..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 2 3 4 5 ... 54      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.124-0A. N.: Jo, jakože by měl v Kolíně manželku a v HB milenku, nebo třeba auto. Když to stihneš každý den o deset minut dřív, tak můžeš ty přípoje namalovat taky o deset minut dřív (nebo taky zkrátit přestup).17.10.17 - 21:48
362.124-0A.N.: A proč by personál z HB nemoh' jít dřív domů v Kolíně? Nástupní místo je dáno smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Proč by nemohl z Kolína odjet o deset minut dřív? Jistěže mohl, pokud to zvládne o deset minut dřív každý den, nakreslí se mu to do grafikonu. Ten se totiž konstruuje podle toho, jaká vozidla jsou pro vlak určena.17.10.17 - 11:27
362.124-0Stavíš vedle sebe správný čísla, ale úplně blbě. Neobjíždí se jednou během mnohatisícového proběhu, ale na každém vlaku, což je asi tak každých sto kilometrů (tady 74). Personál kterej neobjíždí může jít dřív domů a za to se mzda nebere. Drážní zákon ani zákoník práce nenamítají nic proti tomu, aby strojvedoucí začínal šichtu na peróně u schůdků do mašiny a taky jí tam končil.15.10.17 - 14:13
362.124-0A. N.: Ostrej obrat a řidičák šetří peníze. Fíra musí dostat mzdu i za objíždění a civění ve stanici, ale cestující platí jen za to, když se veze. Při objíždění mašina najede o kilometr víc. V podstatě každá stá mašina (a každej stej fíra) stráví svou aktivní kariéru tím, že jezdí bez cestujících po nádraží sem a tam. Jenom proto, že není řidičák.14.10.17 - 23:28
742.308-0Kéž by návěstidlem. Já to tam neznám a nechal jsem se zmýlit "podrobnými info o stanici" zde na ŽP, Skřivany jsou jako zastávka, Bydžov jako stanice s výpravčím, takže v daném směru to nemůže být nic jiného, než vjezdové návěstidlo Bydžova. ŽP považoval za důvěryhodný šotozdroj a když se nepsalo o nákladišti, tak tam nákladiště ani krycí návěstidlo není.
Vopatrně s těma procentama. 1 % je čtvrt hodiny denně.
13.10.17 - 11:10
810.216-2Ochranný faktor krému 1015 nechrání proti přepalům :--)12.10.17 - 23:53
742.308-0dokonalé retro - hledíce vzad suneme vpřed.12.10.17 - 23:46
810.668-4NIcKON: Existuje nějaké racionální zdůvodnění podepřené optimální dělbou přepravní práce? Nevím. Ale zato je statisticky doloženo, že čD umějí dosáhnout významného poklesu počtu cestujících i na tratích, kde fakticky nemají konkurenci. Pak není divu, že se to leckomu jeví jako antipatie vůči regionu.11.10.17 - 23:21
810.668-4Super fotka! Škoda, žes to nestihl, dokud tam stálo skladiště.
Přátelům ze středních Čech bych rád připomenul, že když tady ještě rachotili Hurvínci a syčely párovky, jim už čtvrtinu osobních výkonů vedly čadadamtam panťáky.
11.10.17 - 16:49
M 131.1487M.K.:Vida ho, japonský stroj!04.10.17 - 8:12