpoždění měla být delší. Odjezd z Prahy 13:47, příjezd do Ostravy 19:19. Pět a půl hodiny a ne jak dneska, kdy dvě hodiny chybí. : D https://www.zelpage.cz/gvd/1988/010_04.jpg23.04.19 - 18:01
841.011-0 + 841.010-2Věřte nebo ne, jde to i bez počítačů a bez mobilních telefonů.
http://mojebrno.jecool.net/inka--brno-dalsi-zajimavosti-nadrazni-1963-02.jpg

Edit: Jde to samozřejmě i se starou dobrou parní lokomotivou - viz slavné foto z Paříže. Dokonce to jde i bez vynálezu kola. Komu v dětství neujely sáňky nebo boby?
25.03.19 - 21:37
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xxPořád mám za to, že UK znamená United Kingdom.10.03.19 - 12:32