..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 ... 62 63 64 65 66 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
809.534-1hubitel: a co bys chtěl? Osobní vlaky mají přednost odjakživa, protože zdržovat lidi na cestě se nedělá, jsou to lidi, zákazníci a daňoví poplatníci. Jestli chceš diskutovat o biopalivech, tak si zjisti základní fakta, biolíh se u nás dával do benzínu už za první republiky a bylo to kvůli tomu, že si to vymohli agrárníci, proti dnešku žádný podstatný rozdíl. Představa, že stát by měl víc regulovat osobní dopravu je kardinální pitomost, zvlášť v zemi, která je závislá na automobilovém průmyslu, ať už tou regulací osobní dopravy myslíš cokoliv.11.04.15 - 21:54
809.534-1Problém šukafonizovaných tratí spočívá v nízké hustotě obyvatelstva, která je přímým důsledkem nasazení řady M 152.0 před třiceti lety. Co by se lidi namáhali, když to za ně udělá šukafón?11.04.15 - 15:16
831.129-2Ty značky platí podobně jako na silnici: čtverec na vrcholu = máš přednost, trojúhelník na vrcholu=dáváš přednost. Hundrtku na přejezdu to hodí stranou, tý se přednost dávat nemusí, ale takovej stalinec, když pípá mezi poli, to už chce respekt.10.04.15 - 9:27
754.029-7Zas tak staré, aby musetly do šrotu, nejsou. A jestli umíš spočítat, že by pro Cergo bylo lepší je prodat, než držet, mělo by si Tě na to najmout.04.04.15 - 18:57
423.0141Fotka je nádherná, hlavně to drátěný nebe. Kompozici považuji za vydařenou, fotka nádraží s parní lokomotivou mě oslovuje víc než fotka lokomotivy na nádraží.
Topič: 5+ za úžasný komentář.
30.03.15 - 21:23
708.701-8NicKON: Ále houby. Já se domnívám, že chránit stromy před pilami je správné a je správné, že na to máme takové zákony, jaké na to máme. A přijde mi správné, když SŽDC, která na křoví obrůstající tratě dlouhodobě kašle (jak nás ujišťují zprávy Drážní inspekce po každé druhé bouračce na přejezdu), je ze strany složek státu kontrolována a pokutována za to, že nedodržuje jeho vlastní zákony. Nepovažuju za předpřiposranost dojít si na za starostou pro povolení ke kácení,když to chce vyhláška, zrovna jako nepovažuju za předpřiposranost koupit si jízdenku, když to chce přepravní řád. Přijde mi to normální.
Považuji za správné, když se vyvěšují všechny dobré fotky, včetně těch, které nezáměrně dokumentují nějakou nekalost, ať už se jí dopouští kdokoliv.
Mohu Vás, milý kolego, ujistit, že nepodezírám autora fotky z toho, že by chtěl SŽDC poškodit, nepodezírám ani SŽDC z toho, že by chtěla úmyslně páchat správní delikt poškozováním dřevin rostoucích mimo les (oni kácejí bez povolení z blbosti, o čemž ostatně existují nezvratné důkazy, tedy o kácení, ne o tom, že z blbosti, to dovozuji sám).
Je mi fakt úplně šumák, jestli někde u Vráže vyřežou nějaký roští, ale velice rád zvednu mandle všem přispěvatelům, kteří se ohánějí zákony pod článkem o tom, jak zas někdo nedbal mimbače a narval auto pod vlak a pod článkem, kde se ukazuje, že dráha nedbá o stromy tak katastrofálním způsobem, že padají před vlak se to hemží zlými stromy, zlými ekologisty a špatnými zákony, které dráteníkům umožňují pilu vzít a kolejníkům né. A to se mně teda daří dobře, když už jste si dal tu práci a vyšťoural, že jsem mladý, krásný a v plné síle.
23.03.15 - 17:30
Dampfschneeschleuder Xrot 9213M474: Krása! Já bych to teda spravovat chtěl. Je to nádhernej stroj.21.03.15 - 19:22
708.701-8Borovička: to můžeš být klidný, za povolení kácení úředníci úplatky nechtějí, voni totiž často nevědí co s tím. A důvod, proč si nemůžeš na vlastním pozemku porazit strom, který si sám zasadil, je v tom, že vzrostlý strom je krásný, užitečný a vůbec obecně prospěšný. To je podobné, jako si SŽDC nemůže mýrnix týrnix zrušit svou vlastní dráhu z Horní do Dolní, i když je na jejím vlastním pozemku. Dokonce ani puberťáka, kterýho sis sám zplodil, živil a šatil, nemůžeš zabít a to ani kdybys státu zpětně uhradil školné a zdravotní péči, čehož důvody každý chápe.

topič: musíš rozlišovat ten drobný rozdíl mezi strom narazil do auta a strom spadnul na auto. No, stromy se při větru lámou (a někdy i bez větru) ale to není důvod je preventivně všechny vyklučit.

M.K.: doufám, žes něco úchvatnýho vyfotil. Na velikosti těch pařízků na fotce tolik nezáleží, protože kde jsou malý, budou i velký.
21.03.15 - 19:06
708.701-8Je úplně normální, že když nastoupím do vlaku, musím mít u sebe papír, který se jmenuje jízdenka. Na něm musejí být různé zdánlivě nesmyslné údaje, například číslo, cena a kolik z ceny je DPH. A nikomu takový papírování divný nepřijde. Z pohledu dráhy stačí odkud-kam. No tak je úplně normální, že když jdu kácet strom větší než s obvodem 80 centimetrů v prsní výšce, musím mít od příslušného úřadu papír, kde je napsáno, že ho můžu porazit. Pro srovnání: v Německu mají legislativu velice podobnou, on taky náš zákon o ochraně přírody a krajiny vycházel mj. z německých zkušeností a o povolení se tam musí žádat stejně. Akorát že Němci s křoviňákem vyrážejí častěji, protože si umějí spočítat, kolik by je stálo času nechat to křoví vyrůst, obydlet ptactem a pak muset řešit náhradní bydlení pro ptáky. Ono taky jsem v Německu neviděl, aby vedle trati stála úhledně srovnaná hranička polen tak akorát do krbu.

Že bych někde stál kvůli padlýmu stromu se mi už stalo mockrát. Nemá smysl nadávat a smysl nadávat nikdy nemělo. To se prostě stává. Stromy se lámou a vyvracejí. Jenom blbec si nechá strom přerůst do velikosti, kdy mu může spadnout na hlavu a jenom blbec se diví, že po dvaceti letech, kdy kolem stromu chodil a bylo mu to jedno, ho najednou nesmí pokácet bez povolení.
Když tedy zcela mimo téma zmiňujeme stromy okolo silnic, tak se ještě nestalo, aby strom narazil do auta. Vždycky auto narazí do stromu a to vždycky jede rychleji, než aby se udrželo na silnici.
20.03.15 - 13:13
854Kouzelný! Jedna halda z hlušiny, druhá z mraků.20.03.15 - 12:11