..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Václav Sedlák":

  1 2 3 4 5 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.196Tak to je bomba. 5*05.04.23 - 18:35
742.184-5Já jsem se tomu moc nedivil, spíše jsem to bral jako legraci. I já jsem kdysi, za mého působení jako strojvedoucí zažil něco podobného, i když ne v takové míře jako na této fotce.13.03.23 - 9:24
742.184-5Koukám, že pěkně přiložil pod kotel. Ten motor už nebude v nejlepší formě. I ten "Kremák" na předchozí fotce snad kouří méně.11.03.23 - 20:41
750.059-8 + 750.199-2"Krušnohorská brzda": Máte pravdu, mě to připadlo, že se trať za vlakem stáčí doleva, ale ona se (i když to na snímku není vidět) ve skutečnosti za tím přejezdem stáčí doprava, před tím skalním útvarem. Potom je ten úsek správně.02.03.23 - 22:49
750.059-8 + 750.199-2Řekl bych, že úsek je obráceně.01.03.23 - 18:11
751.149-6Pokud se nepletu, tak balmy byly dobíjeny vlastním dynamem za jízdy. Kdysi v pravidelném provozu, kdy je běžně tahaly mot. vozy 830,1 ( M 262 0,1 ), tak ty taky neměly žádné dobíjecí zásuvky.04.02.23 - 17:37
Křížení úzkokolejky a velké trati.Dík za vysvětlení. Já myslel, že to křížení je ta výhybka.20.11.22 - 21:48
Křížení úzkokolejky a velké trati."Křížení úzkokolejky a velké trati": Jste si jistý, že to je křížení úzkokolejky a velké trati? Předpokládám, že velká tratˇ je normální rozchod 1 435 mm. To by ty koleje vypadaly trochu jinak. Při nejmenším, by tam byly 3 kolejnicové pásy. Křížení úzkokolejky a normálního rozchodu je v Jindřichově Hradci a nazývá se to kolejová splítka. Viz. odkaz. https://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/705/705520.html20.11.22 - 17:58
2016.920-7Ten podzim to dovede nádherně vybarvit, 5*.19.10.22 - 20:27
742.285-0Pěkná přidaná hodnota, jak Trosky, tak i ten balon. Musela to být pěkná klika, co?16.09.22 - 18:10