..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 2 3 4 5 ... 55      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
89.7568No, mašinka vyjde o fous (asi o dva milimetry) větší, než by měla být, ale kafemlejnek, kterej z metru vypadá jako kafemlejnek, to bude.08.01.18 - 10:17
742.405-4topič: jsou dvě rozumná vysvětlení. 1. očekává se, že by tam osídlení být mohlo (a zkus pak postavit PHS dodatečně), 2. jinak to neumíme, ale maskuje se to za "jinak o nejde".08.01.18 - 9:53
742.405-4Jenže tyhle protihlukový stěny se nestavějí proto, že by je nějaká eurohlava nařídila (není žádný předpis, který by říkal, že mají být betonové a takhle vysoké) ale proto, že si je tam sami necháváme nakreslit a postavit. Já osobně jsem pro czexit, pokud to znamená, že blbci a jiní lidé, kteří hlásají, že EU je zdrojem zla, opustí Česko.07.01.18 - 21:23
361.124-1 + 151.001-5Řádově koruna, to je tak deset šišek. Paní přednostová krmila ve sklepě husáka šiškama. Tuhle scénu miluju.
Představa, že si kvůli Tvýmu exifu dám suchej knedlik bez husy, se mi příliš nelíbí. Ale představa, že se sám cpeš suchým knedlíkem, abys poslal kilo, na to giga měsíčně navíc a jenom mlsně koukáš, ta se mně teda líbí moc.
24.11.17 - 23:51
S699.001 + E 424.001Bývalé muzeum Škoda si našlo tolik příznivců, že o něm nevěděli ani lidi, co bydlí ve vedlejší ulici, který jinak prolezou kdeco, včetně Pošumavské jižní dráhy, muzea opevnění v Srbské Kamenici a pivovarů Kocour a Vendelín, což je na rodilé Plzeňáky dost velkej odvaz. Bavíme se o velké expozici skutečných lokomotiv ve skutečné hale na skutečném pozemku vedle nádraží velkého města. Tam se má bydlet (a platit pořádná činže), ne muzejnit lokomotivy! Na to je dost místa někde v Lužné nebo v Chomutově. Proto taky není muzeum téček na Smíchově a ti brejlovci v Libni, protože místo vagonky je Anděl a místo Českomoravské je Saská (aréna). Okolo Masaryčky se místo muzea staví bydlení s drahou činží. To má logiku, ne? Jestli to má smysl, to nevím, ale jsem si jist, že účetně to funguje. S podnikovým muzeem Škoda nevím, ty nejlepší špeky do muzea jsou buď rozebraný nebo v provozu. Á jedničku Slováci už nevrátí.24.11.17 - 23:21
S699.001 + E 424.001Škoda obsah svého muzea přepustila právě Techmanii, (prostory bývalého muzea s původní výzdobou lze navštívit jako prodejnu GM electronic). Čili samotná Škoda o muzeum nijak zvlášť nestojí a návštěvníci Plzně o exponáty ze škodovky taky moc ne, takže muzeum v žosce je akorát mokrý šotosen. Ostatně, jestli má být v žosce muzeum, protože je Plzeň město lokomotiv a trolejbusů, pak by v Praze mezi Libní a Smíchovem, počítám tak v místech Masarykova nádraží, mělo být muzeum plné brejlovců, hyder a téček. Je mi záhadida, že není.24.11.17 - 18:52
S699.001 + E 424.001Puberťáci se chodili za mašinky líbat. Na nic jiného se to při zájmech dnešní školní mládeže nehodí. Ale přiznejme si, že ani nejšotoušovatější šotouši by se jí na temperované stání nesložili, Škvňanská-Kolben-Daněk nějak nemá zájem připomínat, že tahle supervýkonná lokomotiva, kterou nikdo nechtěl, je Omyl Zátopek nulté generace, takže nejspíš skončí v muzejním depozitáři.24.11.17 - 10:40
750.308-9 + 434.2315NIcKON: mysli, mazat musíš tam, kde zůstalo zatížení, i když je studená a suchá.16.11.17 - 16:26
854.021-3Historicky je spěšný (eil) z neprůchozích vozů, kdežto rychlík (schnell, durchgang=D) z průchozích. V obou případech se platil příplatek za to, že ostatní vlaky čekají na váš průjezd bez zastavení. Z energetického hlediska je příplatek pitomost. Zrychlený osobní projížděl některé zastávky (jako spěšný) a byl bez příplatku. Nekonečné minuty na plný plyn - buď rád, žes nikdy nejel létajícím hamburgrem nebo Vindobonou v době, kdy jí vedly hydry.11.11.17 - 1:33
Mikulášovice 1984A.N.: bys musel krom retuše zarážedla na 5. nejdřív roundupovat to kvítí místo 2. koleje. Nemá smysl se bavit o tom, co před třiceti lety nešlo udělat nebo sehnat. Dohromady nešlo dělat a nakupovat nic, ale ve zřídkavých případech šlo dělat a pořídit všechno.
S těma pruhama nemáš úplně pravdu. 299 nebo 300 jezdila bez pruhů ještě v roce 85.
26.10.17 - 10:31