..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Chocholouš":

FotkaZprávaDatum
350.004-8Top luxus, kdybych mohl dát za 10, tak nezaváhám...13.05.17 - 22:13
742.285-0Petr Holub:
Odbočla Obora stále funguje, jak fungovala, tedy s klasickými (mechanickými) semafory, jen ty předzvěsti hradlaři většinou nestaví.
18.04.17 - 17:29
742.317-1 + 742.380-9Jen malá oprava: V textu mělo být: ..., cca 150 m od mostku,...14.04.17 - 17:23
742.317-1 + 742.380-9Děkuji všem za zajímavé informace i odkazy. Fotečka se líbí moc, celá trať i krajina kolem je mou srdeční záležitostí. Jsem hlavně ornitolog a u těchto rybníků jsem ornitologicky vyrůstal. (Pod obloukem trati na obrázku je malá bažina a pak už, cca 150 mostku, je obtokový kanál rybníka Pustý, resp. rybníků Jakubského a Pustého).
Současná povolená tonáž na trati mě dost překvapuje, protože už moje babička, narozená ještě v předminulém století, říkávala, že na trati mohou jezdit jen lehké vlaky, protože celá oblast nad rybníky Pustý i Jakubský je podmáčená, půda je jílovitá a trať má jen lehkou stavbu. (Babička se znala se skoro se všemi zaměstnanci, kteří sloužili na dymokurkém nádraží).
14.04.17 - 14:51
742.317-1 + 742.380-9Zdravím, předpokládám, že jde o nějaký odklon (zřejmě za trasu Nymburk - Velký Osek - Chlumec n. C.). Trať znám 50 let, tedy ještě z doby Mn. vlaků v patní trakci a možností křižování vlaků v Dymokurech, ale Pn. této tonáže jsem na trati ještě neviděl... . Ostatně není to tak dávno, co by to tam díky stavu trati ani neprojelo... .
Foto luxusní.
13.04.17 - 5:04
363.147-0JiP: Mě tedy "oživování vraků" fakt nevadí, k modernizovaným vozům se zmodernizují 363 na 361 a budou "lítat" 160 jako nic. Je to levnější, originální a často i pohodlnější než ty často ne příliš pohodlné nové trakční jednotky. Jen by ty modernizace hlavně v ČR měly probíhat rychleji.18.11.16 - 2:12