..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "petr.284":

  1 2 3 4 5 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
850.001-9V GVD 1998/99 Sp 1519/1518 vedený v pátek v trase Praha Masarykovo n.- Kutná Hora hl.n.- Jihlava.V neděli v trase Znojmo - Jihlava - Kutná Hora hl.n.- Praha hl.n.V červenci 2004 jsem tímto spojem cestoval do H.Brodu.Z Prahy v čele ř 141 v Kutné Hoře hl.n. přepřah ř.230 v H.Brodě přepřah na ř.750 která pokračovala do Znojma.23.12.14 - 16:21
113.003-8Hank...Horní Dvořiště se nachází v CHKO a postavit novou napajecí stanici k napájení tratě nebyl problém,neřešitelný problém z hlediska ochránců přírody,ekologů atd.,bylo postavit nové vedení 110 kv k napájení stanice.Proto došlo k rekonstrukci trakčního vedení na Lipence a k výstavbě napájecí stanice Lipno,která je schopna při delší rozsahlé poruše NS Velešín napájet horní čast tratě č.196.NS Nemanice je schopna napájet pouze do Kaplice.20.12.14 - 13:10
742.314-8V obvodu bývalé Jihozápadní dráhy "Tranzistor".V posledním slově nazývá (jmenovat) oprava pravopisu.15.12.14 - 11:54
Kdysi dávno ve StřelicíchDobrý den,kde byl deponován tento štokr v době vzniku snímku.V sedmdesátých letech bylo organizačně v Brně jenom jedno depo s různými pracovišti.09.12.14 - 12:07
121.001-2Moc hezký úlovek pod hradem Strečno.09.12.14 - 10:59
750.239-6Trakia - V cestovným poriadku z let 1994/95 je Tatran veden jako IC 511 Bratislava hl.st - Košice.V následujících letech určitě došlo k prodloužení trasy až do Humenného.Osobně pamatuji Ex 101 Tatran z roku 1988,ale byl vypravován z Bratislavy hl.st až v 16.35h01.12.14 - 14:29
VT 18.16.05 "Vindobona"Velká poklona,vynikající.Neznám jízdní řád v roce 1968,ale v 80 letech se dalo normálně Vindobonou z Prahy hl.n. do Tábora cestovat.Souprava řazena jenom v klasice v čele s ř.T478.3 z PLD Tábor.30.11.14 - 12:30
749.264-8K 26.9.2013 bylo v DKV Praha deponovaných 15 vozů Bmto292.Důvodů proč jsou nasazovány místo pater jiné vozy je zejména dost špatný technický stav,zejména kanibalizace elektroinstalace,skoro všechny vozy během podzimu a zimy 2013 vykradeny.U některých vozů došlo k takové devastaci,že došlo k návrhu na zrušení.S investicí je to těžky v Praze je deponováných víc jak 400 vozů a patra najedou za rok to co jiné vozy za měsíc.29.10.14 - 14:28
556.036p.Drahosi Svestko: díky za vaše postřehy z historie provozu na Ramzovském sedle.22.10.14 - 18:01
556.036Rabín:Hlas parních lokomotiv,to je pro mě novina díky.V archívu mám LP Rytmus páry vydanou v roce 1990.22.10.14 - 17:44