..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JK ml.":

  1 2 3 4 5 ... 21      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.049-5Naopak žigul v této sestavě tj. přívěsem vzadu řádně zatížený je lépe ovladatelný, než žigul obyčejný vyprázdněný :-) Říkávalo se, že v zimě aby se s žigulem někam dalo vyrazit, bylo nutno kufr ložit jedním až dvěma pytli cementu....(Nutno připomenout, že socialistické plánování znalo prakticky jen 50kg balení...) :-) Čoveče jestli vona to nakonec nebude Dacia??? :-) :-) :-) :-) :-) :-)30.05.16 - 18:11
T 435.0108 + T 435.003Dyť to je tétéčko....Takový hezký Balmy to se v téčku jen tak nevidí...a krajinka a kolejivo... taková věrnost modelu k realitě to bere dech:-) :-) :-) Zase se na ten panel musím přijet někdy podívat :-)26.05.16 - 11:54
380.006-7Hele vlak :-):-):-)....To vozil táta taky....bylo to i dvakrát delší (25 kusů jeho rekord)...bobinou v minulým století....Pravda 200kmh to nejelo....za to cestou bylo i 40ks 120/30 pomalých jízd....Časy se naštěstí změnily :-) :-) :-)23.05.16 - 19:30
233.176-7stoupa: táta je tři roky v penzi tohle se událo na samém sklonku jeho kariery...tj zima 2012-2013....Ale z nákladního "hlediska" pomněme četné kusovky vožené Cargem (nejen v okolí prahy), byť to jsou zhusta nepravidelnosti, vzniklé nepravidelnostmi, někdy i téměř mimořádnou událostí (tu umřelo ložisko, tu se utrhla šroubovka a po zákldním ohledání a zalátání je vagon posléze dopraven tam kam patří...)22.05.16 - 7:07
233.176-7Pánové, pánové nenechte cloumat zlost svým majestátem :-)Tak ono (nejen) na Vejprtech bývá(bývala) k vidění 742 + 1ks Btax a to jsme u poměru nějakých 0,25 -0,30....Stoupa by si měl pamatovat smíšené vlaky Vraňany-Lužec nad vltavou z počátku 90. let vedených čmelákem ve složení 771 +Bi+ Daak (ovšem pp) to taky vychází hodně zajímavě :-):-) :-) http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/770/770060.html?oddil=2
Co nákladní dopravy se týče přípomenul bych zde dříve poměrně běžný, dnes vyloženě husarský kousek ctěného pana otce, který byl nastoupen doslova z vany na nsl jakého si plechovkového NEx sestávajícího z peršinga a slovy tří kontejnerových vozů na kterých trůnily tři speciální plachtované kontejnery...(Jirko já vím že máš poštu v deset, ale potřebovali bysme násled plechovek, přivezl by ti to do Běchovic ...v sedm jo...a bude to jenom do Pardubic...no super dík)....Nooo pro tátu tenkrát hledali po cestě tak dlouho vystřídání, přičemz ho tmou hnali na východ zelenou ulicí s vmax100kmh neustále ke světlým zítřkům...Až to dovezl do Púchova....na námitku že za Hranicema nM za svojí fírovskou kariéru už zhruba 30 let s lokomotivou nebyl, mu bylo odpovězeno, že se tam taky za těch 30 let nic nezměnilo, že je to zařízený až do púchova zelená ,když pojede 60kmh nemůže nikde nic....no víme známe.....Nakoec mu za to snad i přišlo oficielní poděkování od slovenského Carga....Táta doma to tenkrát zhodnotil slovy asi až příliš zkušeného pracovníka: "By mě zajímalo, kterou řiť jsem na nábřeží za těch pár švestek zachránil, ale zas tak špatný ježdění to nebylo, vyspal jsem se jim tam na cimře do růžova a jel v kulturní dobu domů rg,jak mi volal, už jsem čul že to zase celou noc bude hrc prc kolem komína." Ale samozřejmě PostNex Malešice ostrava v úseku Olomouc-Ostrava dvě rakety na jednoho peršinga je poměr ještě příznivější :-)
