..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Andrew33":

  1 2 3 4 5 ... 96      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.121-0Někteří zapomínají, že dron má stále ještě velké omezení, co se týče kvality fotek. Na takovouhle kvalitu u dronů, si budem muset minimálne pár let počkat :-).05.05.17 - 13:57
121.084-8 + 742.260-3 + 742.529-1Moc hezký... Ten průhled tam je takhle odjakživa, nebo něco v poslední době vykáceli?04.04.17 - 17:46
386.009-5Může mi někdo ze zdejších hodnotících vysvětlit, proč má fotka bobiny o tři políčka níže o tolik větší hodnocení než tahle? V čem je tak zásadně lepší? Díky..
Zdejší hodnocení mi už delší dobu přijde úsměvný, ale nad timhle jsem se musel extra pozastavit.
07.03.17 - 1:47
121.084-8Dovolim si napsat pár poznatků za Duhyho.
Noční fotky z nádražích by podle mých zkušeností zatim moc fotit nešly, protože ten dron ve vzduchu neustále nepatrně "kmitá". Takže delší expozice by asi nevypadala nejostřeji. Každopádně v noci jsem zkoušel jen video, takže nemůžu 100% potvrdit.
Jinak co se týče výdrže a s tím spojené focení, tak nejlepší je sledovat vlaky na isoři a pokud neni možnost vlak vidět dopředu, tak s nějakou rezervou vzlétnou (phantom 3 se udrží ve vzduchu zhruba 25 minut). Pokud je vlak vidět dopředu jako zde, dá se s dronem číhat na zemi s nastavenou expozicí a natočením kamery a ve chvíli, když je slyšet vlak, tak vzlétnout (tahle mašinka dokáže vystoupat do 50m za pár vteřin).
28.01.17 - 22:37
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942topič: Díky za osvětu, dává to smysl... stejně si ale spoustu věcí nedokážu představit. Holt jinej svět no :-).

Chary a Martin Válek: Co může fíra udělat u nás? Tak u vlaků kolem cca půl kilometru a obslouhou max. dvou mašin, který má u sebe:

V případě přetržení vlaku je schopnej případně zajistit část vlaku bez HV proti ujetí (minimálně zjistit, co, kde, jak, zvlášť při přepravě nebezpečnejch látek).

V případě neschopnosti může danej stroj prohlídnout, zjistit zda se jedná o závadou vážnou, nebo o takovou, kterou je schopnej odstranit na místě a dojet.

V případě požáru je schopnej rychleji zareagovat, protože na těch mašinách je (má je u sebe v případě dvojčlenu) a pokusit se o uhašení, nebo alespoň zachránit druhou loko, ale hlavně zachránit přepravovanej náklad - opět hlavně v případě přepravě nebezpečnýho zboží.

No a v případě střetu s vozidlem, nebo osobou toho pravda moc udělat nejde ani tady... to byla spíš poznámka, když jsem viděl ten pekelnej terén, ktreým tam vlaky projíždí.
25.01.17 - 17:57
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Docela by mě zajímalo, co je ten jeden fíra chopnej na vlaku udělat při nějaký mimořádnosti - přetržení vlaku, neschopnost HV, požár HV, střet s autem, nebo člověkem.
Podle mě to tak jednoduchý nebude...
25.01.17 - 3:51
1216.231Parádní nový pohled na tohle klasický místo v Bezpráví... Ani jsem nevěděl, že je za řekou tak pěknej průhled. Moc hezký.05.11.16 - 18:22
T 499.0002topič: Já tohle informaci slyšel taky, a to od člověka, kterej dělal celej život na dráze...
Ale nechám se klidně poučit, jak to tedy tenkrát bylo.
27.10.16 - 17:31
810.078-6Říjen bez jediného lístku na stromech? :-)... Tohle bude řekl bych konec února. Rok to ale může být kterýkoliv...25.10.16 - 16:59
E 422.0003Nádhera..05.08.16 - 20:30