..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 2 3 4 5 ... 59      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.2069 + 721.113-9 + 720.099-1Chary je mistr! Konečně fotka, kde má ta Bardotka vznosná ňadra! Akorát teda ta hvězda by mohla bejt aspoň štrasová, když už tam musí bejt.18.07.18 - 19:57
163.078-9Je, protože to nastříkali v továrně a není, protože to neudělali podle návrhu továrního designéra, ale podle oborový normy resortu dopravy. Jestli nám chceš nakukat, že to bylo pěkný, tak nebylo.17.07.18 - 13:45
163.078-9Jenže Peršingy nikdy žádný tovární nátěr neměly, ty dostávaly rovnou tuhle žlutopruhost.14.07.18 - 11:36
123.014-3Soudek, flaška, poduška... to zní spíš jako povedenej večer, než jako nepovedená fotka.13.07.18 - 11:59
750.061-4 + 750.252-9Nickon: rozdíl je v tom, že teď mají závěsky nepříznivé účinky na koleje někoho jiného, krom toho, že ty mašiny mají blíž do penze.12.07.18 - 23:33
123.014-3Nekácí. Dojem kácení dělá jednak komín elektrárny, který není přesně kuželový, jak by se na pořádný komín slušelo a patřilo, jednak zídka, svodidlo a silnice, které sice jsou s tratí dokonale rovnoběžné, jak se sluší a patří, ale jen na mapě a tady zrovna né.12.07.18 - 23:11
365.002-5Nevymýšlej kraviny. Hlavní výhody plecháčů a laminátek jsou dvě: jdávno účetně odepsané, takže můžou bez velkých škod postávat kdekoliv na jižní polovině republiky a zároveň odtud nemohou být předisponovány jinam. AC/DC laminátka by mohla vést k myšlence, že by se nějaké mohly převézt do Děčína. A laminátka v Děčíně, to je absurdní představa.05.07.18 - 2:22
146.227-4N: Slyšel jsem pěknou historku, jak se odbuzenou té trojkou předháněli s esenbáckou volhou na lenince, ale to by byla asi tak jediná tramvaj, která kdy natrhla zadek pořádnýmu autu.25.06.18 - 20:32
146.227-4Pěkný.
N: Úplná hradní střela. Jen rychlá znamená, že vlakem to trvá o polovinu dýl, než autem.
24.06.18 - 10:01
151.008-0Odporová mašina ve vyšších rychlostech šentuje. Jízdní odpor má kvadratickou složku, takže při pilový jízdě pálíš energii, za kterou nedostáváš kratší jízdní dobu. Zásadní je ale lepší regulace (proto má krysa trvale zatížitelný fechraly), vono je houby platný, když ušetříš jízdou na hospodárným stupni a pak v každý stanici zastavuješ.06.06.18 - 22:52