..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "754.016-4":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
242.555-1Davson: nikoliv, soukromníci nejsou padlí na hlavu. Fotka stanoviště exbulhara je v tomto článku: http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=256213.03.13 - 15:00
...s postrkemKdyž se tu vzpomínaly ty problémy s kouřem v tunelech, vzpomněl jsem si na jeden článek na vlaky.net, ve kterém bylo několik takových případů ze Slovenska popsáno. Vřele doporučuji, zajímavé čtení!
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4381-Zeleznicne-nehody-Ked-para-svetom-vladla/
13.03.13 - 13:21
754.063-6Hnědá byla 075. Nejdřív obdobná jako 750.276, po vyvazovačce v Táboře v roce 96 ji tam natřeli štětkou - jednak velmi nekvalitně, ten "lak" se začal loupat snad už po roce a druhak ani ta barevná kombinace se moc nevyvedla.

063 přešla z Brna do Veselí v první vlně na jaře 1996 a byla tehdy klasiky červenožlutá, jako na této fotce. Někdy v létě 1999 dost těžce vyhořela (stalo se tak v Tlumačově, nepletu-li se), následovala vyvazovačka dokončená na jaře 2000 završená šedozeleným lakováním v Nymburce. Do Brna se vrátila tuším k začátku GVD 2002/03, tedy někdy koncem roku 2002. Snad to nějaký statistik upřesní.
07.03.13 - 21:57
754.063-6Drahošu, 754.063 byla v letech 1996 až (myslím) 2002 ve Veselí.07.03.13 - 18:11
754.018-0Keprt:
Tvoje statistika je jako vždy perfektní, ale drobné upřesnění si zaslouží: když někdy na přelomu zimy a jara roku 1996 přicházely do Veselí první 754, byl převeden pod tehdejší DKV Veselí i oběh původně "dolňáckých" čtyřek, jenž zajišťoval dopravu především na vlárské trati (s veselskými strojvedoucími), ale na jednom vlaku zajížděly lokomotivy v tomto turnusu zařazené až do Třebové - jednalo se o rychlík 920, jenž tehdy jezdil z Trenč. Teplé přes Třebovou do Liberce a v úseku T. Teplá - Č. Třebová byl veden jedinou lokomotivou řady 754 DKV Brno, přibližně od března 1996 pak lokomotivou stejné řady DKV Veselí. Tato situace však trvala jen poměrně krátce a ukončila ji dlouhodobá "koridorizační" výluka mezi Brnem a Adamovem (nebo až Blanskem, už si to nepamatuju). Každopádně několikrát se skutečně projely 754 původem z českých dep i po třebovské trati, tehdy červenobílou 754.007 jsem viděl na vlastní oči odjíždět z Brna na Třebovou v čele zmíněného libereckého rychlíku. Vzhledem k tomu, že další čtyřky byly předávány do Veselí až po zahájení té nekonečné výluky, tak se z "nebrněnských" čtyřek mohly do Třebové dostat jen ty, které byly do Veselí předány v první vlně z Tábora, tedy stroje čísel 007, 008, 009 a 018.

Martin Grill, potažmo classic 90s: po Vláře (teď se bavím o její dvojkolejné části) jezdí čtyři páry klasik, z toho jen jediný pár je veden v oběhu řady 750.7, ty zbývající tři vozí pravidelně řada 754. Katry vozí v pracovní dny vlaky 1729/1732 a po počátečních dětských problémech lze jejich provoz hodnotit jako takřka bezproblémový. Kdo nevěří, ať sem se podívat běží: https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/pub?key=0As43lzoX_nS1dHVBWkZMZU1OQnhuT1p1ajMwOU5xM1E&gid=57

Edit: ještě jsem zapomněl na pátečně nedělní pár 1727/1736, ten samozřejmě vozí pravidelně rovněž řada 754.
25.02.13 - 15:30
842.030-9Matěji, není to snad už z mých předchozích příspěvků dostatečně jasné?16.02.13 - 11:24
842.030-9Jednička jela se zhaslým oddílem směrem na Židenice, předpokládám tedy, že se vracela do Vyškova, kde jsem ji viděl jezdit i začátkem týdne.15.02.13 - 18:59
842.030-9Matěji Daněčku, vůz 842.001 jsem viděl v noci ze středy na čtvrtek na brněnském hlavím nádraží. Byl jsem bdělý a střízliv, tudíž omyl lze prakticky vyloučit. Pokud 842.001 neodjel do Šumperka během posledních 24 hodin, tak stále platí to, co jsem psal níže.15.02.13 - 9:52
842.030-9K jízdním dobám a náhradě brejlovců herkulesy - pokud by proběhla náhrada na osobních vlacích, zřejmě by se nedalo nic namítnout, herkules by na rozjezdech nesporně dokázal nějaký čas ušetřit. Protože však došlo k náhradě na rychlících, který celý úsek projížděly prakticky bez zastavení, může být jediné časové úspory dosaženo odstraněním přepřahu ve Furthu. Během jízdy samotné se neušetří nic, devadesátka brejlovce je stejně rychlá jako devadesátka herkulesa. O výhodnosti nájmu herkulesů si nedělám iluze - pohádka o jízdních dobách je příliš průhledná.

K červeným kvatrům: pořád ještě neprošel rekonstrukcí prvvní prototyp 842.001. Poněkud paradoxně tak nejstarší vůz své řady vydrží v "červeném" provedení nejdéle. Momentálně je k vidění především mezi Vyškovem a Přerovem a myslím, že případní zájemci o jeho zdokumentování by neměli váhat, přístavba do dílen na sebe pravděpodobně nenechá dlouho čekat.
14.02.13 - 15:46
750.061-4zn1124 - není zač. Jinak pan Truxa má na lokomotivách.net velmi, ale fakt velmi hezkou kolekci fotek povětšinou ze 70. let, páry i diesely, některé dokonce i v barvě. Škoda už tam od něj hodně dlouho nic nepřibylo. Ale dosti propagace :-)10.01.13 - 20:57