Fotka | Zpráva | Datum |
774.702-5 | Tak jsou tam i jiné zvláštnosti, na úseku K-Vary - Sokolov /ale i na žatecku/ nejsou trolejové brány z L profilů, ale z kulatiny. | 23.11.12 - 20:05 |
844.001-8 | Tak, že by nastal postupný soumrak elektrizovaných železnic ? A co ta zamýšlená /snad/ doelektrizace 2 km z Louky u Litvínova do Litvínova. Nesmysl ? Žralok by to zřejmě taky vyřešil. | 07.10.12 - 15:56 |
844.001-8 | A co Regio Pantery ? Dvouvozové pro jížní Čechy a třívozové pro Olomoucký kraj snad jsou dvousystémové. Tak mohl KV resp UL kraj dostat o několik žraloků méně a místo toho tyhle Pantery. Trasa Mariánské Lázně - Chomutov je komplet elektrizovaná. | 07.10.12 - 14:31 |
125.815-1 + 125.816-9 + 125.817-7 + 125.818-5 | K čemu nárazníky na širokorozchodné trati. | 29.07.12 - 14:55 |
434.2224 | Tak nevím proč by měla fotka připomínat minulý režim. Vysokou trávu tam nevidím, je ohořelá, což byl v době parního provozu normální jev. A nezapomínejme , je to černobílé. Mohla být takto focena třeba v roce 1935.Jinak mohu posloužit "parádními" zákoutími z dnešní doby, ale myslím, že to snad každý vidí také. Prostě nůžky se rozevírají a ne vše se třpytí. | 08.09.11 - 15:53 |
363.055-5 | Tak pro mne je nejprv vždy důležitá informace o tom, co "železničního" obrázek přináší. Zajímá mne jaké typy vozidel a vagonů na tom úseku trati jezdí, jaké návěsti tam jsou, jaké typy stožárů el. trakce, použitý druh kolejí a pod ... . | 24.07.11 - 15:24 |
122.027-6 | Taky možný je směr na Počerady, případně dále přes Žatec na Březno u Chomutova. Z té nulté /?/ koleje je na výhybně České Zlatníky z této koleje výhodné napojení. | 03.07.11 - 15:31 |
350.004-8 | Svarac : To je Hugo a měřící souprava. Více železničního fištrónu chlapci, nejen násvit, kompozice. Jsme na železničních stránkách. | 16.05.11 - 18:41 |
749.140-0 | Tak na úseku do Vojkovic je to pod napětím, dále ne. | 02.05.06 - 20:25 |