Fotka | Zpráva | Datum |
150.209-5 | Krysy jsou lok.ř.350(ES499.0) podle šedivého nátěru prototypu ES 499.1001.150/151(E499.2)je Banán,Dvojka,takhle se jim přezdívalo v LD Praha Střed/Masarykovo n. | 06.02.22 - 14:52 |
EM 152.0604 | Rekonstrukce made in North Korea. | 01.04.21 - 18:44 |
102.006 | Tento projekt má už nějaký termín dokončení a předání zákazníkovi. | 08.06.20 - 13:38 |
753.025-6 | V dobách základní vojenské služby tento rychlík zejména nedělní v opačném směru byl na cestování do Plzně hotová pohroma.Drtivá většina cestujících byli chlapci z Moravy,kteří sloužily v západním vojenském okruhu,vracející se ke svým posádkám a cestu vždy náležitě propily.Z dnešního pohledu co se dělo v soupravě rychlíku,tak by byl nutný doprovod těžkooděnců,ale byla taková doba. | 07.06.20 - 13:02 |
162.022-8 | V roce 1991 po dodání lokomotiv ř.162 do LD Praha Masarykovo,jezdily dvě nebo tři lokomotivy turnusově v nákladní dopravě s četami LD Praha Vršovice,kdy nákladní vozba v relaci Praha - Sokolov byla převedena do elektrické trakce přes Chomutov. | 19.11.19 - 19:22 |
119.158-4 | Taky přidám vzpomínku na DTM 1988-89 sortiment lokomotiv v měřítku HO E 499.2 za 200 Kčs ta byla k dostání skoro pořád,jinak vše podpultový prodej jenom pro vybráné. | 11.09.19 - 20:08 |
750.144-8 | V osobní dopravě GVD 1991-1992 převzala VS Halvíčkův Brod vozbu rekreáků Praha hln.-Světlá n.S.Turnusově nasazeny 750 294 a 751 137 redislokace z Děčína a Kralup n.Vlt.Další nasazení v osobní dopravě bylo v době konání SázavaFestu v Kácově lok.750 144,275. | 30.04.19 - 21:47 |
E 499.0042 | Arriva má ve stavu 140 079-5 (E499.0). | 14.11.18 - 12:47 |
362.078-8 | Mezi Benešovem u Prahy a Táborem byla elektrifikace dokončena v roce 1988. | 12.05.18 - 18:57 |
810.114-9 + 810.675-9 | 810 114-9(M 152.0114)vyrobená v roce 1976 a předaná státním drahám 12/1976 do Prahy Libně a přidělena na vozbu osobních vlaků na trati Benešov u Prahy - Trhový Stěpánov.V roce 1995 předána do PLD Karlovy Vary. | 26.09.17 - 15:42 |