..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "754.016-4":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.779-8 + 753.778-0Stoupa: poslal jsem Vám mail na adresu, kterou máte uvedenu v profilu.29.12.13 - 21:52
751.022-5 + 751.157-9Ta 750 bude nejspíš 326, ne?18.12.13 - 22:06
350.004-8 + 754.023-0Lokomotiva zcela vpravo je bezpochyby 751.103.08.12.13 - 13:47
754.075-0A.N.: 4075 byla v této podobě předána někdy v zimě nebo začátkem jara z Brna (tehdy ještě Dolní) do Veselí n/M (výměna tamních 749 za 754). V novém působišti toho ale moc nenajela (jestli vůbec něco), protože velmi brzy po předání ji postihla vážná závada dieselu. Následovala vyvazovačka v Táboře, po níž dostala právě ten hnědý nátěr bez blesku. Kvalita jeho provedení byla naprosto zoufalá, husiti to natírali štětkou, přechody mezi jednotlivými barevnými plochami dělali od ruky, barva jim pěnila a bubliny v ní zasychaly - prostě katastrofa, styděl bych se takovým způsobem natřít prasečí ohradu. O pár měsíců později se Táboři v tomto ohledu ještě víc překonali na 4008, to byla ohledně kvality nátěru naprostá tragédie... Obdobným způsobem měly obě loko natřeny i stanoviště a strojovnu.
Viz třeba tady: http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=50&IDL=660 - čtyři roky starý lak je na čele viditelně oloupaný a to fotka nahraná v malém rozlišení je ještě milosrdná... Pak v roce (asi) 2001 prošla 4075 další vyvazovačkou, tentokrát ve své domovské provozní jednotce. Původně bylo tehdy v plánu obnovit jí její "dolňácký" vzhled, což měla být oficiálně oprava laku v rozsahu "Lak III". Pokud si dobře vzpomínám, depo už tehdy objednávalo barvy patřičných odstínů. V poslední chvíli ale padlo rozhodnutí provést na ní "Lak I" a při lakování v tomto rozsahu už byla v té době nekompromisně předepsána klasická šedozelená kombinace. Vlastní lakování tehdy provedla nymburská žoska (pozor, pouze lakování, samotnou MVy si dělali ve Veselí sami). A tak se z "pětasedmy" stala barevně tuctová mašina. Pro úplnost doplním, že v roce 2011 prošla opravou v rozsahu MH v CZ Loku ČT a od té doby jezdí v barevném provedení vzor najbrt II.
05.11.13 - 19:49
751.149-6 + 751.335-1vikititor - ještě dvě fotky 751.149 ze zimy 96, tedy z doby, kdy ten pozoruhodný nátěr doslova "páchl ředidlem":
http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=47&IDL=1987
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r751&loko=14909&cislo=751

Našel jsem i fotku z léta 1995, kdy byla mašina ještě v tuctových barvách:
http://www.trainfoto.eu/FOTO/CZ_751.149_19950820_2085.jpg

Což budiž důkazem toho, že lakování proběhlo skutečně někdy na přelomu let 1995 a 96.
18.10.13 - 18:26
750.222-2Tak vypadá mašina "v rukách", o níž je náležitě postaráno. Nádhera!13.10.13 - 14:06
754.067-7_lt_ :

Nikoliv, chalani z z Veselí na 067 nesrali nikdy, leštěná byla od svého příchodu někdy na jaře 96. Jediným jejím temným obdobím byl podzim 97 až podzim 98, kdy byla dlouhodobě neprovozní po havárii dieselu, konkrétně se z jeho jediné klikovky staly klikovky dvě. Někdy od léta 98 probíhala Mvy v domovské PJ, poškozený motor opravovali tuším v nymburské žosce. A někdy od října 98 opět provozní v plné parádě.
10.09.13 - 8:06
754.060-2Nepozapomněl. 4012 byla v tuctové červené uniformě se širokým žlutým pruhem, jen se jí během času měnila barva střechy (původně celošedá, později červená nad stanovišti a ještě později celočervená) a pojezdu. 4012 vynikala perfektní čistotou, ale barevně na ní nic extrovního nebylo. Efektního "bleskového" oděvu se dočkala až jako znovubrněnská někdy v roce 06 nebo 07.
4008 přišla do Veselí ve stejném barevném schématu jako 4012, z vyvazovací opravy na přelomu let 96/97 už se vrátila šedozelená, oproti obvyklému provedení se mírně odlišovala žlutými proužky, zeleným rámem a černým pojezdem. Tento nátěr vynikal především katastrofální kvalitou a už asi po roce se začal loupat. Proto při další vyvazovací opravě asi o 5 let později dostala osmička standardní šedozelený lak 1 v krnovském OLPASu a v něm jezdí dodnes.
31.08.13 - 21:26
754.060-2754 012 - ale houby. Ve Veselí byly čtyři "barevné" čtyřky, a to 013, 037, 066 a 067. Původně ještě i 007 a 075, ale ty byly po opravách přelakovány do obvyklých šedozelených barev.29.08.13 - 10:18
754.012-3754.008 nikdy nebyla hnědá.01.08.13 - 11:34