..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "RegioNova":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.066-9Ono s těmi stěnami to není tak jednoduché. Od června 2006 se (opět) zpřísnila legislativa (tzn. vypadlo ustanovení "pokud se nedá nic dělat s hlukem venku, dělá se uvnitř/okna"), takže dnes se (bohužel) staví stěny o "106". Bokovnice (neboli "kolejnicové absorbéry hluku" jsou příslibem, mají nesporné výhody, ale praktických zkušeností je málo a není to zrovna levná záležitost (ač jde o pryžový recklát). Ale tentokrát je (bude) to - narozdíl od Havlíčkova Brodu - podchyceno kvalitním srovnávacím měřením hluku (1:staré kolejnice, 2:nové kolejnice, 3:nové kolejnice+absorbéry), tak uvidíme. Nicméně, projektanti nových kordorových úseků už s absorbéry počítají, spíše ale jako s nadstavbou (kde nelze postavit PHS - u přejezdů atp.).
V Poděbradech se krom Vosslohu budou zkoušet i absorbéry od Corusu (VolkerRail), které by mohly, díky jinému konstrukčnímu uspořádání (pryž+kov), omezit hluk ještě více (obecně je to cca 3-7 dB, záleží na stavu svršku, typu soupravy a rychlosti), viz např. http://www.volkerrail.com/bin/ibp.jsp?ibpDispWhat=zone&ibpPage=S85_FocusPage&ibpZone=S85_Raildamperb&ibpDisplay=view&
15.11.09 - 20:38
T 466.0286 + T 466.0254Vlad to popsal naprosto přesně a beze zbytku.
Ochranné pásmo drah s údržbou vegetace nijak nesouvisí; laicky řečeno, pokud zeleň vadí z důvodů průjezdného profilu, viditelnosti návěstidel apod., tak se kácení pouze oznámí (stává se, že obec k tomu může mít i nějaké výhrady vč. případných požadavků na náhradní výsadbu, ale většinou jsou takové požadavky spíše výjimkou).
Samozřejmě, při údržbě doprovodné zeleně je třeba ctít období vegetačního klidu.
Co se týče těch vrbiček na snímku, tam souvislost s provozuschopností dráhy není žádná ;-)
08.07.09 - 21:36
475.101Krásné a "silné", až se nechce věřit, že je to z rovinatého Dyjskosvrateckého úvalu. Ten terénní zlom v pozadí to dobře dokresluje a uzavírá.19.12.08 - 12:06
162Když to tedy není scan (ani sken :-) tak by možná autor mohl opravit kolonku "Místo" na Roztoky u Prahy - Praha-Sedlec.12.11.08 - 21:42
7122.027Stoupání tam je cca 25 promile, a to poměrně dost často, tohle je zlom před vjezdem do stanice. A teplo docela bylo (asi jako dnes na Morave ;-) - mírně přes 20°C, ale to sluníčko i tak hřeje víc než tady.
Motorák to vyjel naprosto v pohodě, inu, kvalita z italského Savigliana se nezapře :-) a přijde mi, že na svých 27 let ani nevypadá (avšak disponuje klimatizací, vakuovým WC...)
03.11.08 - 19:33
7122.027kompaktem to focené není, a to Chorvatsko je trefa do černého, v záhlaví je to totiž uvedeno:
Fotogalerie » Zahraniční železnice » Chorvatsko (HR)
03.11.08 - 16:28
1016.030-7 + 1144.285-2 ÖBBNějaká mechanická návěstidla jsou určitě na trati ÖBB 190 mezi Steindorfem bei Strasswalchen a Braunau am Inn, svého času byla mj. i mezi Mistelbachem a Laa, ale už jsem tam dlouho nejel. Myslím ale, že toho bude víc...12.10.08 - 22:03
749.240-8moc to tam neznám, ale ten obzor se na můj vkus svažuje až trochu moc...12.10.08 - 11:22
612.650-2 DBTam jsem jel v sobotu a včera, díky za milé připomenutí, zrovna ten kostel jsem si náhodou zapamatoval30.09.08 - 14:51
npBDvlak může jet leda do "Benátek", nebo do "stanice Venezia S.L.", chcete-li;
radši prosím používejme české, obecně známé podoby cizích místních jmen (česká exonyma), pokud existují a používají se; v opačném případě se můžeme dostat až k extrému typu: "vlak do Wieny"

zajímavý odkaz najdete zde, nad něčím se musí člověk i pousmát ;-)
http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/510831-ceska-exonyma
17.07.08 - 14:01