Komentáře uživatele "Ešus":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
757.011-2 | Tento vlak je odrazem toho, v jak katastrofálním stavu slovenská železnice je. Když je pěkné počasí, tak tím někdo jede, ale dva páry vlaků (přičemž zpět se jede kolem 17:00) jsou na atraktivní turistickou lokalitu poněkud málo... | 26.02.21 - 23:17 |
661.107-3 | Já doufám, že jízdních vlastností a provozní spolehlivosti InterPanterů se všechny strany natolik vyděsily, že do budoucna budou vznikat jen RegioPantery. | 07.01.21 - 22:41 |
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1 | Také je škoda, že Škoda neumí spojovat Elefanty a Pantery. Zrovna kolem Prahy by se mi to celkem líbilo - šlo by např. zavěsit Elefant za InterPantera a v Kolíně ho odpojit. V případě modernizace vozového parku na dalších rychlíkových linkách by totéž šlo dělat třeba na R10, kde by regionální jednotka jela do Nymburka přivěšená na rychlíku a dál by jela do Kolína jako S2. Nebo řešit špičkové posily Praha - Pardubice takovým způsobem, že by se RegioPantery jezdící Sp Jaroměř - Pardubice spojovaly s rychlíky Luhačovice - Praha, čímž by vzniklo vskutku rychlé přímé spojení HK a Prahy s cestovní dobou kolem 1 h 25 min. Neříkám, že to všechno musí být Škoda, ostatně Stadler umí v Trevíru spojovat Kissy a Flirty dokonce různých vlastníků. :-) | 29.12.20 - 21:15 |
510/515 | Tak tohle Slovincům závidím a zároveň se zde potvrzuje, že nemít národního výrobce je pro cestující veřejnost vlastně výhoda. Takové země na svém území nemají buď vůbec nic (a v každém novém VŘ vybírají fér ze všech výrobců bez politických důsledků), nebo si de facto mohou vybrat, koho si na svoje území pozvou (jako Maďaři Stadler) a pak politika prosazuje tohoto výrobce, který má na území státu továrnu. Doplním, že tento design byl poprvé použit u švýcarských jednotek Traverso, o kterých sám Stadler prohlásil, že je to luxusní Flirt. | 13.12.20 - 0:51 |
350.007-1 | J. N.: No vida, já jsem popravdě ani netušil, že na trati Žilina - Košice je autoblok. :-) Na novém koridoru (včetně úseku Púchov - Žilina) si totiž pro ještě větší pokrok staví automatické hradlo. :-) | 03.12.20 - 20:28 |
140.059-7 | Považoval v té době vůbec někdo Bymee za moderní vozidla, jako dnes nahlížíme na RegioPantery (nebo lépe Talenty a Flirty)? | 23.11.20 - 21:07 |
350 | V roce 2022 (?) se tam mezinárodní vlaky na rok zase vrátí... | 15.11.20 - 1:20 |
754.045-3 | Fotka z dob, kdy na trati ještě jezdil dopravce s dostatečnými rezervami pro sezónní výkyvy poptávky. Proti alternativním dopravcům obecně nic nemám, ale pokud se takový dopravce na nějakou provozní oblast nehodí, tak je to Šumava. | 08.11.20 - 1:36 |
350.017-0 | roman novotný: Ano, je to přeložka. | 24.10.20 - 0:44 |
113.003-8 | Krásná fotka, která ukazuje, že Bechyňka je spíš tramvaj než železniční trať... | 15.10.20 - 21:52 |