Komentáře uživatele "Adam Švajcr":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
TEM2M-044 | Něco k fotce: Za chvíli bude tento pohled asi také minulostí.. Těžba černého uhlí v Červonohradské oblasti má vyhlídky maximálně na pár let. Malá mocnost slojí, málo odběratelů a dovážení ruského uhlí předzvěstí zdejším dolům konec. Zdejší šachty zde mají hloubku cca 500 - 700 m, v této hloubce je většina uhlí vytěžena a zbytek se nachází v hloubkách okolo 1000 m. A na prohloubení již tak zadlužených šachet do takové hloubky nejsou peníze. 7 stále těžících šachet a prádlelnu zde spojuje rozsáhlá vlečková síť, kterou obsluhují lokomotivy TEM2M - 044 a TEM2M - 225. Pokud někoho zajímá těžba uhlí tak zde je odkaz na pár fotek zdejších dolů: https://www.flickr.com/photos/adamsvajcr/ | 30.09.19 - 20:58 |
TEM2M-044 | Omlouvám se za chybu.. souřadnice jsou zde: 50.3093667N, 24.2234525E Ukrajinsky se říká Sosnovka ale píše se Sosnivka (stejně Lviv - Lvov), právě to mě zmátlo. Jinak stoupa má pravdu, v "prádle" se uhlí po vytěžení ze šachty vypere a po vyprání směřuje k odběratelům, což je v tomto případě cca 20 km vzdálená elektrárna Dobrotvir. Průmyslový slang :-) Ještě napíšu zajímost, že poslední dobou (od zvolení nového prezidenta Ukrajiny) v této oblasti probíhají velké demostrace (horníci i normální lidé zde blokují nákladní vlaky), kvůli dovážení ruského uhlí právě do této elektrárny, i když uhelné doly v této oblasti nemají pro své vlastní uhlí odběratele a postupně se kvůli nerentabilnosti a nefinancování šachet zavírají a je zde velký nedostatek práce.. Uhlího z těchto dolů je až takový přebytek, že se zde zakládají nové odvaly, kde se toto uhlí skladuje, právě proto protože nemá odběratele.. | 25.09.19 - 20:40 |
TEM2M-044 | Ještě pár fotek mám, tak je zkusím nahrát a jinak díky! :-) | 25.09.19 - 11:42 |
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xx | Pro váš klid opraveno.. | 10.03.19 - 14:41 |
VL11M-062A+B | Jednokolejka to je i není, z Čierné do Čopu to je dvoukolejka. Jedna kolej je normálně rozchodná a druhá je širokorozchodná. Na širokej jezdí náklady a na normální osobní vlaky Čierna n. T. - Čop | 20.01.19 - 21:29 |
363.526-5 + 749.146-7 | Info k fotce: V sobotu 17.11.2018 se již navždy ukončil provoz na úseku trati 170 Chrást u Plzně - Plzeň Doubravka. Ve čtvrtek 15.11. před 14 hodinou projel tímto úsekem dost možná poslední nákladní vlak vedený elektrickou lokomotivou. Jednalo se o Pn 58899 v čele s 363.526 (vlak na snímku), následující den zde ještě jel manipulák do Mirošova a zpět. Již teď se na 1 TK vytrhávají koleje a snáší TV, 2 TK zůstane zatím provizorně zakončená šturcem u tunelu na Doubravce pro případ provizorního napojení v případě neprůjezdnosti tunelu. Takto se uzavřel provoz po více než 150 letech v tomto úseku.. | 19.11.18 - 16:51 |
123.005-1 | Děkuji! Řadu 121 už ČD Cargo v provozu nemá delší dobu. Stroje 122/123 jsou stále provozní v hojném počtu proto, protože mají stále veliké využití a není je čím nahradit.. :-) | 19.10.18 - 17:08 |
451.025-1 + 451.026-9 | Duha do fotky patří, nebyla nijak uměle vyráběna, jen jsem ji upravoval zvlášť oproti zbytku oblohy (byla hodně slabá) tak to může být spíš tím. | 05.06.18 - 9:46 |
451.025-1 + 451.026-9 | Já jí nějak křivou nevidím, možná trochu vlevo. | 04.06.18 - 20:16 |
193.289-6 | Přes Cheb jel kvůli levnější trase (alespoň co jsem slyšel). | 02.06.18 - 23:05 |