Komentáře uživatele "(gp)":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Poslední uhlí z dolu Jan Šverma | Úžasnej fór! E669: Je tam 20 tun na nápravu a z dolu se odváželo čtvrt miliónu tun ročně ještě před třiceti lety. To bych byl velmi opatrný v úsudcích, jaká největší lokomotiva tam jezdila. Aby Tě jistý Drahoš neusvědčil parádní fotkou nějakýho štokra. | 25.10.15 - 15:38 |
Peklo | Dlouhej plac nepotřebuješ. Akorát nesmíš mít značky na obručích, aby nebylo vidět, že brejlovce strkáš proti jeho vůli. | 24.10.15 - 15:32 |
DR 119.111-3 | optus: potíž toho pohraničí není v tom, že by lidi místo vlakem jezdili autama, ale v tom, že nejezdí vůbec. A auta fakt nemůžou za to, že místo uhlí a nafty po kolejích se energie dopravuje drátama a potrubím. | 24.10.15 - 10:27 |
DR 119.111-3 | optus: s tou nadčasovostí bych brzdil: designová předchůdkyně ponorky, řada 118, vznikla PŘED Pomerančem, v 'problémových' partiích spodku je krásně zaoblená, kdežto v ČKD předběhli dobu o třicet let a šoupli tam classic eighties hranatou škatuli na naftu. Kývačkovej podvozek ČKD je elegance sama, to ano, zvlášť ve srovnání s haraburdím okolo podvlečeného příčníku, ale ty závěsky jsou msta za to, že konstruktér nemoh dva semestry chodit na pivo a po večerech musel počítat příklady z pružnosti a pevnosti. O fotku níž si všimni, že potrubní bordel na střeše je tak zásadní částí brejlovčího outfitu, že ho nutně musí mít i model. Úpadek tratí v obou pohraničích bych nesváděl jen na gumokoly: z Čech po válce zmizelo šest miliónů pracovitých rukou a když není čím držet lopatu a rudl, tak holt dráha nemá co vozit. Z východního Německa sice odešlo míň lidí, ale taky ubyly lopaty, soustruhy a tkalcovské stavy. Ono se na to dost zapomíná, ale jediným smyslem dráhy je vozit lidi a zboží. | 22.10.15 - 23:02 |
DR 119.111-3 | NIcKON: Až na ta desira vcelku vystihuješ příchod hurvínků do Sudet po válce. :--( Jeden můj známej říká 'když mám záchvat ostalgie,nastartuju trabanta, strčím hlavu pod haupnu a za dvacet vteřin jsem vyléčenej. Třikrát mi přidělili byt s oknama na elektrárnu, takže jsem si velmi pomohl, když ten čtvrtej měl okna na železnici. Mezi vlaky musí být chvíli přestávka, kdežto elektrárna hlučí pořád.' | 22.10.15 - 12:47 |
T 478.3082 | To bylo myšleno tak, že když chci vyrábět a prodávat tunelový portály, musejí zaprvé vypadat dobře (=udělat na voko ten správnej dojem) a zadruhé skrz něj musí projet všechny běžné vláčky po běžných kolejích (=jakmile se rozkřikne, že to drhne, už se jich moc neprodá) z čehož vychází, že téčkovej portál bude mít tak zhruba hánulovou díru. Ona tomu odpovídají i ta pomocná měřítka v normě. Čili vůbec nemluvím o oblouku, kde je to foceno, ale o oblouku, pro nějž byly původně navrženy rozměry toho portálu. | 22.10.15 - 12:10 |
843.004-3 | Astartoth: Samozřejmě! Podívej se do katastru, komu ta pole podél trati patří a můžeš si bejt jistej, že místo zajíců a bažantů tam budou brzo bydlet Zajícové a Bažantové. | 22.10.15 - 0:25 |
81-71M | Lesan: monitor sice je vybavení stanice, ale autor si taky může říct, že mu tam vadí, nebo že se mu tam nehodí (vykládej pánům Boudovi nebo Šindlauerovi, co je vybavení stanice a co mají kam kreslit). Udělat ve Photoshopu působivou fotku je úplně stejnej kumšt, jako uělat jí klasickým foťákem a procesem. Koneckonců, jmenuje se to tu galerie, tak sem chodíme na umění, pro počítače nejtů je zdejší sbírka beztak málo obsáhlá. | 19.10.15 - 18:07 |
81-71M | :--O | 19.10.15 - 14:04 |
T 478.3082 | JvS: tos toho moc nenapřemýšlel. Portál má naprosto správné proporce. Akorát ve skutečnosti nebývá tunel v oblouku o poloměru blízkém délce toho ypsilonu. | 19.10.15 - 14:01 |