..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "754.016-4":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.103-4 + 750.333-7Já bych ponechal na autorovi, jaký pohled si zvolí. Není to takto hezčí, než kdyby fotili všichni stejně?08.08.17 - 10:55
750.063-0Poslední klasiky tudy jezdily v pracovní dny na vlacích 4400/1921 do Hrušovan v GVD 2008/09, Oslavany skončily tak o dva až tři roky dřív. Pak se ještě chvilku objevovaly na letněvíkendových cyklospěšňácích do Šatova, tyto však byly později přetrasovány přes Břeclav a Mikulov, navíc od letoška by je taky měly vozit motorové vozy. Poslední "pravidelný" obrat 4400/1921 jel v klasice v poslední pracovní den GVD 08/09, kterým byl pátek 11. prosince a soupravu tří vozů řady Bdmtee tehdy vedla lokomotiva 754.074.15.03.17 - 16:43
754.036-2 + 742.310-6 + 362.008-5to brejlovec fakt zvládl až 13 vozů plus mašinku?

Jednak bych řekl, že podle zvukových (ne)projevů ten předmětný vlak jede z kopce, druhak - pokud je tam skutečně 10 promile - tak těch cca 600 tun pro brejlovce není problém ani do stoupání, byť stovkou s tím nepojede. A což teprv tohle: https://youtu.be/SpPvcQo7znU?t=60
07.12.16 - 20:22
753.768-1 + 753.777-2No, reálný význam je stejný jako u toho následu, mnohdy se tomu i násled pořád říká. Ale správný zápis je šestimístným číselm a mělo by se to tak i číst. Bezpochyby to má souvislost s používáním výpočetní techniky. Pokud vím, tak v některých systémech se uvádí i ta nula před pětimístným číslem vlaku.15.10.16 - 8:29
753.768-1 + 753.777-2Třetí násled neviděls od 1.7.2013, protože od té doby následy nejsou. Správné číslo vlaku na snímku je Mn 381203.15.10.16 - 7:54
141.004-2Předtápěcí stojany ve Veselí nejsou. Nějakou dobu se temperování soupravy řešilo topením z motorové lokomotivy, ale to bylo finančně neúnosné. Předtápěcí stojany byly před několika lety vybudovány například v nedalekých Nesovicích, kde se po kolaudaci požívaly asi 2-3 měsíce do konce příslušného grafikonu, se kterým byl provoz klasik na nesovických obratech ukončen. Od té doby tamní předtápěcí stojany nebyly využity - a že to rozhodně není zařízení za pár drobných...10.08.16 - 19:21
T 478.1001Za pozornost stojí i ta krásná historická souprava, osmidveřáky se k "jedničce" hodí daleko líp než obligátní rybáky, s nimiž absolvuje většinu historických jízd v okolí domovského Brna.11.02.16 - 14:40
753.351-6 + 753.296-3Stroj 753.351 - pokud se dobře pamatuju, tak v roce 2001 byl dlouze opravován (snad v rozsahu MV), poté provozní na přelomu let 2001/02 jen po několik týdnů až měsíců, následovalo odstavení pro nějakou banální závadu, zrušení a prodej na reko. Mohl by nějaký památník upřesnit?29.12.15 - 11:20
749.162-4Déjà vu?
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r749&loko=16223&cislo=749
23.12.15 - 15:42
740.678-8JvS - 23 prázdných vozů z Dobronína do Ústí, hmotnost soupravy cca 560 tun, normativ hmotnosti pro jednu lokomotivu řady 740 a tento typ zátěže je na této trati 750 tun. Proč by to tedy neměla ta mašina uvézt???10.04.15 - 17:48