..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Lev":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
242.226-9LB: Díky za odpověď. Fotka je pěkná. Zbývá, aby se tu někdy fotka s Esem z této tratě objevila. Jinak dnes jsem se byl podívat v Jihlavě, a na 667 přijelo Eso. A na R (z hlavy teď číslo nevím) směr ČB, s kterým se R667 křižoval v Kostelci jelo Eso též. Ovšem nedávno tu měl autor fotku 242 s půleným sběračem. Což se dá považovat taky za vzácný kousek. Těch je jen pár, stejně jako Laminátek.22.11.20 - 19:11
242.226-9Cimrman nml.: Absurdní je, že v Kostelci se rychlíky normálně křižují, jeden tam bude muset zastavit. Kraj Vysočina prosadil zastavování v Batelově a D. Cerekvi, není důvod aby to samé neudělal i pro zachování zastávky v Kostelci jako přípojné stanice. Uvidím co (ne)udělá nové krajské vedení. Nemůžu čekat, že by ČD zavedly tarifní vyjímku pro relaci trať 227 - Jihlava - Jižní Čechy.21.11.20 - 17:48
242.226-9Nemohu se nezeptat. Zkusil už někdo odchytit Eso v čele rychlíků na této trati? Hlavně o víkendu jezdí na vybraných spojích. Nevím jestli budou jezdit i další rok. A nebo ještě vzácnější kousky. Když jsem jel 28. října R667, v Batelově se křižoval se sólo Vectronem. K tomu spojení. Vypadá to že od prosince opravdu přestanou oficielně zastavovat rychlíky v Kostelci. To znamená další zhoršení spojení tratě 227 s Jihočeským krajem. A osobáky z Tábora budou nadále přijíždět ani ne o čtvrt hodiny po odjezdu Renesance.20.11.20 - 20:09
754.051-1Vlakózní!04.05.19 - 20:53
471.041-4 + 913.202-8Antony: Nevím v čem jedeš, ale už to neber. Co chvíli se otřásáš nad staršími vlaky až to vede k zamyšlení. A udržovaný starší vlak je někdy lepší než třeba s prominutím moderní křáp v podobě 841. Poslední dobou tady na Vysočině je dost poruchový. Už delší dobu tu jezdí minimálně dva s nepoužitelnými dveřmi. V pondělí jsem kvůli poruše 841 přijel pozdě do rachoty. Znám výpravčího z 225tky, který říkal že dvakrát vyběhl fíra z vlaku, že nemá vzduch. A když nedávno fírovi ujel u Velmezu vlak, který i přes zatažení záchranné brzdy (právě kvůli tomu, že neměl dost vzduchu) jel ještě šest kilometru, tak to je na pováženou. A bylo štěstí, že to neskončilo pořádným malérem. Nadáváš na 810, ale ty na rozdíl od 841 mají i ruční brzdu. A pořád lepší, když někde na lokálce jede krabička než kdyby tam nejelo vůbec NIC. A nikdo je nebude vyřazovat jen proto, že se někomu nelíbí. Mě se taky na pavoucích některé věci nelíbí, ale jezdím s tím, protože se taky chci někam dostat. A je to pořád lacinější jak jet autem.06.03.19 - 19:32
854.217-7Antony: Zase ty nářky na starší vlaky. Chtělo by to taky nebýt proti nim tak zaujatý. 854 má výhodu v tom, že se tam dá stáhnout okno a jako v jednom z mála motorových vlaku i zhasnout světlo! A jde tohle v Pavouku? Nejde! Ono taky není všechno zlato co se třpytí. A zas tak nepohodlné 854 nejsou.01.06.18 - 19:04
754.063-6A to jsem se ještě nezmínil o dalších uzavřených čekárnách a pokladnách. Prý je uzavřena pokladna i v Prachaticích. Do Krumlova se dá s ČD dostat už jen Jižním Ex. Sprinter zas tak o moc lepší jak 842+Bdtn není.08.02.18 - 21:20
754.063-6zirecek: Má to i dost negativ. To hlavní je neuznávání jakýchkoliv jízdenek. Takže kdo má např. celodenní, je mu tu k ničemu. To platí i pro přepravu kol. Přijímají i toto cestující pozitivně? Jihočeský kraj možná něco ušetří, ale doplatí na to jen cestující. Bez pruvodčích dokáže každý dopravce jezdit levněji. Jsem hodně zvědavej, jak to budou na 194 zvládat v létě. Ani dva sprinteři nemusí stačit. Jaké tedy má změna dopravce přínosy pro cestující?07.02.18 - 19:38
742.405-4Kdo jel poslední dobou mezi Havlíčkovým Brodem a Okrouhlicí, viděl by mimo jiné zdí obehnaný samostatný dům. To už to došlo tak daleko, že se stěny (byť s pruhlednou částí) dělají i kolem samostatně stojících domu? Nebo že by to tak chtěl majitel? Taky nedává moc smysl, když jsou stěny i tam, kde je vlak v zářezu. Nebo na zastávce HB - Perknov, když jinde stačí modré zábradlí.08.01.18 - 18:29
VT 650.703Nechal bych tomu předělat světla. Tak jak jsou teď to je děs, když zářivky svítí naplno. A co se světel týče, patří to k tomu nejhoršímu co znám. Jinak by pavouk ušel, německá verze mi připadá o trochu lepší jak česká.30.11.17 - 20:50