..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Šepli":

  1 ... 29 30 31 32 33 ... 36      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
U 37.002Ad Petr Holub: jen abych nějakému nedoruzumění dodám, že můj komentář neměl vyznít jako invektiva vůči schvalovatelům. A přísahám, že srovnání s fotkou z Protivce mě napadlo až teď:-)17.12.11 - 0:00
U 37.002Na této, jinak prestižní, galerii je něšťastné, že se klade ohromný důraz na to, aby všichni sloupy, nosníky, stromy, návěstidla atd. atd., byla přesně svisle, nic s ničím nekolidovalo, a přitom se opomíjí celkové vyznění fotografie. Tato fotka je přinejmenším zajímavá, a myslím, že v tomto konkrétním případě je zcela podružné, jak moc "křivě" jsou stromy v pozadí. Důležité je (alespoň pro mne), jak fotka působí. Dovolím si prostě tvrdit, že v některých případech kolize, "nesvislost" apod. vůbec nevadí. Stačí otevřít starší knihy, jako Toulky s párou, Parní návraty atd...16.12.11 - 22:10
475.196Co znamená poznámka "Reedit"?10.12.11 - 10:58
831.183-9Bohužel, nebude. Pořád si říkám, jak se asi museli cítit fotografové o generaci či dvě před námi, když nenávratně mizely parní lokomotivy a místo nich se objevovaly motory a elektriky (i když zrovna 831 je čestná vyjímka, součastník štokrů atd.). Jim chybí pára a nám teď říkají - jó, to byly časy, co teď, kdepak motor... Nám chybí 831 a bardoty, co bude oplakávat generace po nás? Pendolino, regio-xxx? Už úplně rozumím německým, anglickým a dalším cizím fotografům, kteří, jsouce už pár desítek let unavováni ICE, TGV a dalšími sterilními bzučícími krabicemi, jezdí stovky a tisíce kilometrů, třeba do Jeseníků, zachytit stále vzácnější náklad se zamračenou...06.12.11 - 21:51
730.017-1Vždy mě potěší, že i na lokálkách tohoto typu jezdí náklady. Hezké proto, že vůbec zde vůbec jede, hezké i výběrem místa. Tento Mn je psaný pp, jak je to ve skutečnosti?04.12.11 - 10:07
99.758Alex: když to má za barákem...10.11.11 - 14:11
99.758Ajjjjjj, kolikátá v pořadí je to fotka roku/kalendářovka????
Nechápu, jak jsi dostal slunce do jedné jediné mezery v jinak kompaktním kouři. I když vím, co provádíš v PS, tak teď jej vylučuji?!

Budu tam muset zajet... Máš pravdu:-)
09.11.11 - 17:39
475.101Má cenu něco psát?? Proč vlastně do galerie cpeme ty plecháče, krysy a vůbec všechy ty ostatní moderní krabice?!
(Na druhou stranu, pořád to ještě jde, za pár let tu bude jen regio-nova, panter, puma, tygr, slon, žirafa a nad 380 všichni budou řvát, jak je to úžasný stroj (nic proti němu)).

Kdy vlastně 475.101 dojezdila v pravidelném provozu? Existuje třeba fotka posledního odvezeného prav. vlaku?
06.11.11 - 14:37
411.576-2Osobně při focení železnice k ní přistupuji s jistým respektem, a to jak k lidem, tak k technice, proto pro záběr nechodím do kolejiště, nelezu na návěstidla, sloupy trakce apod. Je jedno, jestli to je v Německu nebo v Austrálii. A stát s foťákem v kolejišti a mít na sobě vestu, hmmm... No a co, že máte vestu? Přece si nemůžete alibisticky myslet, že Vás vesta k něčemu opravňuje nebo snad chrání? Abych byl upřímný, za stání v kolejišti tento záběr rozhodně nestál.04.11.11 - 16:26
740.660-6Paráda, mám rád fotky s atmosférou, je to "přidaná hodnota", obyčejných dokumentačních záběrů jsou spousty...04.11.11 - 16:16