..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Baguvix":

  1 2 3 4 5 ... 13      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
350.002-2Je to možné. Otázka je, zda to takto funguje při denním provozu, nebo se jedná o fotku na oko, při předvádění nové myčky. U toho žraloka a kvatra bych problém neviděl, tam se to zřejmě bere jako osobní vozy. V tomto případě nemohu posoudit, pohyboval jsem se na lokomotivách nákladní dopravy. S osobní dopravou nemám zkušenosti.26.08.20 - 17:42
350.002-2Jo takhle. Teď mi to nějak došlo. Nevím, jak to funguje v jiných správkárnách, než tam kde jsem pracoval, ale u nás se lokomotiva nemyla v myčce, ale pouze jedním zaměstnance, který tzv. pistolí, která pod tlakem pouštěla vodu s mycím práškem, ze země prováděl očistu lokomotivy. To znamená, že se voda mohla dostat až na střechu, ale ne pod takovým tlakem, aby došlo k plnému očištění. K "plnému očištění" došlo, až po přistavení do dílen, kdy nastoupili na mašinu dělníci a pustili se do zažitých postupů. Pak následuje komentář, který jsem napsal o řádek níže...

Doplním, že už jen tím, že se na střeše pohybovalo X zaměstnanců se vlastně i střecha jako taková čistila. Veškerou špínu jsme si odnášeli na botách do dílen. :-)
26.08.20 - 13:33
350.002-2To, že se na střechu nesáhne je blbost. Není to tak dávno, co jsem jako elektromechanik právě na střeše elektrických lokomotiv pracoval. Izolátory se čistily hadrem politým technickým benzínem kvůli odmaštění a následně se celý izolátor namazal vazelínou. Pravdou je, že u sběračů se pouze zarovnávaly nečistoty a místa s rizikem poškození trakčního vedení, na zbytek se většinou nesáhlo. Ono za ty peníze, co tam dělají bych taky více nedělal.26.08.20 - 11:38
193.291-2zrovna z hodnocení bych si nic nedělal, někteří hodnotí často neobjektivně už jen z principu, že jim autor svým vystupováním nesedí, nebo hodnotí fotografii pouze podle soupravy a lokomotivy

naopak celkové zobrazení/zhlédnutí fotografie je nejvyšší v porovnání s fotografiemi, které byly publikované ve stejném časovém rozmezí, zatím
05.06.20 - 19:59
230.108-3 + 230.051-5Citace z předpisu ŠŽDC D1 "Dopravní a návěstní předpis":

čl.3352
U dvojice činných nebo k službě pohotových elektrických lokomotiv (popř. při spojení jedné činné a jedné k službě pohotové lokomotivy) smí být na každém vozidle zdvižen pouze jeden sběrač. Přednostně je to přední sběrač prvé a zadní sběrač druhé samostatně řízené lokomotivy. Je zakázáno mít za jízdy zdvižen současně zadní sběrač první lokomotivy a přední sběrač druhé lokomotivy. Pouze při námraze na troleji je možné u vedoucího hnacího vozidla zvednout ještě zadní sběrač za podmínek dle předchozího článku. U dvoudílných lokomotiv a dvou činných lokomotiv zapojených do vícenásobného řízení smí být na každém vozidle (dílu) zdvižen za jízdy jen jeden sběrač (přednostně přední sběrač prvého a zadní sběrač druhého hnacího vozidla; není-li to možné, tak buď oba přední, nebo oba zadní sběrače).

Citace ze směrnice ČD Cargo PTs10 "Příručka pro lokomotivní čety":

bod 3.7.2
U elektrických HV, konstrukčně vybavených dvěma sběrači, se při jízdě HV používá pro připojení ke zdroji trakčního napájení z trolejového vedení zásadně jeden sběrač. Přednostně se používá zadní sběrač ve směru pohybu HV. Pravidelnou výjimkou z použití zadního sběrače při jízdě HV je případ, kdy bezprostředně za HV ve směru pohybu je řazen vůz nebo HV s přímým rizikem znečištění či poškození od zdviženého zadního sběrače, tzn. např. nekrytý vůz převážející automobily, nebo vůz či zboží, u kterých jiskření a opalky od smykadla sběrače mohou být zdrojem poškození nebo ohrožení z hlediska přepravy nebezpečných věcí atd. Na tomto HV musí být při jízdě za všech okolností použit samostatně vždy jen přední sběrač ve směru pohybu HV.

Všeobecně, předpis SŽDC D1 nezakazuje použití zadních sběračů na obou lokomotivách ve dvoučlenném řízení, ale doplňující směrnice ČD Cargo ano.

To znamená, že pokud HV nemá možnost ve dvojčlenném řízení použití předního sběrače první lokomotivy a zadního sběrače druhé lokomotivy, musí obsluha použít vždy přední sběrače na obou lokomotivách. To platí i v případě, že bezprostředně za HV se nachází vozidlo s přímým rizikem znečištění a vzplanutí.
26.05.20 - 16:11
163.257-9Ty, Wolfi a já bych řekl, že žádné předání nákladu ve stanici Kolín neproběhlo, když to tam ani nejelo. Z Opatovic to jelo až do Počerad se stejnou mašinou, žádný Větroň. Akorát se v Ústí vystřídala LČ a jelo se dál. Co tam máš dál?03.05.20 - 18:32
230.064-8Pokud mohu doplnit, tak lokomotiva je čísla 230 064-8 s vlakem Pn 44738 do Malo.15.11.19 - 16:54
IVK 145Za fotku vlaku odzadu, proti násvitu, hyzdícími nepříjemnými odlesky na boku lokomotivy a většinu záběru topícím se ve stínu dávám panu topičovi plný počet bodů. Za mě děkuji za zveřejnění... :-)08.08.19 - 22:57
477.043Nemyslíš si, že ti to tak trochu padá vlevo? Nechtělo by to korekci? :-)02.08.19 - 10:45
750.061-4 + 750.252-9NIcKON: Dále by měly mít závěsky i tyto stroje -> 013, 079, 163, 235, 287, 326 a 338. Můžeme také zařadit i stroj 753.301-1.11.07.18 - 12:33