Komentáře uživatele "Jiří Bajer":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
363.061-3 | Nevěděl by někdo, jak rychle se po koridorizaci v tomto úseku tratě jezdí? Odpozoroval jsem 120 km/h z Hořovic až před zastávku v Králově Dvoře, se zpomalením na 100 km/h přes Zdice. Platí pro elektrickou trakci, když jede na Os brejlovec, tak na Plzeň je rád za 60 km/h ;) | 28.05.12 - 19:44 |
612 | Krásný archivní záběr. | 27.05.12 - 10:20 |
844.001 | Vranitko: Výhled, přesněji jeho omezení, je daní za splnění TSI předpisů na crashe. A na co mít v kabině vysoké čelní okno, když jeho značnou část by pak zakryl pult jako třeba u 471? Bohatě stačí, je-li spodní hrana čelního okna totožná s horní hranou pultu. Navíc to pak i snižuje potřebný výkon klimatizace, jelikož při zmenšení okna se do kabiny nedostane tolik tepla od slunečního záření. A nezasklenou "mrtvou" plochu lze využít třeba pro vedení kabelových tras nebo rozvodů vzduchu od klimatizace. Splňuje-li to výhledy podle UIC 651, je všechno v pořádku. S kamerami se nemýlíš, jsou to ty malé výstupky u spoje mezi kabinou a skříní, těsně pod horní bílou linkou. Canis.Maior: Laminátové třísky budou létat, železo je až pod tím, co je vidět zvenčí. Takovéhle tvary snad nejdou nakonstruovat v žádném 3D programu pro práci s ohýbanými plechy, a po svaření by se to asi dost brutálně zkroutilo :) | 25.05.12 - 12:58 |
380.011-7 | Nemůžu si pomoct, ale ať je to čelo modré nebo bílé, s kopačákem nebo bez něj - pořád to vypadá líp něž ten dosavadní nátěr 109E... | 12.05.12 - 19:24 |
814.135-0 | Fantazie - přiblížení reality k modelu :D Nebo naopak? Fakt si nejsem jistý, prosím autora o vyjasnění :) | 09.05.12 - 21:03 |
V kraji Mazurských jezer | Parowóz s podobným číslem si zahrál i ve filmu "Człowiek na torze" - to byla Pt47-38 :) | 06.05.12 - 21:06 |
dopolední siesta + 556.0129+534.0370+T669.1099+M240.0023 | Krása, zlaté časy železnice. 5* | 16.04.12 - 8:45 |
556.0298 | PAja: Díky za informace. Zní to dost logicky s tím třínápravovým podvozkem na čele v případě jízdy tendrem vpřed - třínápravové podvozky mají obecně nižší bezpečnost proti vykolejení. Co se týká částečného vedení sunutého tendru posledním vozem vlaku, je to sporné - v případě sunutého vlaku nemá totiž šroubovka mezi postrkem a posledním vozem prakticky žádný význam a stykové plochy nárazníků jsou mazány, takže tření mezi nimi je omezené... Naproti tomu u čtyřnápravových dvoupodvozkových tendrů je situace jiná, tam při předepnutí spojení mezi lokomotivou a tendrem není problém jet plnou rychlostí i tendrem napřed v čele vlaku. | 13.04.12 - 22:52 |
556.0298 | K téhle fotce mě napadá jeden technický dotaz: Měl štokr při jízdě tendrem vpřed sníženou rychlost jízdy? Nebo bylo použito stejné konstrukční řešení jako např. u řady 52 DRG, které umožňovalo jízdu tendem vpřed nesníženou rychlostí? | 13.04.12 - 19:37 |
556.0298 | Štokr s wapkama = paráda :) | 13.04.12 - 16:37 |