..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 ... 57 58 59 60 61 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.111 + 35.1097-1Na snímku jsou dobře prokreslené jenom důležité objekty, zbytek jsou spíš jednotvárné plochy. Proto to vypadá jako kresba.25.05.15 - 10:18
742.086-2No, s těma vozama je celkem šumák, co vlak táhne. Hrůzostrašně to vypadá i s Brejlovcem.24.05.15 - 14:12
Na té trati podle skalV noci nefotím, tak nemám ve voku, že šukafón umí udělat světlo jak ve dne. Každopádně úžasný, i když reflektor přijel sám.24.05.15 - 0:09
433.037Krása! Ovšem po přečtení diskuze u sousedního snímku usuzuji, že historická skutečnost vůbec meodpovídá dnešním romantickým představám o historické skutečnosti. Ty kandelábry za mašinou jsou moc moderní a což teprv ty sypáky.23.05.15 - 12:33
Na té trati podle skalObdivuji trpělivost fotografa se s tím takhle skládat, reflektory nosit a ještě hvězdama votáčet :--) Nádhera.23.05.15 - 12:25
434.2186Rabín: Velká Lhota? Ta vesnice, kde bejvalo Wilsonovo a Denisovo nádraží. To fakt neznáš? Asi málo chodíš do lepší společnosti. Von taky parní vlak moc rychle nejede, takže je potřeba víc oddílů, aby jich za den projelo stejně.
M474: není zas takovej problém posunout ve fabrice píchačky podle jízdního řádu. Kupodivu to jde i ve fabrice, která každé ráno vcucne tři sta lidí ve městě se dvěma tisíci obyvateli. Akorát si vedení nesmí myslet, že má v prdeli zaraženou zemskou osu.
23.05.15 - 12:15
434.2186M 474: Jó, je tam taktová doprava, ale přeci jen ty diesly jsou svižnější než párovky, minimálně proto, že nemusej postávat u vasrkránu. Asi Tě to překvapí, ale v době, kdy tam parní maňasy jezdily běžně a osobáky byly taky na páru, tam těch osobáků jezdilo v podstatě stejně jako dneska (namátkou kladívka odpoledne z Velký Lhoty: sedm teď a šest v roce 54). Dokonce si některé udržely i časovou polohu. Já chápu, že pro skalní příznivce klasické doby, kdy se podle dráhy řídilo všechno, je takt živelnou pohromou. Není. Jednou vypadla z nějakého Ropida úžasná historka ze zavádění taktu: "To je zcela vyloučeno, aby vlaky jezdily pořád ve stejnou minutu. Vlak není autobus, aby se mohl kdekoli na trati vyhnout nebo předjet, to má všechno svůj pevný řád, na minuty určené jízdní doby mezi stanicemi a tomu nemůžete poručit v celou pojedeš." a "Milý pane, autobus není vlak, aby měl celou trať mezi zastávkami jen pro sebe, na silnici jsou i jiné vozy, ve městech přecházejí chodci a leckdy se stojí i u závor. Každá denní doba má svou hustotu silničního provozu i svou frekvenci cestujících. Proto jsou jízdní doby ve špičce mnohem delší než jindy. Kdybychom měli jezdit podle stejného grafikonu celý den, museli bychom mimo špičku prodlužovat stání v zastávkách. Cestující by byli nervózní a psali by stížnosti. A víte, kolik by se tím propálilo nafty?" Citace asi nejsou úplně přesné, ale podstata je zachycena.22.05.15 - 0:37
751.204-9Chary:
1. je mnohem snazší být trpělivým učitelem, když vidíš, jak se tvůj žák zlepšuje, než být trpělivým žákem, když spíš než vlastní pokroky vnímáš tu dřinu, do níž tě tvůj učitel nutí.

2. Autor obrázku v tomto případě publikoval jak původní snímek, tak subjektivní komentář k průběhu zpracování. Obrazoví redaktoři (v tom označení je shrnuto uznání této dřiny) tu obvykle takové komentáře nepublikují, s čestnou výjimkou ZdŠ, jenž velmi zdařile rediguje a komentuje tvorbu juvenilního ZdŠ.

3. Správci veřejné galerie jsou svým způsobem veřejné osoby a je přirozené od nich očekávat, že budou z titulu svého úřadu trpěliví s autory, o jejichž díla mají pečovat.

4. Já si říkal, co je zač ten teple vlhký pocit, co jsem měl včera večer ve čtvrt na dvanáct. A von si to do mě Chary cvrknul. :--)
21.05.15 - 21:37
751.204-9Pamir: Obdivuji Tvou trpělivost se správci. Já už bych je dávno poslal do háje. Naprosto uznávám, že upravená fotka vypadá výrazně líp než původní, syrový, sychravý snímek, ale ten na mě působí víc.20.05.15 - 22:10
854.021-3 + 854.027-0Drahoš: no právě, Lamina, krokodýl i Bardota jsou takový decentně zaoblený, jak dospívající dívka, kdežto hydra se omezuje na geometrii: přímá, kruh a kruhový oblouk, nic víc. Jako retro na Legiobanku, jenže ta už byla padesát let passé. Teď, když nad tím koumám, tak mi napadá, že to možná byl výsměch východoněmeckému designu: když vy jste spíchli VT 18.16 jako krejčí sako (a že najít na čumáku toho delfína nerozvinutelnou plochu dá fakt práci), tak nám stačí pravítko a - kružítko!17.05.15 - 21:56