..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "hortulana":

  1 ... 14 15 16 17 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
RezZdá se mi to, a nebo byla světla ne moc šikovně vyretušovaná?30.04.15 - 14:41
714.228-4Woky: Na Veleslavín už bude jezdit každé metro. I tak by ale jezdilo častěji, než kdejaké eSko, takže to není taková tragédie :)29.04.15 - 17:38
380.002-6Já vidím nějaký rozdíl za nárazníky a z boku u schůdků ke dveřím do kabiny. Ale je pravda, že tady to čelo té lokomotivy působí nějak chudší. Co ještě? :)28.04.15 - 7:05
753.405-0Možná dostanu další sadu mínusů, ale myslím si, že by o tom měla jednat vláda a zavést kvóty na focení tratí a důsledně to hlídat.
„Tak ty si chceš jen tak fotit u baráku své oblíbené brejlovce jako koníček? Kdepáák, makat budeš holenku!“

*Doufám, že teď už je ta ironie jasnější :))
26.04.15 - 22:22
753.405-0A.N.: To je pravda, všechno pravda! Šotouši jsou líní používat ta auta, na která dostávají dotaci na benzín, aby mohli jezdit na desítky kilometrů vzdálená šotomísta a fotit! Počkat... nebo je to jinak???26.04.15 - 13:59
810.536 + 914.043Co je vlastně ta nepovedená modernizace? Že je ten vlak ošklivý?
Vždyť došlo ke zvýšení výkonu, vlak je částečně nízkopodlažní, takže se do něj kde komu líp nastupuje, je pohodlný a vevnitř nevypadá tak zle, jako jeho předchůdce – to je teda asi dost subjektivní.
Za to, že ty původní kravičky měly být už dávno hozený ze skály, za to přeci regiobovy nemůžou, ne? :) Mně by jen zajímalo, co přesně je na té modernizaci nepovedeného (doopravdy, žádný útoky na diskutující).
18.04.15 - 15:02
80-30.012-6300km/h a VRT by napovídalo to návěstidlo tam. Vypadá jako "dělič sekcí" na francouzkých VRT opatřených TVM :)))

// taky prosím nekamenovat
28.03.15 - 21:19
451.088-9IvaA – co pro Vás znamená "masová spotřeba"? Třeba krabiček 810 bylo vyrobeno skoro sedm stovek, jejich přípojných vozů skoro tisíc. Nemluvě o jiných typech vagonů.
SNCF si pořídily první řady jednotek TGV PSE 110 kusů (souprav), další řada Atlantique 105 kusů, Duplexů jezdí v různých modifikacích dokonce 160.
První řady 0 Shinkansenu v Japonsku se vyrobilo dokonce 3.216 kusů vozů (rozdělených do souprav po 4, 8, 12 nebo 16 vozech) a v provozu byly 23 let, série 100 (66 souprav) jezdila dokonce "pouze" 7 let. Nemyslím si, že by železnice rozhodně nenakupovala v režimu "masové spotřeby".
06.03.15 - 17:32
310.23topič: to už je asi věc osobních preferencí. Já nejsem fanda černobílé digitální fotografie, i když je pravda, že moderní SW umí věci. Třeba už jsem nějakou takovou fotku viděl, líbila se mi a ani jsem o tom nevěděl :)23.02.15 - 16:49
310.23Zdravím, taky nerozumím hodnocení fotky, zvlášť v porovnání třeba s touto: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/749/7491089.html Ale to nevadí, rozcházím se s „většinovým názorem“ celkem často.

Osobně jsem fotografii hodnotil vysokou známkou, nejen kvůli té atmosféře, kterou se podařilo zachytit, respektive absence rušivých moderních prvků ji dělá hezky rádoby-dobovou. Černobílá by to podle mě zabila, protože, upřímně, černobílá digitální fotka je celkem ošklivá sama o sobě :)

Nicméně i mně se zdá, že fotografie především po stránce „kresby“ celkem kulhá, je vidět dost šumu, ale hodně ošklivostí mi přišlo jako dílo komprese. Kvůli tomu také píšu, nedá mi to, co to je tam vlevo dole pod kolejí za podivné artefakty – svislé čáry? Taky vina komprese?
23.02.15 - 12:38