..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Šturm":

  1 2 3 4 5 ... 50      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
18-255Čeče, já přesně nevím, ale pozeptám se kluků v Norsku a zjistíme.

U předchozí fotky psal tehdy Jirka Střecha...
Jinak lokomotiva norských železnic řady 18c číslo 255 - postavena v roce 1913 přímo pro trať Oslo - Bergen. Brzy po dodání se ukázalo, že pro horské partie této náročné horské trati jsou lokomotivy této řady příliš slabé - v zimně byly nutné přípřeže i tří strojů zároveň. Lokomotivy tak byly záhy na hlavních výkonech nahrazeny silnějšími stroji. Lokomotiva č. 255 dosloužila v roce 1969. V roce 1981 si jí dobrovolníci z muzejního spolku převezli do stanice Garnes a začali s její opravou. Ta byla dokončena v roce 1992 a od té doby je lokomotiva nasazována do čela vlaků na muzejní trati. Ta je tvořena původními čtyřnápravovými vozy s teakovým obložením skříně z let 1921 až 1938.
17.12.18 - 22:36
852.001-7 + 853.012-3Přesně tak ještě vše před reko.

Zde bylo zajímavostí, že mezi Turnovem a Turnovem město probíhala oprava mostu, a tak všechny vlaky z Hrubé Skály směr Turnov zastávka byly vedeny panťákem a to různého složení 852/3/4 + vůz + 852/3/4.
http://www.854foto.net/text/vyluka041.html
17.12.18 - 19:08
854.005-6 + 954.207-7Přesně jak píše Radek, jednalo se o výlukové řazení Sp 1825 / 1824 "Humprecht". Jak jsem viděl dokumentaci z rána, že jede konmplet sladěná souprava neváhal jsem ani vteřinku.13.10.18 - 8:22
820.075-0 + 820.020-6Jsme moc rádi, zde je info a foto. http://www.zubacka.cz/index.php?option=com_content&view=category&id=53&Itemid=6629.03.16 - 13:16
820.075-0 + 820.020-6NIcKON: Střecha Kořenovské Výtopny byla spadlá již od ledna 1987.29.03.16 - 11:59
810.058-8Ešus: Přesně tak a jen doplním, že se zde od doby nasazení 810, tedy od začátku grafikonu (2015/2016) vystřídalo pět vozů 810, nasazena byla i Regionova (stíhala jízdní doby), nasazen zde byl i vůz 843 (též se stíhalo) a několikrát již i řada 840.

Po zkouškách z podzimu by mělo dojít k nasazení vozů ř.654 (RegioSprinter) a to v průběhu roku.
29.01.16 - 7:59
843.010-0 + 854.027-0 + 854.002-3 + 843.013-4NIcKON: Díky díky, i tobě pěkné Vánoce. Jizerky jsou super, a ještě nějaké foto snad pohledám a dám, ale už to tu není nej, ten provoz už je takový stejný, nic zajímavého nejezdí.

Pavel Martoch: Děkuji, škoda že už to tam takto nevypadá, ale už je to až moc moderní stanice a všude samý beton.
27.12.15 - 11:43
843.005-0 + 840.001-2Pokusím se odpovědět na dotázky...

Keprt: Jednalo se o mimořádnost, běžně se takto nekřižuje, vlaky křižují v Tanvaldě a Kořenově, mimořádně v Desné a Dolním Polubným. Vlečka na Dolním Polubným je obsluhována pravidelně dováží se sem sklářský písek z Libuně.

Martin Klecán: 843.005 tam byla asi dvacet minut. Výkolejka se musí umístit vždy při zajíždění vozidel na vlečku. Jinak viz odpověď Jan Máca.

Pavel Dvořák: Ano, přesně tak viz, odpověď Pavla Vlčka s odkazem.

JvS: K takovým to křižováním dochází jak jsem spal mimořádně a není tedy pravidlem vyjma ozubnicových vlaků, které zde křižují a i v dalším roce k němu bude nejspíše docházet.

kykplo499: V úvahu to i jeden čas bylo. Ale v současnosti nejspíše na mrtvém budu.

Jinak k mimořádnosti došlo z důvodů zkoušek motorového vozu 843 a řídicího 943, na ozubnicové trati a to již v době kdy zde vozy nebyly provozovány. Bylo to také poslední nasazení této soupravy na trati Tanvald - Kořenov.
09.12.15 - 6:47
840.006-1M 474 003: Mno jezdí a nejezdí...

S vozy jsou problémy od počátku. Např. velké množství prasklých vzduchových měchů, které teď snad pomine díky zmodernizované části trati po které vozy jezdí. Časté nedodržování řazení vozů (na místo dvou jede jeden) a podobně. Občas vám neposlouchá systém, zlobí komunikace. nefunkční infosystém a pod. Prostě tu a tam něco nefunguje, jako všude.

A však nutno říci, že u vozů které jezdí, tak asi pohoda. Výhodou je akcelerace, brzdy a podobně a to především zde na trati kde je to stále koulí k oknu a koulí k sobě.
11.11.15 - 10:46
843.008-4 + 749.258-0Já vyčkával kdo se ozve... :-)10.04.15 - 16:10