..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JK ml.":

  1 2 3 4 5 ... 23      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.097-6Nejlepší sedadla dycynky bývala v 830 a vozy echtovní béčka vytápěná v předu nadrážděným brejlovcem s Pegasem. Jen bylo záhodno z preventivních důvodů si sedat do prvního vozu za loko a vybrat si vlak, kde brejlovec nenajížděl na soupravu vymražený z depa pár minut před odjezdem....Příkladně v Liberci bylo možno při takové konstelaci možno očekávat první pokusy o dodávky tepla do kupé zhruba za Rychnovem ve směru k Turnovu :-) :-) EMU by býval měl stejně dobré sedačky, kdyby rozměrově (rozteč) nebyly zcela impotentní a kolejový svršek nebyl ve stavu jako dostihová dráha v pověstné Chuchli po prvním jarním dostihovém dni....Jako abych se kousnul v 80kmh do jazyka se mi stalo v Pantiho vlaku a ve vlaku obecně právě jedině při průletu Chuchlí, ostatně mám pocit, že na to kolejivo co tam bývalo byl jediný vhodný způsob odpružení...a to vznášedlo :-)04.02.17 - 14:17
141.018-2 + 770.541-1Jak se fotí nádraží? Poslušně hlásím, že dobře, protože se nehejbá.31.01.17 - 12:04
498.106Co oslavy 150 let příjezdu vlaku do Čech? = byly to datumy jako 02.07.1989 a tak, vlaky jezdily v okolí Brna.... Adamov, Blansko a tak místo pravidelných souprav vlaků.....V Heršpicích byla kavalkáda a tátovi v nejlepším v Zenitu rupnul film (kurev 100 a choleru na celý rusko, od rána tu táboříme abysme měli slušnej flek:-))24.01.17 - 13:39
M 274.004Já myšlim šoudluhu majole, že technicky zcela v požádku. Dokážete si pžedstavt, že by nam tu fidlali soudluži sice dělnického puvodu, ale nastloje by dlželi v prackach tak nějak poplvé? :-) :-) Asi tak .... :-)18.01.17 - 17:52
830.076-6 + 831.043-5Tenhle M262 tehdy již 830 mně zachránil život. Vymrznul jsem v české Lípě. stal jsem se obětí doby kdy přišla do módy poznámka jede v x a 7....Vymrznul jsem nehorázně od 23.00 do 3.30. Cestoval jsem sice tenkrát do Rynoltic, ale jako majitel režijky (nikoliv hotovosti na rito pro místní taxi) jsem si mohl dovolit vzít to přes Bakov, Turnov a Liberec bo do 05.15 bych to v lípě nedal. Ale ta 810tka byla úplně vymražená, vlažná začla být před Bakovem, ale to už moje tělesná teplota byla tak 34C....A pak do Turnova 1*830 , vyhřátá až lehce přetopená pohodlný sedačky = Blaho na zemi :-)05.01.17 - 21:27
740.016-1ocelárny v Linci?03.01.17 - 20:11
754.035-4Nejnovější tratí bude masaryčka-sluncová-balabenka vysočany...A to i v případě, že Nové spojení je bráno jako přeložka :-)). A Dolní Poustevna - Siebnitz, pokud se to stihlo úředně zrušit, než se to postavilo znova a konec trati neležel v Poustevna Gr. Pak by se o novou trať na území čr nejednalo, byť železniční dopravu do "vnitrozemí" čr ta stavba poněkud zrychlila :-)23.12.16 - 7:55
750.277-6Já bych spíš řekl, že po výjezdu z buše do sluníčka zjistil, že čistota skel má tradičně jisté reservy, ho to trošku oslnilo...Trošku víc teda :-)18.12.16 - 21:59
Večerní cigároJo jednou jsem zažil jízdu "rychlíkem" v tamních končinách. Celou dobu až do Brna jsem myslel na to, že to střízlivej nepřežiju. :-) Bohužel přežil, člověk přežije strašný věci, když musí :-) :-) :-)05.12.16 - 14:42
BNSF 5166 + 9395Když vidím tu fotku, napadlo mě, jak to za louží řeší na terminálech???...Táta než šel na penzi začala fungovat Třebová, měli se tam trefovat setrvačností (bez drátů) rovnou na místo, aby na soupravu hned mohly hupnout jeřáby, že to je ultrarychlý...Když pak i táta říkal ve vší slušnosti něco o tom, že kancelářský "Beztak dostali asi všichni průjem, proto se nemůžou přijít podívat, jak dopadají jejich nápady v praxi", tak to asi nebylo jednoduchý se "to trefování" ze začátku naučit....Jak tohle funguje v USA??? Prostě si pod jeřáby přetáhnou jen tu část soupravy co sdělaj a "záloha" nebo nějakej "batériovej udělátor" jim posléze přihodí další část nebo jak? Nevíme? Jako s tímhle se trefovat na nějakou přesnost, že lze hned tahat kontejnery, to teda nevím, ale třeba protože NEVÍM :-)23.11.16 - 23:19