..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JK ml.":

  1 2 3 4 5 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 274.004Já myšlim šoudluhu majole, že technicky zcela v požádku. Dokážete si pžedstavt, že by nam tu fidlali soudluži sice dělnického puvodu, ale nastloje by dlželi v prackach tak nějak poplvé? :-) :-) Asi tak .... :-)18.01.17 - 17:52
830.076-6 + 831.043-5Tenhle M262 tehdy již 830 mně zachránil život. Vymrznul jsem v české Lípě. stal jsem se obětí doby kdy přišla do módy poznámka jede v x a 7....Vymrznul jsem nehorázně od 23.00 do 3.30. Cestoval jsem sice tenkrát do Rynoltic, ale jako majitel režijky (nikoliv hotovosti na rito pro místní taxi) jsem si mohl dovolit vzít to přes Bakov, Turnov a Liberec bo do 05.15 bych to v lípě nedal. Ale ta 810tka byla úplně vymražená, vlažná začla být před Bakovem, ale to už moje tělesná teplota byla tak 34C....A pak do Turnova 1*830 , vyhřátá až lehce přetopená pohodlný sedačky = Blaho na zemi :-)05.01.17 - 21:27
740.016-1ocelárny v Linci?03.01.17 - 20:11
754.035-4Nejnovější tratí bude masaryčka-sluncová-balabenka vysočany...A to i v případě, že Nové spojení je bráno jako přeložka :-)). A Dolní Poustevna - Siebnitz, pokud se to stihlo úředně zrušit, než se to postavilo znova a konec trati neležel v Poustevna Gr. Pak by se o novou trať na území čr nejednalo, byť železniční dopravu do "vnitrozemí" čr ta stavba poněkud zrychlila :-)23.12.16 - 7:55
750.277-6Já bych spíš řekl, že po výjezdu z buše do sluníčka zjistil, že čistota skel má tradičně jisté reservy, ho to trošku oslnilo...Trošku víc teda :-)18.12.16 - 21:59
Večerní cigároJo jednou jsem zažil jízdu "rychlíkem" v tamních končinách. Celou dobu až do Brna jsem myslel na to, že to střízlivej nepřežiju. :-) Bohužel přežil, člověk přežije strašný věci, když musí :-) :-) :-)05.12.16 - 14:42
BNSF 5166 + 9395Když vidím tu fotku, napadlo mě, jak to za louží řeší na terminálech???...Táta než šel na penzi začala fungovat Třebová, měli se tam trefovat setrvačností (bez drátů) rovnou na místo, aby na soupravu hned mohly hupnout jeřáby, že to je ultrarychlý...Když pak i táta říkal ve vší slušnosti něco o tom, že kancelářský "Beztak dostali asi všichni průjem, proto se nemůžou přijít podívat, jak dopadají jejich nápady v praxi", tak to asi nebylo jednoduchý se "to trefování" ze začátku naučit....Jak tohle funguje v USA??? Prostě si pod jeřáby přetáhnou jen tu část soupravy co sdělaj a "záloha" nebo nějakej "batériovej udělátor" jim posléze přihodí další část nebo jak? Nevíme? Jako s tímhle se trefovat na nějakou přesnost, že lze hned tahat kontejnery, to teda nevím, ale třeba protože NEVÍM :-)23.11.16 - 23:19
759.002-9Tady se zastavil čas. Jako před 40 lety, jen ta souprava by byla až do druhého oblouku :-)18.11.16 - 16:10
749.006-3"To se musí brát u huby, jednou zaváháš, škrábnou tě a pak už to sbíráš, jak výpravčí uviděj, že to šolícháš,...voni jsou schopný vymyslet hrozný věci :-):-)" Letitý přístup (nejen) vršovických mašinfírů.06.11.16 - 19:26
T 478.2065Ale tak zuřivě....no tak :-) Nikdy před tím na 086 a nikdy potom dráhu nenapadlo přivěšovat za poloprázdnej rychlík vedenej klasikou (tj Brejlovec a 4-5vozů) zamčenej šukafon s vlekem od vlaku kterej z Lípy do Liberce jezdil jen v kladívka po 19.00 zatím co rychlík jezdíl celotýdně okolo 20.30. Před tím jezdily oba spoje celotýdně, potom jezdily oba spoje celotýdně s tím, že rychlíku se stal "velkej"motor s vlekem a osobák byla buď dál 1*810 nebo 1*843....Těch rychlíků, které po republice vláčely bezprizorní kufry, bylo ty roky samozřejmě daleko víc....Holt když MD chtělo šetřít, šetřilo se, ponejprv tužkou, hlava se pozvolna začala zapojovat o jednu-dvě pětiletky později. :-)01.11.16 - 16:31