Komentáře uživatele "Farkač Karel":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
844.003-4 | Snímek námětově pěkný, ale to vozidlo je jak tvarově, tak nátěrově naopak nepěkné. | 17.11.12 - 19:32 |
T 678.0012 | Tak to je bomba. 5* | 15.11.12 - 16:25 |
Vossloh Eurolight | Malé čelní okno?!. A co má říkat strojvedoucí, vezoucí například R 1192 Plzeň-Most-Plzeň lokomotivou řady 742, jako náhradu za neprovozní 843. Jedním směrem jede dlouhým fucem vpřed. Má k výhledu malé okno a ještě před sebou dlouhou kapotu. | 15.11.12 - 12:14 |
Vossloh Eurolight | Co je to kýč? Je pro tento výraz nějaká definice nebo norma? | 14.11.12 - 12:20 |
T 478.1002 | Co říci? Jen to, že je to pohádka. Jasná 5*. | 02.11.12 - 18:38 |
781.600-2 + 781.578-0 | To byl ten závěrečný vlak vápenců v režii ČD-Cargo? Pokud ano, tak mělo ČD-Cargo opravdu co "oslavovat"! Snad "úspěch" své obchodní politiky. Snímek je to ale pěkný, za 5*. | 02.11.12 - 8:20 |
M 131.1266 + M 131.1487 | Tak to je bomba za 5*. | 17.10.12 - 14:37 |
751.027-4 + 751.128-0 + 751.208-0 | 3 kotle, to už je paráda. Jasná 5*. | 05.10.12 - 17:24 |
DR 228.663-1 | Peáž probíhala bez problémů. Ten, kdo jen přejížděl z Čech přes Polsko a NDR opět do Čech a naopak, nebyl nikterak kontrolován. Ten, kdo vystupoval nebo nastupoval v Zittau do vlaků ČD (ČSD), prošel společným českým a německým celním a pasovým koridorem, kde byly zkontrolovány cestovní a celní doklady a pokračoval třeba úzkorozchodkou do Bertsdorfu, nebo do města. Na polské části tratě vlak nezastavuje a ani nezastavoval. | 05.10.12 - 9:37 |
FS E656.497 + ETR 600 | Může někdo prosím uvést o které tratě s 25 kV to jsou. Dík. Snímek je to velmi zajímavý, proto 5*. | 20.09.12 - 8:06 |