..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Farkač Karel":

  1 ... 51 52 53 54 55 ... 71      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
844.003-4Snímek námětově pěkný, ale to vozidlo je jak tvarově, tak nátěrově naopak nepěkné.17.11.12 - 19:32
T 678.0012Tak to je bomba. 5*15.11.12 - 16:25
Vossloh EurolightMalé čelní okno?!. A co má říkat strojvedoucí, vezoucí například R 1192 Plzeň-Most-Plzeň lokomotivou řady 742, jako náhradu za neprovozní 843. Jedním směrem jede dlouhým fucem vpřed. Má k výhledu malé okno a ještě před sebou dlouhou kapotu.15.11.12 - 12:14
Vossloh EurolightCo je to kýč? Je pro tento výraz nějaká definice nebo norma?14.11.12 - 12:20
T 478.1002Co říci? Jen to, že je to pohádka. Jasná 5*.02.11.12 - 18:38
781.600-2 + 781.578-0To byl ten závěrečný vlak vápenců v režii ČD-Cargo? Pokud ano, tak mělo ČD-Cargo opravdu co "oslavovat"! Snad "úspěch" své obchodní politiky.
Snímek je to ale pěkný, za 5*.
02.11.12 - 8:20
M 131.1266 + M 131.1487Tak to je bomba za 5*.17.10.12 - 14:37
751.027-4 + 751.128-0 + 751.208-03 kotle, to už je paráda. Jasná 5*.05.10.12 - 17:24
DR 228.663-1Peáž probíhala bez problémů. Ten, kdo jen přejížděl z Čech přes Polsko a NDR opět do Čech a naopak, nebyl nikterak kontrolován. Ten, kdo vystupoval nebo nastupoval v Zittau do vlaků ČD (ČSD), prošel společným českým a německým celním a pasovým koridorem, kde byly zkontrolovány cestovní a celní doklady a pokračoval třeba úzkorozchodkou do Bertsdorfu, nebo do města. Na polské části tratě vlak nezastavuje a ani nezastavoval.05.10.12 - 9:37
FS E656.497 + ETR 600Může někdo prosím uvést o které tratě s 25 kV to jsou. Dík.
Snímek je to velmi zajímavý, proto 5*.
20.09.12 - 8:06