..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 88      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.083-4Zrovna tato trať má hodně velký turistický i dojížděcí potenciál, jenže rozsah dopravy je zde zhola nepoužitelný. Prvním spojením z Košic přijedete do Telgártu někdy ve čtvrt na devět, což je OK, ale poslední vlak zpět jede po 17. hodině, což je šíleně brzo. V létě by se hodily vlaky o dvě nebo čtyři hodiny později. Trať má řadu výhod, není pomalá a kolem Hnilce vede i úsekem, kde neexistuje souběžná silnice. Když se chcete z těch vesnic dostat třeba do Gelnice autem, trasa vede pěknými serpentinami, což pro denní dojíždění není ani pohodlné, ani rychlé. Vlak by tu měl velkou šanci, ale to by musel jezdit.

Když srovnám úroveň dopravy v Krkonoších s Nízkými Tatrami a Slovenským rajem, ten rozdíl je propastný. Do Krkonoš se pohodlně dostanete z celého Královéhradeckého i Libereckého kraje po celý den a klidně každou hodinu, autobusy se používají i mezi rekreanty třeba jako doprava do výchozího místa nějaké túry, aby se nemuselo nutně chodit dokola kolem ubytování. Jenže na Slovensku je taková turistika skoro nemožná, protože VHD se tam prostě nedostanete a k autu se musíte vracet. Přitom Slovensko je z krajinného pohledu úžasná země a má obrovký potenciál - nejen Vysoké Tatry.
23.08.19 - 3:29
815.001-3Rabín: Trochu opravím, "malý" se řekne "kis" [kiš]. Ale to je jedno. :-) Zajímavý postřeh.

Jinak KISS vypadá na první pohled pěkně, nátěr se povedl, respektuje křivky vozidla. Jen nevím, jestli Maďaři nebudou litovat té bílé v horních partiích...
21.08.19 - 22:50
151.023-9EC do Varšavy s touto loko v čele dnes ráno skončil jízdu v Kolíně, protože lokomotiva se porouchala. Naštěstí se našlo eso...01.08.19 - 1:30
380.011-7Ten nový nátěr vozů MÁV je prostě úžasný, a když tenhle vlak vidím, vybaví se mi špičkové služby v jídelním voze. Sice je tam draho, ale jídlo má odpovídající kvalitu.05.06.19 - 21:35
T 435.0139Železnice v souznění s přírodou. Provozně sice peklo (padající stromy), ale má to svoje kouzlo.08.05.19 - 20:30
T 478.2065Pořád jsem si říkal, co na fotce chybí, a ono to PHS. Nojo, už jsem si na betonové stěny nezdravě zvykl...03.04.19 - 21:42
163.040-9Šrot je evidentně i to Bdpee231, když má za jízdy otevřené dveře...31.03.19 - 20:29
471.041-4 + 913.202-8Já bych tam nějaké ty západní ojetiny naopak viděl rád. Desiro nebo LINT je úplně jiný level a myslím, že 15letá vozidla by se v Německu dala sehnat levněji než mravenci ve Zvolenu. Stačilo by je dát trochu do kupy (sloupat německé nálepky, přečalounit sedadla) a většina cestujících si bude myslet, že jde o úplně nový vlak. Tyto dva kroky právě Arriva v Praze neudělala a "pociąg do sztuki" s "Bobingenem" mají do dojmu z nového vozidla hodně daleko, což mě neskutečně mrzí.06.03.19 - 23:06
210.023-8Že Honneckery 160 km/h nejezdí? Já je vídám na expresech z Prahy na Moravu docela často (jako posila, když v kopřivách nic jiného není) a jednou jsem hromadu Honneckerů viděl také na R do Děčína...28.02.19 - 22:50
928.304Je tak naklopený, až jsem si myslel, že to je řada 612. :-)15.01.19 - 20:34