..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Lapil":

  1 ... 66 67 68 69 70 ... 91      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Hua Lamphong StationFotka exootická a ještě k tomu nádherná, co chtít od fotografa víc...08.09.15 - 13:59
T 679.1006ROLA z doby, kdy se to ještě tak ani nejmenovalo?
Ale plot z pražců, to je ukázka dokonalosti.
08.09.15 - 13:56
754.044-6Průmysl já rád. Díky.06.09.15 - 9:39
914.133-4Žjóva!04.09.15 - 14:51
SU42.1003Jůůů :-)
Ale koukám - u Poláků taky jeden nepozná, jedná-li se o běžný vlak nebo (pseudo)historickou jízdu.
02.09.15 - 16:44
753.367-2Koukám, že i fotka umí uzrát jako víno :-)02.09.15 - 10:41
131.042-4 + 131.041-6 + 131.074-7 + 131.073-9 + 131.055-6 + 131.056-4Aha, tak vějička na suchary. Inu což, kdo se ptá, vypadá hloupej. Kdo se neptá, hloupej zůstane.01.09.15 - 22:11
810.041-4Chary: ano, nevnímám je vhodnější formulace.01.09.15 - 14:49
131.042-4 + 131.041-6 + 131.074-7 + 131.073-9 + 131.055-6 + 131.056-4Chary: "Má takovou sílu, že by potrhala koleje". I když pominu, že bych čekal takovou schopnost regulace výkonu (půlku dvojičky nelze vypnout? A znamená to, že porucha jednoho z motorů znamená nutnost odtahu?), že se to stát nemůže, tak mi to nějak nesedí fyzikálně.
Přece když "šlápnu na plyn", tak se mašina pohne a přenese sílu jinam a čím je souprava lehčí (a platí-li stejný výkon = stejná síla), tím dřív je pryč, takže daný pražec s příslušnými kousky kolejnic (coby "kvantum koleje") bude zatížen jen chvilku a než se stačí utrhnout, už je kolo kousek jinde a namáhá jiný kus koleje. Čím těžší souprava, tím ta chvilka déle trvá, a teprve je-li souprava dostatečně těžká, mašina se zátěží neodjede, kola se protáčejí, kolejnice lámou a všude lítají pražce a štěrk. Ke všemu bych intuitivně spíš čekal, že se prostě začnou protáčet kola.
Trhají-li se koleje pod celou dvojičkou, moje námitka zůstává: čím těžší souprava, tím - při stejném výkonu - pomalejší rozjezd a tím větší impuls síly (síla krát čas) na jednotku koleje a tím spíš daný kus koleje povolí.
Raději se neptám, jaký je - kromě počtu strojvedoucích - rozdíl mezi dvojičkou a dvěma lokomotivami.
01.09.15 - 14:45
810.041-4Říkám, že kolizi s pluhem nevidím, a dávám to do úvozovek, protože tam objektivně je.
Ano, chyba "stíny na čele" je v tomhle případě úlet, ale stíny mohou obrázek zkazit a naopak mohou být vysloveně fotkotvorným prvkem.
Modelka se stromem na hlavě je základní chyba, ale může to být i záměr. Nepochybně se ale shodneme na tom, že kdo porušuje základní pravidla, měl by proklatě dobře vědět, co dělá.
01.09.15 - 7:32