..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "paul2no":

FotkaZprávaDatum
650.003-7Jaj, v první chvíli mě napadlo, jestli to není už první InterRegioPanter (rychlíkový).08.03.15 - 10:53
754.040-4Tak jistě, že dnešní jízdní řád se nedá s tehdejším srovnat. Ale stejně bych se do té doby (kterou jsem fakticky nezažil - v roce 1996 mi bylo 5 let) chtěl tak na měsíc až dva vrátit.04.01.15 - 21:07
750.358-4Se všemi podemnou souhlasím s tím, že rakev (843) není vozidlo pro takovéhle výkony. Mě nejvíc vadí ten příšerný rachot, hlavně ve velkém oddíle. A navíc souprava 843 s 2*Btn taky už moc nejede. Když se podívám na dnešní reálie tak si myslím že ideální sourava pro tuhle trasu by byla 750.7 s 3*Bdtn, s brejlovcem by jízdní dynamika byla někde jinde a možná by se dala ušetřit i jedna souprava, protože v Pardubicích to vypadá teď tak, že jeden rychlík od Liberce přijede a v zápětí odjíždí v protisměru druhý, s rychlejší soupravou by se možná stihlo objetí, takže by další souprava nebyla třeba...20.09.13 - 10:33
242.272-3Krása, jako za starých dobrých nenajbrtích časů...25.07.13 - 19:17
80-30.001-9červenou mají němci , slováci proč se opakovat

Já bych řekl, že je to tím, že ta červená prostě vypadá celkově nejlépe...
16.05.13 - 16:42
80-30.001-9Tahle spouprava vypadá pěkně, jak jsou všechny vagony stejně vysoké. Když jede sysel s Bdmtee, které mají jiný profil, tak to vypadá tak trochu "divně".

K najbrtu - proti nátěrům vozů nemám dohromady nic, ale třeba nechápu, proč služební (BDs a spol.), jídelní a spací vozy mají jiné barvy, čímž kazí jednotnou soupravu. Najbrt 3.0 vypadá i na lokomotivách celkem koukatelně, ale ty starší verze (lichoběžník) byly dle mého názoru šílené...
15.05.13 - 20:46
754.041-2Škoda, že tyhle doby nepamatuju (to bych musel být tak o 10 let starší)...

To jezdilo v dieselu celou trasu, nebo se v Třebové a Hradci/Jaroměři přepřahalo?
15.05.13 - 13:20
452.012-8 + 122.004-5To je pěkné. Ten nákladní byl také v pohybu, nebo stál u návěstidla?15.07.12 - 16:24