..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JK ml.":

  1 2 3 4 5 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
BNSF 5166 + 9395Když vidím tu fotku, napadlo mě, jak to za louží řeší na terminálech???...Táta než šel na penzi začala fungovat Třebová, měli se tam trefovat setrvačností (bez drátů) rovnou na místo, aby na soupravu hned mohly hupnout jeřáby, že to je ultrarychlý...Když pak i táta říkal ve vší slušnosti něco o tom, že kancelářský "Beztak dostali asi všichni průjem, proto se nemůžou přijít podívat, jak dopadají jejich nápady v praxi", tak to asi nebylo jednoduchý se "to trefování" ze začátku naučit....Jak tohle funguje v USA??? Prostě si pod jeřáby přetáhnou jen tu část soupravy co sdělaj a "záloha" nebo nějakej "batériovej udělátor" jim posléze přihodí další část nebo jak? Nevíme? Jako s tímhle se trefovat na nějakou přesnost, že lze hned tahat kontejnery, to teda nevím, ale třeba protože NEVÍM :-)23.11.16 - 23:19
759.002-9Tady se zastavil čas. Jako před 40 lety, jen ta souprava by byla až do druhého oblouku :-)18.11.16 - 16:10
749.006-3"To se musí brát u huby, jednou zaváháš, škrábnou tě a pak už to sbíráš, jak výpravčí uviděj, že to šolícháš,...voni jsou schopný vymyslet hrozný věci :-):-)" Letitý přístup (nejen) vršovických mašinfírů.06.11.16 - 19:26
T 478.2065Ale tak zuřivě....no tak :-) Nikdy před tím na 086 a nikdy potom dráhu nenapadlo přivěšovat za poloprázdnej rychlík vedenej klasikou (tj Brejlovec a 4-5vozů) zamčenej šukafon s vlekem od vlaku kterej z Lípy do Liberce jezdil jen v kladívka po 19.00 zatím co rychlík jezdíl celotýdně okolo 20.30. Před tím jezdily oba spoje celotýdně, potom jezdily oba spoje celotýdně s tím, že rychlíku se stal "velkej"motor s vlekem a osobák byla buď dál 1*810 nebo 1*843....Těch rychlíků, které po republice vláčely bezprizorní kufry, bylo ty roky samozřejmě daleko víc....Holt když MD chtělo šetřít, šetřilo se, ponejprv tužkou, hlava se pozvolna začala zapojovat o jednu-dvě pětiletky později. :-)01.11.16 - 16:31
T 478.2065Ten člověk....byl to ňákej Turek, Rus, Řek,....nééé už vím Říman se jmenoval, sorry nemůžu mu moc do dneška přijít na jméno. No a za něj tyhle soupravy byly v takový soboty večer docela typický....Večerní pěti-šesti vozový mezinárodní rychlík (původně z Norimberka)v Markedwitz-Liberec tohle i s vlekem vozil na konci soupravy v soboty zcela běžně´, ovšem v čele nějaká liberecká nebo děčínská obrejlená naleštěná kráska,roštěnka v nejlepších letech, to ještě v těch městech byla depa depem..... :-) :-)31.10.16 - 22:08
E 499.112Táta si s touhle řadou zapsal rychlík čítající 25 vozů, Olomouc -Praha samozřejmě přes starý Krasíkov ....A cca 35 120/30 pomalých jízd cestou....Však fírové jeho ročníků vědí zač byl tenkrát na dráze chleba :-) :-) :-)19.10.16 - 15:00
162.114-3Je pravda že Kouty je v tomhle případě o něco relevantnější srovnávat s GaPa, Ehrwaldem a spol, ale i zde lze na krumpáči a lopatě bez dalších poznámek trvat :-) Co mně při cestě RJ do Vídně napadlo: " Hoši máte to pěkný, ale....to jste si fírové moc nepomohli, to měl táta na bobině taky úhrnem 40ks pomalých 120-30kmh-120 za to totáče na "korytě" z Práglu do Přerova...Tady je těch propadů rychlostí též víc než požehnaně...To naše koryto je pohoda jazz proti tomu....Sorry asociaci s koryty a lokálkami v horách, ve mě vzbudila tato v ČR celkem všední koridorová souprava (vůz ojetina a eso)08.07.16 - 6:47
162.114-3Tak zase podhorská doprava a podhorská doprava....:-) :-) :-) Po výletu na zugspitze se mi po přestupu na RJ v Innsbrukuhned zdálo že fíra bere boj s 5 minutama sekery docela vážně a pěkně od podlahy....Pohled na informační tabuli? 230 kmh, tunel netunel zatáčka nezatáčka, sunutá souprava k tomu a minimálně 220kmh tam bylo opravdu značný úsek cesty, o úseku před Vídní nemá cenu hovořiti...Našinec je z toho pak celej frustrovanej, že by nejradši navrhoval vzít lopatu, krumpáč a železniční dopravu u nás zahrabat dva metry pod zem :-) :-) :-)08.07.16 - 6:40
754.049-5Naopak žigul v této sestavě tj. přívěsem vzadu řádně zatížený je lépe ovladatelný, než žigul obyčejný vyprázdněný :-) Říkávalo se, že v zimě aby se s žigulem někam dalo vyrazit, bylo nutno kufr ložit jedním až dvěma pytli cementu....(Nutno připomenout, že socialistické plánování znalo prakticky jen 50kg balení...) :-) Čoveče jestli vona to nakonec nebude Dacia??? :-) :-) :-) :-) :-) :-)30.05.16 - 18:11
T 435.0108 + T 435.003Dyť to je tétéčko....Takový hezký Balmy to se v téčku jen tak nevidí...a krajinka a kolejivo... taková věrnost modelu k realitě to bere dech:-) :-) :-) Zase se na ten panel musím přijet někdy podívat :-)26.05.16 - 11:54