21.05.16 - 22:13
749.100-4Jó krátce po revoluci....v rychlíku směr Praha-Salzburg-Venezia/Koper/Pula (vzhledem k použitelnosti poměrně rozsáhlá a poněkud funkčně impotentní poznámka typu: "jede v červnu v 2 v červenci v 1 a 5 v srpnu 1,3,5,7 a od 1 do 15 září jede v 6 "....S tátou za hranice všedních dnů do rakous, zvláštní je že tyhle omlácené a pokud možno beztlumičové bardotky tím svým kraválem evidentně zvířeno od pešuňku ani nevyháněly :-)...Copak mašina, ta fungovala(a mám pocit že v tandemu bezvadně byť to byl rachot nehoráznej).... k pláči byla ta souprava B,Bc Bds...člověk vlezl na záchod že se umyje a když opravdu čirou níáhodou voda tekla, tak odpadem z umyvadla rovnou na boty....Z čech se to dalo, ale v půl druhé v noci v salzburku do čech to dalo vždycky strašnou práci železničářům na informacích zjistit, jestli ten postkomunistický rekreační skanzen vlastně jede nebo přijede až za dvě až tři noci.A mimochodem rakouské dráhy na tenhle vlak taky nasazovaly zasloužilé bezúdržbové veterány studené války ponechané dtrahně let bezúdržby (aspoň co se laku týče, bo rakouskem to jelo vždy hlubokou nocí...)...Člověk sotva zavřel oči hle dvořiště,...střídání průvodčích přičemž o tom rakouském jsme nevěděli za celou cestu :Deléé se na to vy....ruuu už dovopravdy, řach prásk třísk, k--va zas to nesvítí...za..nej vlak.cvak...... íííííííí (pískající měniče osvětlení ve voze) ííííí "řach prásk skříp vzr prásk bouch můžem jo? "Dobrééé ráááno celnííí a pasovááá kontrollá posím vaše doklady..."to je vaše? Buch buch naschledanou řach cvak....Cvak bouch Dobrrré rááno celníí a pasováá kontrola obrééé ráááno celnííí a pasovááá kontrollá prosím vaše doklady..."to je vaše? Buch buch naschledanou řach cvak.... :-) atd atd atd....Mezinárodní rekreační rychlík zastavující někdy co já vím po šesté hodině ranní Hluboké...v Soběslavi, Sezimově ústí i čerčanech (spíš spěšňák než budějice veselí tábor benešov)řekl bych, že to musela být msta zotavujícímu se železničářskému lidu asi za jízdní výhody FIP, nikdo jiný normální tím snad ani nejezdil :-) :-)18.05.16 - 21:37
362.116-6 + 100.003-3Miškin: Jako sorry ale spíš mi to přijde jako když syn přijel konečně po létech za maminkou a naložil jí do auta a veze jí ukázat vnoučata :-) :-) :-)13.05.16 - 11:05
232.XXX-XOpravdu jsou ty šífy na Labi tak out... oproti plechovkám a nákladním gumokolům???...A proč vlastně co vadí nejvíc?30.04.16 - 21:16
223.068-8Přátelé....jsem zamačknul slzu. Už jsem si myslel, že podobné barvičky na vlaku jako vozíval R Saxonia Fonyod-Dresden v minulém století, už na dráze prostě nezažiju...v čele bastard leštěný,rudá Mitropa, zelené Bmee s tlustým žlutým pruhem, modré spací vozy.Co fúrik, to originál barvička a vše na tehdejší poměry naprosto pečlivě leštěno.... :-):-)28.04.16 - 18:06
753.349-0Ten plakát s touhle fotkou (když ne s touhle, tak minimálně s tématicky takřka shodnou ) :-) měly tehdá všechny tamní šukafony nalepený na okně přepážky u hajzlíku :-) :-) :-) :-) Byla to opravdu tahle fotka v těch všech Železničářích a propagačních matroších ?31.03.16 - 22:00